بازاریابی وابسته در مقابل بازاریابی شبکه ای (MLM): فرمول درآمد آشکار شد!

بازار | بازاریابی

بازاریابی وابسته و بازاریابی شبکه ای به افراد برای مراجعه به یک محصول یا خدمات می پردازد. تفاوت بین بازاریابی وابسته و بازاریابی شبکه ای چیست؟

تفاوت بهتر از نظر نحوه پرداخت ساختار جبران خسارت توضیح داده می شود. به دلیل چندین هیبرید پرداخت غرامت که اکنون بصورت آنلاین در دسترس است برای اسکناس های جدید شغلی می توان بسیاری از اصطلاحات و تعاریف مورد استفاده را اشتباه گرفت. هنگام ارزیابی برنامه های جبران خسارت لازم است تفاوت دقیق بین این دو مدل را درک کنید. می خواهید بدانید … کدام مدل درآمد بیشتری را تولید می کند؟

بازاریابی کمیسیون چیست؟ بازاریابی وابسته معمولاً بصورت آنلاین انجام می شود. در ساده ترین شکل آن بازاریاب های وابسته برای یک بار معامله جبران می شوند. برخلاف محصولات ارائه شده در MLM محصولات وابسته غالباً محصولاتی هستند که مشتری باید یکبار خریداری کند. بنابراین هرچه بازاریاب وابسته بیشتر بفروشد بیشتر تولید می کند. این بسیار شبیه به فروش مستقیم ولو آنلاین است.

بازاریابی کمیسیون دارای برنامه جبران خسارت بر اساس اقدامات عملکرد است. به عنوان مثال اگر بازاریاب وابسته در فروش کلیک ثبت و غیره موفق شود پاداش می گیرد. عمل مورد نیاز به عنوان یک روش جبران خسارت که قبلاً توسط تاجر وی توافق شده است.

در یک بازه زمانی کوتاه مدل بازاریابی وابسته نیز به یک برنامه جبران دو سطح (یا در برخی موارد تا 5 سطح) تبدیل شد. برای مثال در یک نسخه محبوب دو سطح شما (به عنوان یک شرکت تابعه از یک تجارت الکترونیک خاص کتاب الکترونیکی) هنگام فروش کتاب به شخص A کمیسیون می گیرید و اگر شخص A علامت دهد که دنبال کننده است و موفق به فروش به شخص A1 می شود جبران می شوید. همچنین علاوه بر شخص الف.

حال بیایید به سمت بازاریابی شبکه ای برویم. در مدل بازاریابی شبکه ای طرح جبران خسارت به روشی مشابه عمل می کند با این تفاوت که جبران خسارت شرکت حمایت کننده می تواند به چندین سطح چندگانه یا نامحدود پرداخت شود. تعداد سطوح و محدودیت های مربوط به پرداخت تا حد زیادی به ترتیب ارائه شده بستگی دارد. از آنجا که این توافق ها می تواند از شرکت به شرکت دیگر متفاوت باشد این امر مقایسه برنامه های جبران خسارت های مختلف موجود در آن را دشوار می کند. پس حتماً همه جزئیات خوب را بخوانید!

در هر سطحی شبکه دهنده می تواند هزینه های مراجعه مستقیم را برای توصیه مستقیم به کسی بدست آورد و در صورت موفقیت یکی از زیردستان خود اهرم را ترسیم کند. در طرح دوگانه محبوب که توسط بسیاری از شرکتهای بازاریابی شبکه اتخاذ شده است همه افراد در شبکه دارای پا یا خط پایین هستند. در صورت مراجعه بیشتر افراد به شبکه آنها به طور خودکار زیر پاها می روند.

استفاده مداوم از مشتریان همان چیزی است که درآمد باقیمانده واقعی را در بازاریابی شبکه ایجاد می کند. مشاغل MLM حتی پس از سالهای اول کار سخت و سرمایه گذاری می توانند برای مدت بسیار طولانی سود کسب کنند. با یک شبکه جامد درآمد باقیمانده در هر دوره تمدید پایین تضمین می شود. اگر محصول یا خدمات مورد نظر محصولی باشد که در هر دوره تمدید مجدداً باید دوباره مرتب شود درآمد باید به صورت ساعتی کار خود را ادامه دهد.

چگونه تیم ها از نظر ایجاد روابط با مشتری و قدرت درآمد شما به بازاریابی کمیسیون و بازاریابی شبکه ای تبدیل می شوند؟ در مدل بازاریابی شبکه ای برای اطمینان از تجدید زیردستان شما در هر دوره باید حتماً با آنها رابطه خوبی برقرار کنید. این اساساً شرکتی است که برای ساختن مردم و یک رهبر در ساختن رهبران کار می کند. توانایی تولید مبالغ هنگفتی با رشد شبکه به طرز چشمگیری افزایش می یابد. از این رو اگر بتوانید از تلاش دیگران برای کمک به رشد یک تجارت در مقابل یک مدل بازاریابی وابسته استفاده کنید در اینجا امکان درآمدزایی هنگفتی بیشتر است. در بازاریابی کمیسیون توانایی شما برای سودآوری محدود به فروش مستقیم شما به علاوه سطوح اضافی 1 2 یا حداکثر 5 تلاش سود است.

پس از توصیف موارد فوق به نظر می رسد برای به حداکثر رساندن درآمد خود بهتر است به جای برنامه های وابسته به برنامه های بازاریابی شبکه آنلاین بپیوندید.

نه … فکر نمیکنم اینطور باشه

بازاریابی وابسته به بهترین وجه به عنوان ورود به بازاریابی شبکه ای از طریق اینترنت توصیف می شود. محصولات وابسته به فروش آسان می رسد و به طور بالقوه یک محصول را به جای گروهی از محصولات شامل می کند بنابراین ارزان تر است. به عنوان مثال یک کتاب الکترونیکی ممکن است دارای یک برنامه وابسته وابسته باشد در حالی که دسترسی به سایت عضویت در محصول دیجیتال احتمالاً مبلغی را برای تمدید مکرر عضویت پرداخت می کند.

در نتیجه همواره در پیوستن به برنامه های مختلف اعم از بازاریابی وابسته یا شبکه ضرری وجود ندارد. فقط اطمینان حاصل کنید که چگونه به شما می پردازید و تلاشهای خود را بر این اساس هدایت می کنید. از این گذشته هدف شما ایجاد چندین منبع درآمد است. شما این گزینه را دارید که محصولات یا برنامه هایی را که به بهترین وجه مناسب شما هستند بهتر نشان دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا