بررسی محصول Bellamora – بررسی کامل محصول Bellamora

بلامورا یک فرصت MLM با نام تجاری جدید است که یک کرم انقلابی جدید را برای بهبودی سوزش چروک لکه و سایر شکایات پوستی طراحی کرده است. اما آیا واقعاً کار می کند یا سرقت است؟

بررسی

کرم بلامورا – همه چیز در مورد چیست؟

کرم بلامورا از کرم سوختگی اختراع شده توسط دکتر بروس میلر تهیه شده است. طبق این داستان دکتر میلر در حالی که قبلاً در حال کار برای درمان ویروس های پوستی بود فرمول مخفی را بصورت تصادفی پیدا کرد. بیش از 20 سال است که این کرم با یک شیمیدان بازنشسته از شرکت معروف دارویی جهان جانسون و جانسون تهیه شده است. وقتی که دچار سانحه بدی شد و دچار سوختگی جدی شد کرم خود را قرار داد و از نتایج حیرت کرد.

وی تصمیم گرفت این محصول را از طریق بازاریابی شبکه ای بفروشد به این معنی که به جای اینکه در فروشگاه های مواد مخدر یا سوپر مارکت ها موجود باشد فقط از طریق توزیع کنندگان در دسترس است. این روش فروش می تواند کارایی داشته باشد زیرا به مردم این امکان را می دهد تا مزایای محصول را از طریق صحبت کردن به صورت شفاهی گسترش دهند.

بلامورا – آنچه آنها به شما نمی گویند

مشکل صحبت کلامی این است که می تواند یک روند بسیار کند و پر دردسر باشد. شما می توانید یک روز کل را برای سفر به سراسر ایالت برای یک جلسه بگذرانید که فقط با 10 نفر بتوانید با آنها صحبت کنید و بیشتر آنها ممکن است تصمیم بگیرند که علاقه ای ندارند.

شما می توانید آگهی های تبلیغاتی ارائه دهید یا نمونه های رایگان توزیع کنید اما اکثر مردم به اندازه کافی افراد کافی را نمی شناسند تا این نوع بازاریابی را سودآوری کنند.

اگر می خواهید از گفتار شفاهی استفاده کنید تا به مردم در مورد بلامورا بگویید بهترین راه برای این کار استفاده از اینترنت است. به جای صحبت کردن با 10-20 نفر به طور همزمان می توانید با کلیک یک دکمه به هزاران نفر در سراسر جهان برسید. می توانید مقالات بنویسید درمورد انجمن ها نظر دهید یک صفحه فیس بوک یا توییتر ایجاد کنید یک وبلاگ راه اندازی کنید و به طور مثال به صورت آنلاین تبلیغ کنید. بهترین کار در انجام این کار این است که حتی وقتی شما در حال خواب هستید افراد در آن طرف دنیا از خواب بیدار شده و وارد رایانه های خود شوند. این بازاریابی است که متوقف نمی شود!

گفتار شفاهی بسیار مهم است اما نحوه فکر مردم در گفتار شفاهی تغییر می کند. اینترنت ابزاری استثنایی است و می توانید از آن برای ثروتمند شدن خود استفاده کنید.

محصولات Bellamora خوب هستند فقط راهی برای پخش کلمه پیدا کنید. اینترنت می تواند راه حل این مشکل باشد.

برای یادگیری نحوه استفاده از اینترنت برای گفتن به جهان در مورد بلامورا ببینید نکات موفقیت آمیز Bellamora.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا