برای بهبود بازاریابی دیجیتال از داده های بزرگ استفاده کنید

[ad_1]

دیجیتال

رشد پدیده جهانی اینترنت و اهمیت آن در طی سالها بدین معنی است که شرکت ها بدون این کانال جدید نمی توانند ریسک کنند. با این حال ، بسیاری هنوز پتانسیل “داده های بزرگ” را برای بازاریابی دیجیتال درک می کنند.

از بدو تأسیس در اواخر دهه 1980 ، اینترنت با رشد هر چه بیشتر مصرف کنندگان بیشتر به دنیای آنلاین رشد چشمگیری یافته است. علاوه بر این رشد ، میانگین زمان آنلاین صرف شده در اینترنت نیز در حال افزایش است. برخلاف تلویزیون ، اینترنت یک شکل عمده سرگرمی برای مردم است. انتظار می رود رشد از طریق اینترنت رو به رشد باشد ، هم از نظر استفاده و هم از نظر دسترسی ، زیرا استقرار زیرساخت ارتباطات همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد تنوع اینترنت نامحدود است.

پیش بینی می شود گسترش زیرساخت ها توسط صنعت مخابرات باعث افزایش بیشتر نفوذ اینترنت شود. در دسترس بودن باند پهن به این معنی است که با معرفی نوآوری های جدید مانند کابل های سنتی و فن آوری های فیبر نوری ، این کشورها از کیفیت اینترنت بهتری برخوردار می شوند.

علاوه بر این ، دستگاههایی که از اینترنت مانند تلفن های هوشمند پشتیبانی می کنند ، هنوز در حال گسترش و گسترش هستند و تقاضا برای تبلت ها در حال انفجار است. هنگامی که منبع اطلاعاتی شد ، به یک ابزار ارتباطی اساسی ، بازار ، محل کار ، مرکز بازی و موارد دیگر تبدیل شده است.

نقش اینترنت در تجارت

دو دلیل وجود دارد که اینترنت در همه جا وجود دارد تا به ابزاری اجتناب ناپذیر برای شرکتها تبدیل شود. اول ، شرکت ها آن را ابزاری برای تعامل با مشتریان می دانند. مجمع آنلاین شرکت ها را قادر می سازد تا محصولات را به بازار عرضه و فروش کنند و روابط تجاری با برندهایی ایجاد کنند که منجر به فروش بیشتر محصول شود. یکی از پیامدهای مستقیم تبدیل شدن اینترنت به بستر ارتباطات و فروش ، افزایش شدید بازاریابی دیجیتال شرکتی است. محدود به تبلیغات بنر و بهینه سازی موتورهای جستجو ، بازاریابی دیجیتال اکنون شامل تبلیغات غنی از صفحه نمایش رسانه ای ، محتوای Facebook ، فیلم های YouTube ، ایمیل های هدفمند و سایر کمپین ها است. این منجر به تخصیص بودجه بیشتر در طول سالها شده است.

دومین دلیل اهمیت اینترنت شرکتها ، بازخورد مشتری است. مصرف کنندگان ساعت ها در اینترنت گشت و گذار می کنند و اطلاعات زیادی را درباره خود و چیزهایی که می خواهند بدست آورند ، ارائه می دهند. آنها علایق آنلاین خود را پشت سر می گذارند ، خریدهایی که معمولاً انجام می دهند ، محتوای ارتباطات و غیره. این اقدامات مصرف کننده آنلاین به همان خوبی است که در دنیای “واقعی” وجود دارد ، که جمعاً “داده های بزرگ” و تجزیه و تحلیل پیشرفته را ارائه می دهند ، جایی که جمع آوری ، ضبط و تجزیه و تحلیل می شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا