مرورگرهای وب محبوب

[ad_1]

امروزه هنگام انتخاب مرورگر وب مورد نظر خود گزینه های بسیاری به کاربران داده می شود و ضروری است وب سایت شما در هر مرورگری وب که مشتریان شما استفاده می کنند به درستی نمایش داده شود. بسیاری از مشتریان Net Shift Media سؤال کرده اند که چرا مرورگر آنها اینقدر مهم است و آیا نباید آنها از هر مرورگری برای نمایش دقیقاً به همان روش وب سایت خود استفاده کنند؟ و جواب خیلی ساده است … بله!

Microsoft Internet Explorer در بازار مرورگر از دست می دهد و با افزایش محبوبیت فایرفاکس 15٪ از بازار ، باید به این فکر کنید که چگونه وب سایت شما در هر مرورگر از بسیاری از مرورگرهای محبوب در وب نمایش داده می شود. ممکن است برای یک مشتری یا مشتری مراجعه کننده به وب سایت شما شرم آور باشد و بداند که قلم ها از نظر رنگ ، اندازه و سبک دیگری متفاوت هستند و در تصویر کسب و کار شما ضعیف است. لازم نیست برای هر مرورگر موجود ، نسخه دیگری از وب سایت خود ایجاد کنید ، و بسیاری از آنها وجود دارد!

مرورگر اینترنت

  • Microsoft Internet Explorer 6.0
  • Microsoft Internet Explorer 5.2
  • موزیلا فایرفاکس
  • اپل صفری
  • کامینو
  • اپرا

شما باید بتوانید با تفاوت بسیار کمی بین مشاهده وب سایت خود در هر یک از مرورگرها ، به وب سایت خود در هر یک از مرورگرهای ذکر شده در بالا مراجعه کنید. ممکن است در استفاده از افزونه ها تفاوت های کمی را مشاهده کنید ، اما هرگونه تفاوت در چیدمان ، قلم ، رنگ و موقعیت یابی باید توسط توسعه دهنده وب برطرف شود. ما وب سایت های خود را در مرورگرهای ذکر شده در بالا آزمایش می کنیم و برنامه های وب از جمله مدیریت محتوا و intranets / extranets که توسعه می دهیم در هر مرورگر ذکر شده در بالا کار می کنند.

Microsoft Internet Explorer 6.0 (Windows) / 5.2 (Macintosh)

مایکروسافت پشتیبانی IE 5.2 را برای سیستم عامل Macintosh قطع کرده و سال گذشته توسعه IE 6 (احتمالاً به دلیل رشد و محبوبیت Firefox) را آغاز کرده است. این مرورگر همچنان پرکاربردترین مرورگر موجود در بازار است ، اما با توجه به سن و سال بودن ، فاقد جذابیت و ویژگی های زیادی برای مرورگرهای جدیدتر و جوانتر مانند Firefox ، Safari و حتی Opera است. پشتیبانی ضعیف برای CSS ، نرم افزارهای جاسوسی ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و مرور بدون برگه Internet Explorer به دور از Firefox و بسیاری از مرورگرهای دیگر موجود.

موزیلا فایرفاکس

بهترین مرورگر وب موجود برای رایانه های ویندوز ، Firefox دارای بسیاری از ویژگی های جدید است که آن را به بهترین انتخاب در ویندوز تبدیل می کند. مرور به زبانه ، کنترل بهتر امنیت و حفظ حریم خصوصی ، و احتمالاً مهمترین ویژگی … بدون جاسوسی یا تبلیغاتی وجود ندارد. آنچه Firefox را از هم متمایز می کند و در Internet Explorer بسیار پیشرفته است ، این است که یک محصول منبع باز است ، به این معنی که کد منبع مرورگر به صورت رایگان و بصورت آنلاین در دسترس است ، و همچنین یک سیستم افزودنی کاملاً پشتیبانی شده که به توسعه دهندگان امکان می دهد توابع مرورگر اضافی دلخواه خود را بسازند تا تجربه مرور شخصی را برای هر کاربر فراهم کنند. بعداً مجموعه پلاگین هایی را که در Net Shift Media استفاده می کنیم لیست خواهیم کرد.

اپل صفری

مرورگر قدرتمند وب با سیستم عامل Mac OS X اپل همراه است ، Safari دارای بسیاری از ویژگی های است که باعث می شود Firefox به مرورگر قوی تر از اینترنت اکسپلورر مانند مرور زبانه ای ، و پشتیبانی بهتر از فناوری های CSS و W3C باشد. سیستم الحاقی مانند Firefox ارائه نشده است ، اما تعدادی پلاگین برای سفارشی سازی Safari به دلخواه شما در دسترس است.

کامینو

Camino به Firefox متکی است ، اما برای استفاده با Mac OS X طراحی شده است و مرورگر برتر در Net Shift Media است.

اپرا

اپرا مدت زیادی است که وجود دارد و اکنون به صورت رایگان در دسترس است. اپرا دو نسخه (رایگان با تبلیغات ، تجاری بدون تبلیغات) داشت. این مرورگر در هنگام نمایش صفحات وب کمی کمتر از Firefox و Safari است اما مرورگر خوبی است و قطعاً در Internet Explorer پیشرفته است.

مرورگرهای دیگر

تعداد کمی از مرورگرهای دیگر نیز موجود است ، اما بیشتر آنها از همان موتور رندر همان مرورگرهای ذکر شده در بالا استفاده می کنند ، بنابراین وب سایت ها به همان روش نمایش داده می شوند. برخی از آنها عبارتند از: Flock ، Konqueror ، OmniWeb ، مرورگر Sunrise ، SeaMonkey و Lynx مبتنی بر متن.

از کدام مرورگر وب باید استفاده کنید؟ ما Firefox را در ویندوز ، لینوکس و کامینو در Macintosh توصیه می کنیم ، اما انتخاب مورد نظر شماست. شما باید بتوانید از هر مرورگری برای مشاهده وب سایت خود و همچنین هر وب سایت دیگری در اینترنت استفاده کنید. اگر وب سایت شما در کلیه مرورگرهای ذکر شده در بالا ظاهر نمی شود ، باید آنرا با توسعه دهنده وب خود انجام دهید و دلیل آن را دریابید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا