بازاریابی بازاریابی شبکه ای – موج جدیدی از حق رای دادن

بازار | بازاریابی

بازاریابی شبکه تحول گرا در جهان چیست؟ بیشتر ما که هر مدت زمان در این زمینه بوده ایم با سری کتاب هایی که توسط روزنامه نگار برنده جایزه ریچارد پو نوشته شده آشنا هستیم. در ابتدا آنجا بود موج 3: دوران جدید در بازاریابی شبکه ای. بعد حدود چهار سال بعد او نوشت موج 4: بازاریابی شبکه ای در قرن 21. من به جرات می خواهم که ما در مراحل اولیه موج جدیدی قرار بگیریم که در حال شکل گیری یک سونامی واقعی است.

این موج جدید از چند سال در واقع شکل گرفته است اما به نظر می رسد تا سال گذشته تقریباً یک راز محافظت شده بوده است. در حالی که پیش از این موجهای زیادی در آب وجود داشت موج وقتی واقعاً شکل گرفت وقتی که آن سیگ کتاب الکترونیکی به نام Boring را منتشر کرد دروغ بزرگ بازاریابی شبکه ای. از طریق قدرت شگفت انگیز بازاریابی ویروسی این کتاب الکترونیکی با عنوان پیگیری شبکه بازاریابی Renegade من فکر می کنم این انقلاب گذشته را تحریک کرده است.

برخی این بازاریابی شبکه را موج جدیدی مبتنی بر جذابیت می نامند. بازاریابی شبکه تحول را به عنوان یک امکان پیشنهاد می کنم. چرا؟ با جستجوی این کلمه تحول گرا با من همراه باشید.

یکی از تعاریف تبدیل کلمات در Dictionary.com تغییر در ظاهر ظاهر و شخصیت است. به بیان ساده تر تحول برابر است با تغییر. اما تحول بسیار عمیق تر از تغییر است … به هسته می رود … به ریشه.

در حالی که این رویکرد جدید تجسم استراتژی های جدید و فن آوری های جدید در بازاریابی اینترنتی من فکر می کنم بیشترین تغییر در networker … در موقعیت و رفتار شبکه دهنده اتفاق می افتد. فرضیه من در اینجا این است که مگر اینکه هسته اصلی یا شخصیت شبکه تغییر نکند این مسئله برای آنها معلوم می شود که فقط سیستم دیگری از این بدعت ها هستند که بیش از حد متعهد و تحت تحویل نیستند.

با این حال اگر صاحب شبکه قبلاً شیوه برخورد با چشم انداز خود را تغییر داده است و اگر قبلاً نحوه ارائه خود در بازار را تغییر داده است این موج جدید ثابت می کند که بسیار بیشتر از آنچه تصور می کرد ارائه می شود.

من به عنوان یک مربی حرفه ای در زندگی شش سال گذشته آموخته ام که اطلاعات جدید می توانند در رفتار یا تفکر فرد تغییر کنند اما در گرمای نبرد مردم به سرعت به روشی که همیشه کارها را انجام داده اند برمی گردند. حتی انتقال اطلاعات از سر آنها به قلب آنها (یا ناخودآگاه؟) نبود که شیوه جدید کار یا تفکر رفتاری فرضی (آهسته) شود. به همین دلیل است که یک مربی خوب بیشتر از تغییر دیدن مشتری به تغییر مشتری علاقه دارد.

برای این فکر کردن در این بحث در بازاریابی شبکه ای صاحبان شبکه که سوار این موج جدید می شوند کسانی خواهند بود که می توانند با موفقیت در قلب خود برنامه ریزی کنند تا در بازارهای طاقچه متمرکز شوند جایی که می توانند با ایده اندک و یا هیچ ایده روشنی از ارتقاء معامله خود کار کنند. این درب ممکن است یا ممکن است پس از برقراری رابطه بر اساس خدمات و اعتماد ایجاد شود.

بنابراین برای مثال کسی که از سیستم بازاریابی Renegade پیروی می کند ممکن است با ارائه یک سرویس به آنها جذب بازاریابان شبکه را هدف قرار دهد – خدماتی که واقعاً اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که به یک بازاریاب شبکه ناامید (و چه کسی ناامید نشده) کمک می کند ببیند که چگونه می تواند برای مشاغل شبکه بهتر عمل کند. آنها انتخاب می کنند. این بدان معناست که شبکه شبکه های عصیانگر به عنوان یک تهدید مبلغی دیده نمی شود بلکه به عنوان سرور مشتاق کمک به آن است. حالا این ناز است!

سپس در مقطعی از آینده هنگامی که رابطه و سطح اعتماد ایجاد شود مشتری جدید پذیرای اطلاعات در مورد اشتیاق ویژه ای که شبکه شورشیان دارد پذیراتر و پذیراتر می شود.

برای دستیابی به این مرحله بیشتر اگر درآمد حاصل از فعالیت ارائه این خدمات یعنی تولید درآمد حاصل شود چه می شود. تصور کنید که آن درآمد را کاوش کنید. خیلی خوب برای درست بودن؟

صبر کنید … یک سونامی در راه است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا