قواعد خلاق قرن بیست و یکم

[ad_1]

قوانینی که توسط افسانه کپی رایت هرشل جردن لوئیس نوشته شده است ، قوانین خلاق قرن بیست و یکم باید کتاب درسی برای آژانس تبلیغاتی کتاب باشد. این کتاب کتاب مقدس برای کلیه تبلیغات روزنامه ، مجله و وب سایت است. این کتاب توسط نویسندگان و هنرمندان آمریکایی منتشر شده است. معروف به AWAI.

در حالی که برنامه پرچمداران در AWAI (که شتاب دهنده نوشتن تبلیغات شش فرمت نامیده می شود) به پیام های فروش طولانی تر می پردازد ، تمرکز قوانین خلاقانه بیشتر روی تبلیغات صفحه نمایش کوتاهتر است.

اگر می خواهید آجیل و ناخن را از نوشتن نسخه ای کشنده یاد بگیرید ، این کتاب نیست. او بیشتر به کسی متوسل می شود که قبلاً با یک پاسخ مستقیم اصول اولیه تبلیغات را به دست آورده و به دنبال راهی است تا مهارت های خود را به سطح بعدی برساند.

قوانین خلاق خواندن سبک نیست. هرشل گوردون لوئیس مدتها است که تمایل به افراط و تفریط دارد و از سبک نوشتن تا حدودی رسمی و تا حدودی محکم برخوردار است ، یادآور دوره اولیه کتاب (که از آن ناشی می شود) اگر هر یک از کتاب های نویسندگی کلاسیک (مانند رابرت کولی ، جو شکرمن و غیره) را خوانده باشید ، می دانید منظورم چیست. اما او همچنین یک نویسنده فوق العاده خنده دار و شوخ است و من از خواندن کتاب لذت بردم.

این کتاب بیشتر به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل می شود تا یک بازاریاب که می خواهد برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود نسخه ای بنویسد.

تمریناتی وجود دارد که در سراسر کتاب گسترش یافته است تا به شما در تسلط بر مهارتهای آموخته شده کمک کند ، اما من این ارزش را محدود کردم زیرا هیچ مدرکی برای جواب وجود ندارد. در حالی که دریافت یک پاسخ ساده و صحیح در یک حوزه خلاق مانند نوشتن تبلیغات غیرممکن است ، برخی نکات مفید بود.

قوانین خلاقانه همچنین پر از ده ها نمونه از تبلیغات چاپی است که توضیح می دهد چه کاری باید انجام شود و از آنچه باید جلوگیری کرد. (من از داشتن نبوغ بازاریابی در پشت یکی از این افراد دلفریب متنفرم!)

همچنین می توانید دو دی وی دی از نمایش های زنده هرشل را در AWAI 2006 دریافت کنید

در اینجا نمونه کوچکی از آنچه در این کتاب مارپیچ با 104 صفحه یاد خواهید گرفت آورده شده است:

* نحوه تعیین آنچه از جدول نرخ نمونه به دست می آید

* مشاوره در مورد کتاب حقوق مبتدیان در مورد نحوه برخورد با سوالات دشوار – سؤالاتی از قبیل “آیا قبلاً این نوع کپی را نوشتید؟” وقتی که او نکرد.

* برخی از قوانین آسان که باعث صرفه جویی در وقت ، درآمد ، افزایش نرخ پاسخ و اطمینان از حرفه ای شدن می شوند.

* 3 مبانی موفقیت در پاسخ مستقیم ….. اگر فاقد این مسئله هستید ، محکوم به شکست هستید.

* هرشل همچنین دارای 4 قانون عالی در زمینه نوشتن آگهی است. اگر این قوانین را بدانید دیگر نیازی نیست نگران نوشتن نسخه بد دوباره باشید.

* استراتژی های کپی کردن از طریق ایمیل و وب که کلیک ها را به پول نقد تبدیل می کند

* نوشتن به بازار رو به رشد بومر – هرشل خود یک شهروند مسن تر است که حتی می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند!

* برخی از استراتژی ها برای نوشتن نسخه جمع آوری کمک های مالی

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا