Greenpreneur چیست؟

همه می دانند که محیط زیست در حال آشفتگی است و دولت برای اصلاح اوضاع اقدامات کمی انجام می دهد. این بدان معنی است که ایالات متحده – مردم عادی – وظیفه خود را برای ایجاد تفاوت بر عهده دارد. خوشبختانه مشاغل جدید زیادی وجود دارد که افراد می توانند به آن بپردازند تا به طبقه کارگر جدید آمریکا تبدیل شوند: Greenpreneurs.

شاید بدیهی ترین راه برای تغییر چرخ دنده ها بازگشت به مدرسه – جایی که بسیاری از افراد دانشگاه های آنلاین را انتخاب می کنند – برای یک درجه سبز جدید. روش های زیادی برای انتخاب وجود دارد و جستجوی سریع در اینترنت ایده های بسیاری را به شما ارائه می دهد. اما این تنها راه برای درآمدزایی بزرگ نیست.

به عنوان مثال من به تازگی کار با شرکتی را شروع کردم که به افراد کمک می کند کالاهای خانگی سمی را جایگزین کالاهای خانگی غیر سمی کنند. مشخص است محصولاتی که در منازل خود استفاده می کنیم مسموم هستند – باعث آسم سرطان فیبرومیالژیا اختلال بیش فعالی کمبود توجه اوتیسم و ​​بسیاری از بیماری ها و شرایط غیر قابل برگشت هستند. بنابراین با جابجایی به مواد غیر سمی شما نه تنها سلامت خانواده خود بلکه محیط را نیز بسیار بهبود خواهید بخشید! او یک ضرب و شتم قرار داد.

این فقط یک نمونه از نحوه تبدیل شدن به Greenpreneur است. همچنین مراکز آموزشی وجود دارد که می توانید در آنجا یاد بگیرید که می توانید گلخانه بسازید به منابع انرژی تبدیل شوید یا در مورد وضعیت آب شیرین ما اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما باید از خود بپرسید که از چه چیزی لذت می برید … این همیشه اولین سؤالی است که هنگام جستجوی شغل جدید باید از آن بپرسید. از چه چیزی لذت می برید؟ سپس با استفاده از آن به عنوان یک راهنمای تمام امکانات را کشف کنید!

مانند هر چیز اشتیاق درهای بسیاری را باز خواهد کرد. اگر دوست دارید فکراتی در مورد من داشته باشید دوست دارم از شما بشنوم!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا