کتاب خود را با فیلم ها بازاریابی کنید

[ad_1]

هنگامی که شما یک کتاب می نویسید ، مهم نیست که چه نوع نوشتید ، لازم است که این کتاب را منتشر کنید و به تبلیغ این کتاب نیاز خواهید داشت. البته برای رسیدن به این هدف روشهای مختلفی وجود دارد. با این وجود ، ممکن است شما بخواهید کمی بیرون از کادر فکر کنید و یک رویکرد بد بو (یا سنتی) را انتخاب کنید.

از محرک های بصری برای تبلیغ کتاب خود استفاده کنید

یکی از راه های واقعاً مؤثر برای تبلیغ کتاب شما ، ایجاد تریلر کتاب است (دقیقاً همانطور که کلیپ های فیلم های جدید را مشاهده می کنید که تازه منتشر شده اند یا در حال اکران هستند). با توجه به اینکه آنچه شما سعی در تبلیغ آن دارید ، نوشتار نوشتاری است ، این تریلر می تواند تضاد حیرت انگیز و خیره کننده ای از کتاب باشد و قلب و توجه بسیاری از افراد ، از جمله افرادی که به خوبی به محرک های بصری پاسخ می دهند ، جلب خواهد کرد.

وقتی نوبت به تبلیغ کتاب خود با یک تریلر می رسد ، اگر تجربه یا تخصص لازم برای انجام آن را ندارید ، باید مطمئن شوید که هرکسی که روی آن کار می کنید برای شما و کتاب مورد نظر برای تبلیغ مناسب است. شما نیاز به برقراری ارتباط (یا استخدام) با شخصی دارید که تجربه زیادی با کیفیت مناسب و مرتبط دارد. از این گذشته ، قطعاً نمی خواهید در چنین شرایطی خوکچه هدیه شوید. در صورت امکان ، شما نیاز به انتخاب فردی دارید که در زمینه عکاسی ، تولید (و جهت گیری در صورت امکان) ، ویرایش و در آخر ، بهینه سازی مطالب را انتخاب کنید تا بیشترین زحمت را برای پول خود بدست آورید.

دلایل ایجاد یک تریلر بسیار هوشمند

در این مرحله ، ممکن است تعجب کنید که چرا یک ویدیو هنگام معرفی کتاب شما ایده خوبی است.

خوب ، دلایل مختلفی وجود دارد که ساخت تریلر فیلم شما ایده خوبی است.

  • قرار گرفتن در معرض بیماری: از آنجایی که این روزها این فیلم ها بسیار پرطرفدار ، مؤثر و مرتبط هستند ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا تجربه بسیار خوبی داشته باشید و بسیاری دیگر از افراد قادر به شنیدن و دیدن آنچه شما می گویند و به دوستان و نزدیکان خود در مورد کتابتان نیز می گویند.

  • مشارکت: شما قطعاً می خواهید هر وقت ممکن باشد هیجان زده شوید. کاملاً ممکن است (و احتمالاً) که می توانید این کار را با یک تریلر ویدیویی انجام دهید زیرا این نوع محتوا است که به راحتی قابل اشتراک است. اگر تریلر شما پخش شود ، طلایی خواهد بود. هرچه مردم تریلر را بیشتر ببینند ، تمایل بیشتری به خواندن کتاب خواهند داشت.

  • ارتباط: این تریلر می تواند به شما در ایجاد ارتباطات معنادار کمک کند ، همچنین این بدان معناست که می توانید اعتماد ، اعتبار و درک خود را مبنی بر اینکه در زمینه موضوعی هستید که باید به آن اعتماد کنید ، بنا کنید. در حقیقت ، با کمی تلاش و کمی شانس ، شما اولین (و امیدوارم تنها) فردی خواهید بود که به آن احتیاج دارید.

  • مناسب برای کیف پول: تریلر (و به طور کلی فیلم) مقرون به صرفه است. همچنین ، آنها در هر نوع برنامه تحویل قرار ندارند. این کار 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته به عموم مردم تحویل داده می شود.

آیا تریلرها واقعاً تأثیر مثبتی دارند؟

اگر ویدئویی ایجاد کرده اید که کتاب شما را ترویج و مطابقت دهد ، این احتمال وجود دارد که دیگران دوست دارند کتاب را بخوانند. این تریلر می تواند کتاب و مارک شما را نیز تبلیغ کند. با این وجود ، فقط انتشار تریلر خود در یک یا دو سایت کافی نیست. شما باید به شکلی که کتاب خود را تبلیغ می کنید استراتژیک باشید. شما باید دقیقاً افرادی را پیدا کنید که می توانند کتاب شما را در یک Hangout بخرند و باید آن را تا حد امکان آسان کنند تا آنها از آنچه می خواهید ارائه دهند آگاه باشند. امیدواریم که بعد از انجام این کار بقیه اتفاق بیفتد. این مزایا ممکن است در حال حاضر باشد. اکنون ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آنها را از این که کتاب شما چقدر فوق العاده است و چگونه آنها از خواندن آن سود می برند ، آگاه کنید.

خوب در مقابل بد

تریلر وجود دارد ، سپس تریلرها وجود دارند. اول از همه ، اگر می خواهید یک تریلر با کیفیت بالا ایجاد کنید ، به یک فیلمنامه با کیفیت بالا نیاز خواهید داشت. همچنین ، باید از نظر بصری جذاب باشد و باید ارتباطی هوشمندانه و خلاقانه بین کتاب و تریلر نشان داد. این لینک برای موفقیت کتاب شما مهم است. البته انتخاب موسیقی برای موفقیت یک تریلر بسیار مهم است. هرچه تریلر شما حرفه ای تر باشد ، بهتر است. سرانجام ، تریلر باید به خوبی تنظیم شود تا محصول نهایی جریان یابد و تجدید شود. وقتی نوشتن اسکریپت است ، حتماً آن را مخصوص تریلر بنویسید. اگر یک اسکریپت سفارشی برای چیز دیگری داشته باشید احتمالاً خوب نخواهد بود و سپس آن را با تریلر خود تطبیق دهید. اطمینان حاصل کنید که انتخاب موسیقی شما تا حد امکان کامل باشد (و حداقل ، مناسب). موسیقی و داستان باید هم افزایی قوی داشته باشند.

نتیجه

این پیش پرده ابزاری عالی برای تبلیغ کتاب شما است اما یادآوری این نکته مهم است که تمام مراحل و جنبه های مختلف این تریلر مهم هستند و همه در ارتقاء موفقیت آمیز کتاب شما نقش دارند. همچنین این یک ایده عالی است زیرا بسیاری از افراد با انواع چیزهای جالب آنلاین آنلاین هستند. به اندازه مالکیت محتوا ، قطعاً این فیلم ملکه است و به شما کمک می کند تا این موضوع را در خاطر داشته باشید.

https://www.youtube.com/watch؟v=-NBfuEYrdyE

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا