دکتر استن هریس – در راه!

[ad_1]

مبارزات آنلاین! اخیراً چند دقیقه با دکتر استن هریس به عنوان بخشی از OnTheMove به اشتراک گذاشتیم! سری مصاحبه. دکتر استن هریس یک کارآفرین و مشاور معتبر رفتار ، کمربند مشکی کلاس 10 است و وارد سالن مشاهیر کمربند سیاه می شود. در اوایل این ماه ، آن را به سالن مشاهیر سخنرانان انگیزشی معرفی شد. او اکنون جایگاه خود را بین زیگ زیگلر ، تونی رابینز ، لس براون و دکتر اشغال می کند. وین دبلیو دایر ، استفان کووی و دیگر افراد بزرگ. در سال 1993 ، وی دکترای خود را در الهیات از مدرسه بزرگ الهی باپتیست باپتیست دریافت کرد. وی در حال حاضر مشغول به کار دکترای پزشکی طب تحت نظارت دکتر جوئل رابینز ، دانشکده بهداشت طبیعی ، اوکلاهما است.

ارائه های دکتر استن اغلب شامل حفظ توجه ، نمایش های کاراته که در آن آجرها شکسته می شوند ، بلوک های چوبی و 100 پوند در بستر میخ ها قرار دارند. از آجرهایی که با چکش سورتمه به سینه شکسته شده اند. این پلتفرم با جیم روهن ، لی براون ، چارلی “فوق العاده” جونز ، داگ فایربائو ، باری دونالسون ، جری د رنو کلارک و موارد مشابه به اشتراک گذاشته شد. تاکنون دکتر استن در 49 کشور و 17 کشور جهان است.

“دکتر استن هریس کاریزمای غیرقابل توصیفی دارد که او را در حلقه برنده قرار می دهد. سخنرانی های فراموش نشدنی وی تا حد زیادی نشان می دهد که چگونه موانع ذهنی شما شکسته می شود تا به بالاترین عملکرد در دنیای واقعی برسید. چهار: تغییر زندگی ، سر و صدا ، موفقیت!

-دکتر دنیس ویتلی ، نویسنده “روانشناسی پیروزی”

ما دو بار از تالار مشاهیر آشنا خواستیم تا درباره زندگی وی ، پروژه ها و دیدگاه های فعلی وی و البته نمایش های الهام بخش ، خارق العاده ، هنرهای رزمی و نمایش های خود به اشتراک بگذارید.

EMC! صبح بخیر و تشکر از شما برای وقت گذاشتن برای گفتگو با ما.

دکتر استن هریس: افتخار من.

EMC!: آیا می توانید درباره پیشینه خود بیشتر به ما بگویید؟

دکتر.. استن هریس: من دو برادر دارم ، دو برادر و نیم. ما در خانه تنها والدین در پروژه هایی که سوسک ها و موش ها (اسمیت هولمز) در هریسبورگ ، پنسیلوانیا آلوده شده اند ، بزرگ شده ایم. یادم میاد از خواب بیدار شدم با حشرات غول پیکر که خزیدند روی صورتم! در سن 6 سالگی در حالی که در زمین بازی می کردید ، یک باند از نوجوانان پریدند ، کتک زدند ، میخکوب کردند و پرهای خود را قطع کردند. آنها مرا در یک زمینه رها کردند. شخصی قبل از خفه شدن بر روی تار ضخیم ، مرا پیدا کرد و مرا به بیمارستان رساند. من بزرگتر از این فکر کردم که کسی مراقبت کند ، من هرگز کلمات “من تو را دوست دارم” نشنیده ام. من مورد غفلت ، سردرگمی و سوءاستفاده قرار گرفتم – کلامی ، عاطفی ، جنسی و جسمی. من با یک صندلی تاشو فولادی در پشت و سرم ، و همچنین با گردنبند زنجیر (برای یک سگ) ، توسط دوست مادرم مورد ضرب و شتم قرار گرفتم – بدون دانستن او البته.

EMC!: ناجی چگونه به طور کلی به ورزش کاراته و رزمی علاقه مند شدید؟

دکتر.. استن هریس: یک روز مادرم برنده یک ماه رایگان دروس کاراته (کاروته ShotoKan) شد. او آن را خیلی دوست داشت که مدتی به تمرین خود ادامه داد. یک روز او با دوست پسرش که از نظر جسمی به من اهانت کرده بود وارد دعوا شد. من آن را با ضربه جانبی به فک کشیدم. من و خواهر و برادرهایم با شوک به هم نگاه کردیم. ما به طرف آن مرد روی زمین رفتیم که سرد بود و گفتیم: “هر کاری که می کنی ، دیگر با مادرم آشفتگی نکن زیرا مادرم بد است ، مرد ، مادرم بد است.” من این واقعه را آنقدر دوست داشتم که به امید این که یاد بگیرم از خودم محافظت کنم و یک روز قهرمان شوم ، تمرین را در کاراتین ایسینریو شروع کردم ، و توجهم را که در کودکی نسبت به او شور و اشتیاق داشتم ، جلب کردم.

EMC!: آیا می گویید که می دانید با استفاده از اصول ورزش های رزمی ، می توانید خود را توانمند سازید ، میل خود را برای کمک به دیگران برای توانمندسازی خود در زندگی روزمره خود نادیده گرفتید؟

دکتر.. استن هریس: بله (مربیان) قبل از یادگیری دفاع از خود ، به ما یاد دادند که باید نظم و انضباط خود را داشته باشیم. ما آموخته ایم که بزرگترین پیروزی خود فتح است. من می خواستم قدرت تازه کشف شده خود را در انتقال خشم و ناامیدی خود به چیزی مثمر ثمر با دیگران به اشتراک بگذارم. من همچنین می خواستم دیگران سلفی جدید و پیشرفت یافته ای را که با کنترل خود و دستاوردها همراه بود ، آزمایش کنند.

EMC!: دکتر استن ، شما چه چیزی را در ذهن خود می گویید که تمایل شما به مشارکت را برانگیخته است؟

دکتر.. استن هریس: من خودم می بینم که از 100 مبلغ پشتیبانی می کنند. همیشه می خواستم مثالی برای دیگران بگذارم ، هیچ وقت شخصیتی نداشته ام. قوت انتظار و اعتقاد از كسی كه ما به او احترام می گذاریم و تحسین می كنیم می تواند نیروی متوقف شده زیادی را به وجود آورد. من همچنین تصور می کنم که من سمینارهای بهداشتی را در سراسر کشور (ایالات متحده) ادامه خواهم داد.

EMC!: دکتر استن احساسات را در سخنان شما می شنوم. بیشتر افرادی که شما را می شناسند و حتی افرادی که فقط با شما و شغل شما آشنا هستند ، شما را با استفاده از کلمه “احساسی” توصیف می کنند. آیا Passion چیزی است که شما هر روز نشان می دهید؟

دکتر.. استن هریس: قطعا. زنی در فرودگاه با من مصاحبه کرد و گفت: “هر کاری که می کنید ، می خواهم بخشی از شما باشم زیرا شما با چنین رحمت و نیرومندی بیرون می آیید.” من مثل قدیمی جان وسلی ، من فقط خودم را در آتش می گذارم و مردم می آیند که مرا تماشا می کنند.

EMC!: مشاور شما که بیشترین سود را از آن داشتید ، کیست؟

دکتر.. استن هریس: برخلاف کتاب مقدس ، ویلیام ای. بیلی ، که همچنین بر جیم روون و لی نه براون و دیگران نظارت داشت.

EMC!: سخنرانی های شما اغلب شامل نمایش پویا از هنرهای رزمی است. با کمال تعجب ، شما با استفاده از سرعت و قدرت باورنکردنی 22 اینچ آجر را با دستهای برهنه خود شکسته اید. آیا می توانید تأثیر آن را بر مخاطبان خود توصیف کنید؟

دکتر.. استن هریس: زیرا نسل ما بسیار مشهود است. من می خواهم از کمکهای بصری که می توانند به آنها پیوند دهند ، استفاده کنم تا تأثیر بیشتری به پیام من بگذارد. افراد غالباً موظف به املا هستند و واقعاً به جایی می رسند که بتوانیم از محدودیت های خود عبور کنیم ، هر چند دشوار یا دشوار باشد!

EMC!: این قطعاً تصویری را ترسیم می کند. آیا می توانید چند نمونه برای ما بسازید که نشان می دهد مردم پس از دیدن نمایش شکسته شما بیشترین زندگی خود را چگونه تغییر داده اند؟

دکتر.. استن هریس: این چیزی است که ریتا گریوز از تگزاس گفت:

“دکتر استن هریس بسیار الهام بخش بود! او قلب من را به طرز چشمگیری لمس کرد. کلمات نمی توانند به شما بگویند چقدر سپاسگزارم که فرصتی برای ملاقات با او داشته باشم و او را بشنوم شخصاً صحبت کند. وای همه ما هیجان زده بودیم! این رویداد از هر مهمان الهام بخش بود. توانمندسازی ، دانش ، قدرت و موفقیت. اکنون می توانیم به روشی مثبت ادامه دهیم و بدانیم که همه ما مستحق چیزهای عالی هستیم. “

ند ری گفت: “دکتر استن هریس که به همه ما یاد داد چگونه ترس های خود را کنترل کنیم و یک زندگی متغیر زندگی کنیم” زیرا همه نقاشی هایمان را 1 “شکستیم” با ترس خود را که در پشت نوشته شده بود دید که هر فردی 8 تا 81 سال در صف ایستاده است. اولین قدم پشت ترس آنها با شکستن این تخته با دستان ، “دستیابی به موفقیت” واقعی برای شرکت در هزینه بود.

شرрил ری ، مدیرعامل با شرکتش ، مدیرعامل خود را به این موضوع اطلاع داد:

“مهمترین چیز برای من عملکرد” ​​استراحت “دکتر استن بود. باید اعتراف کنم ، وقتی او هیئت مدیره ای را به همه منتقل کرد ، من مطمئن نبودم که آیا می توانم آن را بشکنم. این یک هیئت مدیره سخت بود! اما وقتی دیدم پسرک 8 ساله ای این کار را انجام می دهد و مگی 81 ساله ، انجامش بده ….. اینجوری بود … اگه می تونستند ، من هم می تونستم ، و با دکتر استن لی آموزش دیدم ، من اولین بار این کار رو کردم! خیلی راحت بود و هیچ کاری به دستم نرسید – لحظه ای فوق العاده بود برای من ، احساسات را فقط با فکر کردن در مورد آن احساس می کنم. “

EMC!: دکتر استن ، جای تعجب ندارد که کارگاه ها و سخنرانی های شما تقاضای زیادی دارند. به ما بگو؛ چه کسی به شما کمک می کند تا فرصت های روزانه و دعوت های گفتاری را که هنوز راه پیدا می کنید ، مدیریت کنید؟

دکتر.. استن هریس: امروزه ، من همه کارها را خودم انجام می دهم. اما من مجبور هستم که کسی را به خاطر من مراقبت کند زیرا مطالبات بسیار زیاد است. من سعی می کنم تا حد امکان لمس شخصی داشته باشم.

EMC!: اکنون چند پروژه در حال کار هستید؟

دكتر استن هریس: سینتیا كرسی (نویسنده پرفروش ترین كتاب ، زنان غیرقابل توقف و آخرین زنان غیرقابل توقف) و من كتابی به نام تجلیل از آمریکایی های آفریقایی آفریقایی را كه نمی توان متوقف شد ، تألیف كردم. همچنین ، من جک زوفلت ، نویسنده کتاب دیگری ، پرفروش ترین ، DNA موفقیت ، هستم و یک سری CD را با عنوان “چگونه یک کمربند سیاه در کار شما باشم” تولید می کنم. “سپس MyOpp (My Portfolio Presentation) وجود دارد. می بینید ، درآمد باقیمانده عالی است ، اما جریان های مختلفی از درآمد باقیمانده منفی بهترین هستند. MyOpp آموزه های گذشته ، فن آوری های موجود و فناوری های آینده را برای اطمینان از موفقیت در ماموریت آنها شامل می کند” توانمند سازی کارآفرینان. از طریق راه حل های کاربردی ، سیستم ها و فناوری هایی که به استفاده از اینترنت کمک می کنند تا چندین جریان درآمد باقیمانده را ایجاد کنند. وقتی من به طور همزمان به سه شرکت برتر رفتم ، مردم از من پرسیدند: “چگونه این کار را می کنی؟ آیا باید هدیه یا توانایی خاصی داشته باشید؟ خوب ، این سیستم جدید به افرادی که فقط می دانند چگونه نکته را نشان دهند و کلیک کنند ، اجازه می دهد MyOpp Walmart است ؛ مایکروسافت بازاریابی. [http://www.myopp.com/shdemo]

EMC!: همه آنها عالی به نظر می رسند. سرانجام ، گرامی ترین ارزش های شما چیست ، و چرا؟

دکتر.. استن هریس: یکی از ایمان من – من را ادامه می دهد. بدون پروردگار ، من چیزی نخواهم بود و نمی توانستم کاری با ارزش واقعی انجام دهم. و دو ، برای اینکه با خودم صادق باشم چون هر روز خودم را در آینه می بینم. من دوست دارم آنچه می بینم. همچنین به من قدرت شخصی با دیگران می دهد.

EMC!: با تشکر از شما ، دکتر استن هریس. شما باید یکی از شلوغ ترین و خوشحال ترین افراد باشید – روی کره زمین!

دکتر.. استن هریس: من افتخار شرکت کردم آیا می توانم شما را به همراه افسر مقام خود ترک کنم؟

EMC! ما یک افتخار خواهیم بود.

دکتر.. استن هریس:

فرصتهای اطراف من بی حد است ،

امکانات بی شماری دارم ،

در درون من است که قدرت بی پایان دارد ،

پشت سر من – چه کسی اهمیت می دهد؟

من با تعجب موفق هستم و او در حال بهتر شدن است ، مراقب جهان باشید ، من به اینجا آمده ام!

مبارزات آنلاین! مصاحبه ای با دکتر انجام داد استن هریس در سپتامبر 2005. با وی می توانید تماس بگیرید drstanharris@aol.com اطلاعات بیشتر را می توان در وب سایت آنها یافت: http://www.drstanharris.com/ و تماس بگیرید: 1.717.275.3508

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد OnTheMove! رشته اتصال eMediaCampaigns@aol.com یا http://www.franbriggs.com

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا