تفاوت بین SEO ، SEM و SMM چیست؟

[ad_1]

کلمات وزوز می آیند و می روند ، اما برخی برای ماندن در اینجا هستند! به عنوان مثال SMM ، SEM و SEO را در نظر بگیرید. آیا این فقط مخلوطی از حروف گیج کننده است ، یا این مهم است؟ واقعاً این اصطلاحات به چه معناست و چرا تجارت مورد علاقه است؟

SMM مخفف “بازاریابی رسانه های اجتماعی” است و مربوط به تبلیغات است و تعامل با طرفداران در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Google+ و غیره.

SEO ، “بهینه سازی موتور جستجو” ، از طریق استراتژی های خاص ، ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کند در وب سایت خود این هدف برای دستیابی به رتبه بالاتری در جستجوی کاربران از طریق پورتال هایی مانند گوگل ، یاهو یا بینگ است.

SEM مخفف کلمه “بازاریابی موتور جستجو” است و به ترافیک وب سایت شما از طریق گروه های سئو و همچنین با تلاشهای تبلیغاتی پرداخت می شود. این اصطلاح گسترده تر است ، و شامل سئو ، اما بیشتر از SEO فقط است.

چرا باید مراقبت کنید؟

1. بیشتر شرکت های بازاریابی آنلاین در یک زمینه نسبت به رشته دیگر تخصص دارند. قبل از شرکت در یک شرکت بازاریابی ، اهداف خود را بدانید تا بتوانید درگیر شوید درست نوع کمک

2. به خاطر داشته باشید که تعاریف فوق بسیار کلی است ، اما بین SMM و SEO / SEM تفاوت زیادی وجود دارد. اولین (SMM) بر تعامل و ایجاد روابط متمرکز است ، در حالی که دوم (SEO / SEM) بر هدایت ترافیک به یک وب سایت متمرکز است. تفاوت زیادی در تمرکز وجود دارد. شما ممکن است به هر دو طرف احتیاج داشته باشید ، اما در مورد اهداف خود سخت فکر کنید.

3. اگر به SMM متوسل می شوید یا شامل آن می شوید ، باید به یاد داشته باشید که زمان و انرژی لازم برای صرف مطالب تازه و منظم است. این که آیا همه پست ها و مکالمات خود را به تنهایی ایجاد می کنید ، یا اینکه قصد دارید این کار را برون سپاری انجام دهید ، به آن نیاز خواهید داشت. هر روز به این تلاش در بسترهای رسانه اجتماعی خود توجه کنید. مدیران رسانه های اجتماعی تمایل دارند که ارزان تر از شرکت های سئو / سئو استخدام شوند ، اما بازده SMM ممکن است کم سود به نظر برسد زیرا همیشه برای ساختن روابط مناسب بیشتر طول می کشد ، و ایجاد روابط همیشه به این معنی نیست. بلافاصله. مستقیما حراجی.

4- اگر به SEM / SEO متوسل می شوید یا شامل آن می شوید ، به یاد داشته باشید که الگوریتم های مربوط به نحوه به دست آوردن نتایج موتورهای جستجو به طور منظم – تقریباً روزانه. این بدان معناست که شما باید انتظار داشته باشید که این یک تعهد مداوم باشد ، نه یک بار رفع یک بار. به عنوان مثال ، می توانید در صفحه اول گوگل مشاهده کنید ، یک نبرد روزانه. این مربوط به روابط یا مکالمات نیست. به پیوندها می آید ، به جستجوی کلمات کلیدی بی امان ، به روزرسانی ها و تغییرات می پردازد. Payoff تمایل بیشتری دارد تا بتواند ترافیک وب سایت شما را هدایت کند ، اما این انتظار را می افزاید که وب سایت شما برای بهترین نتیجه دائماً به روز می شود و پایش می شود.

5- سرانجام ، مهم نیست که در کجای کانون توجه قرار بگیرید ، فروش نتیجه نحوه تعامل شما به عنوان یک شرکت یا محصول است. بازاریابی از هر نوع فقط می تواند باعث به وجود آمدن دید و ایجاد شهرت شود. سرانجام ، فروش از خدمات مشتری ، کیفیت محصول حاصل می شود و باید برای مشتریان تکمیل شود. SEM ، SEO و SMM فقط می توانند به شما در پاسخگویی و کمک کمک کنند. بقیه به خودت مربوطه!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا