به هر حال چه کسی به وب سایت احتیاج دارد؟

سایت

هرکسی که در یک دهه گذشته در زیر صخره زندگی نکرده باشد می تواند به وضوح روند موشکی بازارهای اینترنتی را مشاهده کند و نیازی به مهارت دانش قبلی نیست تا درک کند که این روند در آینده بزرگتر خواهد شد مانند اینکه وب جنبه های بیشتری از زندگی ما را گاز می گیرد.

افراد دارای ذهنیت تجاری نیاز فوری به ایجاد یک وب سایت را درک می کنند. در این مقاله سعی در پوشش انواع اساسی وب سایت ها و دلایل متداول برای افتتاح آنها وجود دارد.

مهم است که این مسئله را روشن کنیم که اگرچه ما تعریف های نادرستی را ارائه داده ایم فناوری فعلی به شما امکان می دهد تا ترکیبی از انواع توصیف شده در یک وب سایت واحد را ایجاد کنید. با این حال مهم است که از جذب همه و از دست دادن همه آنها بر حذر باشید – بنابراین سعی کنید بر آنچه نیازهای شما مناسب است توجه خود را ادامه دهید.

سایت شخصی

دسته اول نیز محبوب ترین است.

با وارد شدن اینترنت به زندگی ما بسیاری از افراد شروع به درک روش تحریک هویت شخصی آنلاین مکان اطراف شما – اتاق مجازی خودتان می کنند. آیا تا به حال در مورد مفهوم گرفتن ستاره یا هر جسم آسمانی دیگری که نام شماست شنیده اید؟ در اصل یکسان است: هیچ چیز واقعی برای برنده شدن نیست اما هنوز هم خوب است که بدانید یکی دارید …

در صورتی که حرفه ای یا تخصصی خاصی داشته باشید می توانید مشخصات خود را به کارت ویزیت شخصی خود تبدیل کنید – فقط متن آزار دهنده ای را که به شما نشان می دهد جایگزین کنید با متن آزار دهنده آنچه می توانید انجام دهید یا نمایش می دهید.

بیماری که بیشتر وب سایتهای شخصی به اشتراک می گذارند عدم استفاده واقعی از بازدید کننده و نبود یک مدل تجاری است. فرض کنید شخصی از وب سایت شما بازدید کند – اکنون چه می کنیم؟ چه چیزی می توانند به دست آورند؟

اگر این کارت ویزیت شماست با تبلیغ و تبلیغات وب سایت خود اطمینان حاصل کنید که بالاتر از رقبای موتور جستجو است.

روند فعلی وبلاگ نویسی است. وبلاگ – نسخه کوتاه وبلاگ شما – دفترچه خاطرات شخصی شما در اینترنت است. درست است شما می توانید مدتی را برای نوشتن در مورد کارهای روزمره خود بگذرانید و دوستان (یا کاملاً غریبه ها) در مورد آن اظهار نظر کنند – کاملاً خوب و نسبتاً درمانی است. از طرف دیگر اگر انگیزه شما بسیار مهم است نوشتن مطالب حرفه ای را در نظر بگیرید. این شیوه ProBlogging شامل نوشتن متن های هدف گرا ایجاد علاقه بیشتر و بازگرداندن خوانندگان برای کسب اطلاعات بیشتر است. هنگامی که خوانندگان کافی دارید می توانید تبلیغات را قرار دهید (سعی کنید بیش از اندازه از آن استفاده نکنید کاربران همچنین می توانند ترک کنند) و مبلغ پیشنهاد افزایش یافته را دریافت می کنید.

ProBlogger های زیادی وجود دارد و در کنار نیاز به اطلاعات باکیف مرتباً رتبه های آنها در حال افزایش است. آنچه مشترک همه آنهاست این است که محتواهایی که ایجاد می کنند برای خوانندگانشان که به مرور بیشتر باز می گردند ارزشمند است.

وب سایت تجاری

به طور خلاصه وب سایت کسب و کار نسخه کامل یک وب سایت شخصی است – این برای شما در نظر گرفته نشده است بلکه برای محل کار شماست.

اگر شغلی دارید یا شغل مستقلی دارید ممکن است اکنون بدانید که به یک وب سایت احتیاج دارید. مطمئناً رقبای شما رقبای خود را دارند – فرض می شود خیلی زیاد بی خطر باشد. قبلاً می دانید که بیشتر مشاغل از طریق پرس و جوهای موتور جستجو یافت می شوند و بدون شما در وب ادامه نمی یابند.

این نوع وب سایت باید با محتوا جهت گيری جهت فروش ساخته شود و از آن ظاهری متمایز برخوردار باشد که باعث می شود مشتری شما با شما تماس بگیرد ضمن اینکه به وضوح توضیح می دهد که چرا شما در این رقابت هستید (البته بدون وسوسه ایجاد سوء رفتار) .

در اینجا شما باید کلیه دستورالعملهای کاملاً متفاوت را دنبال کنید:

سایت شما باید نماینده مرتب و مرتب باشد. مهم است که نام دامنه خود را (ترجیحا جذاب) و صندوق پستی با آن به عنوان پسوند داشته باشید. خوب است که برخی از مطالب حمایتی داشته باشید که تخصص شما را نشان دهند.

وب دارای وب سایتهای تجاری فراوانی است بنابراین مهم است که از این طریق بایستید و ثابت کنید که فکر خلاق پیش می رود.

فروشگاه مجازی

فروشگاه پیش فرض یک فروشگاه نامشهود است. محصولات در صفحات وب نمایش داده می شوند قفسه ها دسته بندی می شوند و سبد خرید مکانیزمی دوستانه است که خریدار را به خرید سریع سوق می دهد.

اگر حرفه اصلی شما تجارت است قطعاً به فکر ایجاد یک فروشگاه مجازی در ذهن خود بوده اید. حق با شماست – این به طور چشمگیری هزینه های نگهداری از یک فروشگاه واقعی را کاهش می دهد. اگر در حال حاضر یک فروشگاه فیزیکی دارید نسخه پیش فرض به شما کمک می کند تا جمعیت جدیدی را بزنید.

مزایای آن مشخص است. تهیه محصول با یک کلیک تنظیم فرایند فروش آسان است. تمام وقت صرف این است که وقت خود را برای وارد کردن داده ها و برداشت آنچه که کاشته اید بکارید.

البته وضعیت ذهنی مورد نظر کمی با حالت های قبلی متفاوت است. مانند فروشنده خود فکر کنید (یا سعی کنید که باشید) و فروشگاه خود را به روشی جذاب بسازید. درست همانطور که به فکر قرار دادن محصولات واقعی در قفسه های مواد غذایی محلی خود هستید به کارآمدترین مکان فکر کنید و محصولات اضافی را به روشی ظریف معرفی کنید. اطمینان حاصل کنید که خرید آسان و تضمین شده است و به مشتریان قدیمی فکر کنید که ترجیح می دهند از طریق تلفن یا حضوری با شما تماس بگیرند – همه هنوز احساس امنیت نمی کنند.

قابل اعتماد بودن و سرویس گرا بودن بدون شک می گوید کیفیتی است که باید بدون در نظر گرفتن ماهیت فروشگاهی که در اختیار دارد از آن برخوردار شود.

شبکه های اجتماعی

این سایتها بر ایجاد جوامع بزرگ و مرفه تمرکز دارند.

ما در مورد انجمن ها و تابلوهای پیام صحبت می کنیم جایی که از متجاوزان برای ثبت نام و ابراز عقاید خود دعوت می شود و امیدواریم مکالمه ای ایجاد شود.

قدرت این سایت ها به کاربران بستگی دارد. صدها کاربر ثبت نام شده دارایی ارزشمندی هستند.

جوامع بزرگ قدرت تأثیرگذاری بر افکار عمومی را دارند و هیچ کلمه ای لازم برای توصیف قدرت یک جامعه بزرگ با یک عقیده متفق القول در مورد موضوع خاص وجود ندارد.

بنابراین چگونه به آنجا می رسید؟ چگونه می توانم یک جامعه بزرگ ایجاد کنم؟

دو نکته را باید در نظر بگیرید: به کاربران چیزی بدهید که در مورد آن صحبت کنند و به آنها دلیل خوبی بدهید تا در سایت خود درباره آن صحبت کنند. این آسان است اگر وب سایت شما برای افراد مشهور یا عمومی است اما وقتی سعی می کنید افرادی را که در مورد سیاست و رویدادهای جاری در وب سایت خود صحبت می کنند (به جای مثلاً سایتهای خبری) صحبت کنید روشهای هوشمندانه جذب آنها باید تمرین شود

به طور کلی جوامع پیرامون یک سرویس خاص یا کالای ارائه شده ایجاد می شوند. ابتدا به سوالات کاربر پاسخ دهید سپس تماشا کنید که سایر کاربران به شما پاسخ دهند. مردم از کمک به دیگران (حداقل آنلاین) لذت می برند. این امکان را به شما می دهد که هر از گاهی وارد شوید و یک موضوع خاص را روی جدول بارگذاری کنید – می توانید به کاربران طولانی مدت که فرصتی برای صدایش ندارند حساب کنید.

مهم است که به جامعه خود انگیزه دهید و آن را برای ادامه ارسال تشویق کنید – جامعه شما در هیچ زمانی عالی نخواهد بود!

کارآفرینی در اینترنت

آخرین نوع وب سایت به عنوان یک محصول کارآفرین موفق در وب طبقه بندی می شود.

ما در مورد اشخاص آنلاین صحبت می کنیم بدون اینکه شخص دیگری داشته باشد. ما در مورد ایده های اصلی صحبت می کنیم که نمی توانند در هر طبقه دیگر طبقه بندی شوند. این سایت ها برای عظمت یا بمباران در نظر گرفته شده اند. یا به نتایج بزرگی می رسند یا اصلاً نمره نمی گیرند.

این وب سایتها نیازهایی را که قبلاً وجود نداشتند تعریف می کنند و این باعث ایجاد شرایط جدید می شود. آنها نیازهایی را برآورده می کنند که هیچ کس نمی دانست رضایت آنها را بخواهد.

کمبود مثال وجود ندارد: فیس بوک و توییتر در دسته Connect Google برای جستجو YouTube برای مشاهده فیلم و غیره …

او ده سال پیش برگشت. اگر کسی به شما بگوید که یکی از بزرگترین چیزهایی که در مورد سرویس ویدیو وجود دارد آیا به آنها اعتقاد دارید؟

در بیشتر موارد نیاز توسط خود سرویس تعیین می شود. هیچ کس فکر نمی کرد که یک راه حل جستجو مورد نیاز باشد زیرا شرکت ها سعی در طبقه بندی و مدیریت داده ها داشتند. سپس گوگل آمد …

برای رسیدن به این هدف ابتدا باید تفکر خلاقانه و تجسم خود را در خارج از کادر تمرین کنید. برخی از قالب ها را ریز کنید تا حد امکان به چیزها نگاه کنید بازارهای بالقوه را شناسایی کنید سپس روی آنها کلیک کنید. بازارهای جدید اهلی کردن هدف اصلی است و مکان سلاح شماست.

اگر این راهی بود که شما پیش می رفتید به احتمال زیاد شما این مدت طولانی را می خوانید – باید وقت خود را صرف تدبیر و ایده های خود می کردید.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد فناوری امروز به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا بتواند ابزاری را در اختیار شما قرار دهد تا بتواند هر یک از دسته ها را به صورت دلخواه ترکیب کند. شما می توانید نویسنده ای باشید که کتاب خود را در سایت یا وبلاگ مارک تجاری خود نمایش داده و به فروش می رساند. شما می توانید یک صاحب فروشگاه باشید که هزاران محصول می فروشد در حالی که یک تالار پشتیبانی در وب سایت خود دارید به جامعه اجازه می دهد تا به خودش کمک کند.

اینترنت قادر است تقریباً برای هر مشکلی راه حلی ارائه دهد.

فناوری به ندرت مانع است و اگر وجود داشته باشد – برای رفع آن اقدام و اختراع کنید. کافی است کلاه سازمان دهنده خود را بپوشید و با یک راه حل براق با نام خود در آن شروع کنید.

خدمتی را که می خواهید ارائه دهید یا نیاز به پاسخگویی را در نظر بگیرید سپس به کل موضوع از طریق مشتری یا مشتری بالقوه نگاه کنید و به بهترین روشی که می خواهید برای دریافت آن تمایل داشته باشید فکر کنید. با توجه به پاسخ خود نوع سایتی را که لازم دارید می دانید و در ادامه اولین مراحل ایجاد شخصی مجازی خود را دنبال می کنید.

برای پاسخ به سؤالی که آدرس از شما می پرسد همه به یک وب سایت احتیاج دارند. فرقی نمی کند که بخواهید تجارت خود را به نمایش بگذارید کالای خود را بفروشید نوآوری زیادی کسب کنید یا فقط در مورد روز خود شکایت کنید – یک وب سایت وجود دارد که به شما اختصاص داده شده است منتظر است که شما اولین قدم در ایجاد آن بردارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا