نحوه ساخت 1000 دلار در ماه با بازاریابی تخصصی

[ad_1]

دلار

مطمئنم صدها بار در مورد بازاریابی تخصصی شنیده اید ، اما آیا واقعاً به این فکر کرده اید که چیست؟

بیایید با تعاریف فرهنگ لغت شروع کنیم؛

تخصص: بخش مشخصی از بازار

بازار یابی: عمل خرید یا فروش در بازار

بنابراین ، بازاریابی تخصصی به سادگی به “بخش حق بیمه” بازار فروخته می شود. درست است؟

پس چرا بسیاری از بازاریابان جدید اینترنت تصمیم به فروش بازاریابی آنلاین گرفتند؟ هزاران بازار طاقچه در آنجا وجود دارد که افراد ناامید هزینه اطلاعات را پرداخت می کنند. اطلاعاتی که می توانید در اختیار آنها قرار دهید.

مردم تنبل هستند. این حقیقت است اکثر مردم دنیا ترجیح می دهند اگر کمی طولانی تر جستجو کنند ، اطلاعاتی را که می توانند به صورت رایگان پیدا کنند ، پرداخت کنند. در این دنیای مدرن ، بسیاری از ما وقت نداریم ساعتها در جستجوی اطلاعات رایگان بگذرانیم ، بنابراین یک کارت اعتباری از ما گرفته و در عوض هزینه آن را می پردازیم.

چه چیزی برای شما مناسب است؟

تهیه اطلاعات 1000 دلار در ماه (و بیشتر) با ارائه اطلاعاتی به کسانی که به آن نیاز دارند ، بسیار امکان پذیر است.

بنابراین ، در اینجا برنامه گام به گام من برای کسب درآمد با بازاریابی تخصصی است.

  1. یک وبلاگ وردپرس تنظیم کنید. شما می توانید یک سرویس رایگان را در wordpress.com راه اندازی کنید ، یا برای اینکه ظاهر حرفه ای تری داشته باشید ، باید یک نام دامنه بخرید و میزبانی وب را بدست آورید. هر دو این روزها بسیار ارزان هستند و قطعاً ارزش سرمایه گذاری اندک نیز دارد.
  2. به دنبال طاقچه باشید. شاید این سخت ترین قسمت باشد. شما نیاز به یافتن بازاری دارید که مایل به صرف هزینه باشد و در حال حاضر به دنبال اطلاعات هستید. این می تواند هر چیزی از قدمت گرفته تا نظافت سگ باشد. هزاران امکان وجود دارد که برخی از آنها سودمندتر از سایرین خواهند بود. اگر هزینه های خود را به حداقل برسانید ، تقریباً هر قدمی به شما پول می دهد.
  3. مقالات مفید بنویسید. این کار وقت گیر است ، اما با رشد کسب و کار شما ، می توانید از خارج از کشور کمک بگیرید. توصیه می کنم تا زمانی که مشاغلتان سود کسب نکند ، نوشتن خود را شروع کنید. از اطلاعات رایگان استفاده کنید و آن را با کلمات خود بازنویسی کنید. اگر به اندازه کافی درباره موضوع تخصصی خود بدانید ، در این مرحله مشکلی نخواهید داشت. با هدف نوشتن روزانه یک مقاله برای وبلاگ خود اقدام کنید.
  4. در وبلاگ خود پیوندهایی به محصولات اضافه کنید. تبلیغات را در سرتاسر سایت خود قرار ندهید – به نظر بی دردسر می رسد و بازدید کنندگان را مجبور به ترک صفحه شما می کند. تبلیغات ، پیوندها یا بنرهای دقیقی را قرار دهید که بازدید کنندگان شما روی آن کلیک می کنند.
  5. ترویج / دریافت ترافیک. حدس بزن چی شده؟ تا زمانی که مردم بدانند وجود آن وجود ندارد ، از وبلاگ جدید خود درآمد کسب نخواهید کرد. خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. برخی آزاد هستند و برخی دیگر نیستند. برخی از بهترین روشها؛ رسانه های اجتماعی ، پست های وبلاگ ، وبلاگ های پینگ ، PPC (می تواند گران باشد) ، تبلیغات اینترنتی ، تبادل لینک ، اظهار نظر در مورد وبلاگ های دیگر. Google را جستجو کنید و منابع زیادی پیدا کنید.
  6. ادامه مقاله به طور منظم. وبلاگ خود را فراموش نکنید. به ارسال مطالب جدید ادامه دهید و موتورهای جستجو به بازگشت خود ادامه می دهند و منجر به رتبه های بالاتر و ترافیک رایگان تر می شود.
  7. با یک وبلاگ جدید بشویید و تکرار کنید. هدف شما ایجاد شبکه ای از وبلاگ ها در زمینه های مختلف است. پس از تولید سایت سودآور ، به سایت بعدی بروید. (توجه: هرچند شما مجبور هستید محتوای خود را به سایت خود اضافه کنید (سایتهای قبلی خود)).

به نظر می رسد کارهای سخت زیادی به نظر برسند ، اما با رشد کسب و کار شما ، می توانید کارهایی را که وقت زیادی صرف می کنید اتوماسیون کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید به نویسنده مستقل پرداخت کنید تا مقالات خود را بنویسد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا