بازاریابی دیجیتال در سال 2015

[ad_1]

دیجیتال

وقتی صحبت از سئو و بازاریابی دیجیتال است ، این زمینه طی سالها به طرز چشمگیری تکامل یافته است. اکنون در سال 2015 ، داده ها در همه جا است. همه چیز کج دیجیتالی از طریق مصرف داده به هم پیوسته است. به همین ترتیب ، بازاریابی دیجیتال فقط در تلاش برای فروش آنلاین محصولات شما نیست. متخصصان بازاریابی برای آشنایی با مشتری مصرفی خود باید اقدامات بیشتری را انجام دهند. این بدان معنی است که بیشترین استفاده از این داده ها را برای شناختن عادات خرید مشتریان ، علائق ، حضور آنلاین و موارد دیگر داشته باشید. در اینجا برخی از روندهای بازاریابی دیجیتال برای تمرکز در سال 2015 آورده شده است.

طیف وسیعی از داده ها را تجزیه و تحلیل کنید

در سالهای گذشته ، بازاریابی دیجیتال اساساً یک حضور آنلاین را شکل داده و سپس محصول شما را به توده ها هدف قرار داده است. اما اکنون چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد. به عنوان یک صاحب مشاغل که به دنبال استفاده بیشتر از مصرف آنلاین است ، باید چندین جنبه از مصرف کننده بالقوه را در نظر داشته باشید. این جنبه ها شامل تاریخچه خرید ، الگوهای جستجوی اینترنتی ، تعامل در رسانه های اجتماعی آنها و موارد دیگر می باشد. یک اشتباهی که یک اشتباه انجام می دهد تمرکز فقط روی یک منطقه است نه اینکه به داده ها به عنوان یک کل نگاه کنیم. همانطور که مشاهده می کنید ، گرفتن اطلاعات در انزوا ، دید روشنی از مصرف کننده بالقوه به شما نخواهد داد. در نتیجه ، اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که استراتژی های بازاریابی خود را بر اساس یک دیدگاه تحریف نشده قرار نمی دهید ، داده های بیشتری برای تجزیه و تحلیل دارید. اتصال همه نقاط به شما این امکان را می دهد تا پیش بینی کنید که مشتریان در حال حاضر به چه چیزی علاقه دارند و چگونه می توانید به بهترین وجه بتوانید محصولات خود را به آنها بازاریابی کنید ، از بینش 20/20 در تصویر بزرگتر استفاده کنید.

افزایش در تصاویر

با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند ، کاربران اینترنت اکنون در مورد درگیر شدن گزینه های مختلفی دارند. با توجه به این نکته ، فقط داشتن عکس از محصولات خود در وب سایت شما کافی نخواهد بود. برای جلب توجه مشتریان ، روند فعلی بازاریابی دیجیتال نیاز به ارائه داده های درخشان تر به مشتریان بالقوه شما دارد. فیلم ، ویروس های ویروسی و موارد دیگر توجه شما را به یک محصول یا خدمات جلب می کند. استفاده بیشتر از تصاویر سرگرم کننده آنلاین ، شما را در هنگام ایجاد وزوز با مشخصات جمعیتی هدفمند پیش می برد.

تبلیغات در صورت تقاضا

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، روندهای دیجیتالی در سال 2015 بیشتر از مصرف انبوه بر کاربر متمرکز شده اند. اینجاست که رسانه های اجتماعی وارد می شوند. در این عصر دیجیتال ، مشتریان بالقوه می خواهند احساس ویژه ای داشته باشند که آیا این شرکت با یک استارت آپ یا کنگلومرا سرو کار دارد. آنها می خواهند احساس مهمی داشته باشند. با اتخاذ برنامه های تلفن همراه ، تبلیغات مبتنی بر مکان و موارد دیگر ، مهم است که اطمینان حاصل شود که رویکرد تبلیغاتی شما در زمان واقعی است نه روشهای تبلیغاتی سنتی.

بسیاری از گرایش های دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که بر اساس نیاز مصرف کننده در حال توسعه هستند. با بهره گیری از نیازهای مشتریان بالقوه ، کمپین های دیجیتالی آنلاین شما موفق تر خواهند بود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا