از فیس بوک برای تجارت خود استفاده کنید

[ad_1]

فیس بوک

فیس بوک از کاربردهای زیادی استفاده می کند برخی شخصی هستند و برخی حرفه ای هستند. وقتی صحبت از استفاده از فیس بوک برای اهداف حرفه ای می شود قطعاً باید یکی از کانال های رسانه های اجتماعی باشد که در کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود نقش عمده ای دارد.

رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری کار می کنند که به شما به عنوان یک تاجر کمک می کند تا سخنان خود را به یکباره در ارتباط با بسیاری از افراد قرار دهید. اگرچه در ابتدا فیس بوک به عنوان یک ابزار حرفه ای در نظر گرفته نشده بود اما مطمئناً می تواند به عنوان یک ابزار تجاری به طور مؤثر مورد استفاده قرار گیرد و قطعاً ارزش سرمایه گذاری زمان و منابعی را که باید برای ارائه پیشنهادات خود داشته باشید خواه از محصولات یا خدمات باشد.

فیس بوک و همچنین سایر شبکه های اجتماعی از طریق اینترنت به افراد این امکان را می دهند تا اطلاعات ارزشمندی را به اشتراک بگذارند و این افراد را ترغیب می کنند تا درباره آنچه در جوامع رسانه های اجتماعی خود اتفاق می افتد آگاه باشند. شبکه اجتماعی آنها ممکن است شامل روابط شخصی یا حرفه ای باشد.

اگر از فیس بوک به عنوان یک ابزار حرفه ای استفاده می کنید قوانین رفتاری با استفاده از آن به عنوان یک ابزار شخصی متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه بسیاری از افراد مرتباً از فیسبوک بازدید می کنند در صورتی که در استراتژی بازاریابی اینترنتی لحاظ نشود مجدداً از یاد می رود. هنگامی که در مورد افرادی که با آنها روابط حرفه ای از طریق فیس بوک به اشتراک می گذارید فکر می کنید همیشه به یاد داشته باشید که نیازهای آنها را در نظر بگیرید و به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنید همانطور که تمام روابط شما به صورت آنلاین است. همچنین سعی کنید در مورد موضوعاتی که احساس می کنید مورد علاقه آنها باشد بحث کنید.

در اینجا مراحل ساده و مؤثر برای استفاده از Facebook برای اهداف حرفه ای آورده شده است:

  • نام تجاری شما: اگر می خواهید روی خوانندگان خود تأثیر ماندگار بگذارید پس به یک کمپین بازاریابی هوشمند نیاز دارید. هدف شما ایستادگی کردن از بقیه است. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد.
  • تصویر گرافیکی خود را بارگذاری کنید: مهم است که تصویری با کیفیت بالا را برای شما بارگذاری کنید تا افراد بتوانند ببینند که از نظر ظاهری چیست. اگر آنها بتوانند شما را ببینند می توانند راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند و در نهایت تمایل بیشتری به تعامل با شما دارند.
  • نوشتن CV نشان دادن: شما به یک نمودار نیاز دارید که توصیف می کند چه کسی هستید و چه کارهایی را به روش قانع کننده انجام می دهید. به یاد داشته باشید که شما کمی وقت دارید تا توجه خوانندگان خود را جلب کرده و آن را بهتر کنید.
  • مشخصات فیس بوک خود را تا حد امکان دقیق و جالب جلوه دهید: قابل قبول است که برخی از جزئیات شخصی و حرفه ای را در پروفایل Facebook خود مخلوط کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که انسان به نظر می رسد تا خوانندگان واقعاً احساس کنند که می توانند با شما در سطح شخصی ارتباط برقرار کنند.
  • ایجاد محتوا: فیس بوک فرصتی طلایی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد شغل و کسب و کار شما در اختیار شما قرار می دهد. با بهره گیری از این موضوع شما خود را به عنوان یک رهبر صنعت و کارشناس موضوع موضع می گیرید.
  • ارتباطات: فیس بوک یک کانال رسانه عالی اجتماعی برای ارتباطات است. شما باید تا حد امکان با افرادی که علایق و اهداف حرفه ای شما را در اختیار دارند ارتباط برقرار کنید. شما باید رهبران حوزه خود را شناسایی و ملاقات کنید. اطمینان حاصل کنید که وقتی متعهد به استفاده از فیسبوک برای کار هستید از طرف شخصی فیس بوک پریشان نمی شوید که بسیار آسان است.

چه از فیس بوک و چه از شبکه اجتماعی دیگر استفاده کنیم

هنگامی که تصمیمی در مورد استفاده از فیس بوک برای کار می گیرید باید مطمئن شوید افرادی که با آنها ارتباط حرفه ای برقرار خواهید کرد افرادی هستند که می توانند به شما در کسب و کار بیشتر کمک کنند. شما ممکن است با فروش محصولات و / یا خدمات خود یا به طور غیر مستقیم استفاده از اتصالات فیس بوک خود به طور مستقیم با اتصالات فیس بوک خود اقدام به تجارت کنید تا آگاهی از برند خود را افزایش داده یا در مورد محصولات و / یا خدماتی که ارائه می دهید نظر دهید

شبکه های اجتماعی دیگری نیز وجود دارد که البته می توان از آنها برای اهداف حرفه ای استفاده کرد. ممکن است بپرسید که چگونه این شبکه های اجتماعی دیگر با فیس بوک مقایسه می شوند و اینکه آیا فقط یک شبکه اجتماعی در مقابل بسیاری از شبکه های اجتماعی برای موفقیت در کسب و کار شما کافی است یا اینکه مجبورید محتوای خود را در چندین کانال رسانه اجتماعی منتشر کنید.

ویژگی های فیس بوک

فیس بوک توسط گروههای سنی بالاتر از افراد در دهه بیست و یکم خود استفاده می شود. مردم زمان زیادی را در فیس بوک می گذرانند این همان زمانی است که به جای سایر وب سایت های اینترنتی می توانند در آنجا بگذرانند. فیس بوک از این نظر رقابت بسیار کمی دارد. تنها رقابت ممکن از MySpace است که کاربران جوان تر را به خود جلب می کند و بر موسیقی و فیلم ها تأکید می کند و دارای فرهنگ پاپ است. فیس بوک یک شبکه اجتماعی است که در آن افراد با یکدیگر رویدادها و عکسهای زندگی به اشتراک می گذارند و علاوه بر حفظ و تقویت روابط موجود روابط جدیدی را ایجاد می کنند. MySpace با این حال از آن برای اهداف حرفه ای استفاده نمی شود.

صفحات فن فیس بوک روشی مناسب و مؤثر برای استفاده از Facebook برای تجارت است. با داشتن صفحات فن افراد نیازی به صبر برای قبول آنها توسط شخصی که دارای صفحه فن است نیست. آنها بلافاصله می توانند هوادار شوند.

طرفداران فیس بوک به شما امکان می دهند تا با دیگران تعامل داشته باشید به همین دلیل آنها راهی موثر برای ایجاد روابط حرفه ای هستند. نه تنها روابط حرفه ای برقرار می کنید بلکه پتانسیل افزایش تجارت خود را نیز خواهید داشت. فقط به یاد داشته باشید که طرفداران خود را با تبلیغات زیادی و فروش دشوار غافل نکنید. شما قطعاً نمی خواهید آنها احساس کنند که آنها را اذیت می کنید.

نتیجه

اگر از خود بپرسید که آیا فیس بوک برای تجارت مناسب است پاسخ قطعاً بله است. با این حال جدا کردن روابط تجاری خود از روابط شخصی فیس بوک بسیار حائز اهمیت است. ثابت خواهد شد که فیس بوک ابزاری عالی برای بازاریابی است که در موفقیت نهایی کسب و کار شما نقش بسزایی خواهد داشت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا