[ad_1]
بازاریابی دیجیتال در سال 2014 تغییرات اساسی را پشت سر گذاشت. اکنون وقتی آینده (2015) در حال وقوع است می توانیم ببینیم که داده ها در همه جا وجود دارد. هر اینچ از دنیای دیجیتال به داده ها متصل است. متخصصان بازاریابی از طریق داده ها از رفتار علاقه ها و غیره مشتری خود مطلع می شوند. با افزایش تدریجی برنامه های کاربردی موبایل و خرید رسانه انتظارات کاربر برای یک تجربه روان و سرگرم کننده نیز افزایش می یابد.
در سال 2015 برخی از روندهای بازاریابی دیجیتال به احتمال زیاد اولویت اول ما هستند.
1. داده ها در اندازه بزرگتر می شوند
شرکت ها مقدار زیادی از اطلاعات تحلیلی مربوط به فروش تاریخ خرید الگوهای تحقیق تعامل و موارد دیگر دارند. در حالی که این اطلاعات مفید است هر یک از اطلاعات به تنهایی گرفته شده می تواند یک دیدگاه بسیار تحریف شده از مشتری به شما بدهد. ارتباط همه داده ها با هم و استفاده از مسیر سنتی عوامل اطلاعاتی به شما این امکان را می دهد تا در مورد آنچه مشتریانتان جستجو می کنند و در آینده در کجا انجام خواهند داد اطلاعات بیشتری کسب کنید.
دنیای داده ها و اطلاعات کاملترین دسترسی به مشتری را به تبلیغ کنندگان می دهد که استراتژی ها و گزینه های ابتکاری و خرید رسانه های هوشمند را نشان می دهد.
2. افزایش اطلاعات بصری
از آنجا که داده ها بیشتر رشد می کنند تلاش برای درک این کوه از داده ها نیز باعث نگرانی بازاریابان خواهد شد. اما اکنون این بخشی از دنیای دانش ما است و چیدمان آن به روشی سرگرم کننده و جذاب برای درک مهم است. نمودار اطلاعات ترکیبی از اطلاعات بصری و متنی است و برای داده های بزرگ ایده آل است. آنها معمولاً از نظر بصری جذاب قابل درک هستند و پتانسیل ویروسی شدن دارند. این می تواند در آگاهی از برند بسیار مفید باشد تصور کنید لوگوی خود را که در اینفوگرافیک تعبیه شده است قرار دهید. متقاعد کننده در طبیعت هنگامی که اینفوگرافیک های مرتبط با سایت شما به رسانه های اجتماعی می روند باعث افزایش چشمگیر ترافیک وب سایت شما می شود.
3. نیاز به تبلیغات شخصی
با افزایش هرچه بهتر استفاده از برنامه های تلفن همراه و وب هدف قرار دادن تبلیغات مبتنی بر مکان و بهینه سازی پویا نیاز به تبلیغات شخصی رشد خواهد کرد. بسیاری از عناصر داده در دسترس هستند که به بازاریابان این امکان را می دهد تا فارغ از نوع دستگاهی که از آنها استفاده می کنند یا سایت آنها تبلیغات سنتی را به یک روش تبلیغی در زمان واقعی تبدیل کنند. این روند در سال 2015 ادامه خواهد یافت زیرا از رفتار خرید سطح محصول و الگوی جستجو برای پیش بینی خواسته مشتری استفاده می شود و بنابراین تعیین این که تبلیغ در چه مواردی ظاهر می شود چه موقع و همچنین چه چیزی باید در خود آگهی گنجانده شود و به آسانی آسان باشد. در سال 2014 ما سیستم عامل های جدید و نوآوری های فنی را دیدیم که منجر به تغییرات اساسی در بازار شد و اطلاعات / داده ها را به عنوان یک مؤلفه اصلی برای یافتن تعامل و تعامل با مشتریان پیشرو قرار داد. بزرگترین مفهوم برای سال 2015 داده های بزرگ خواهد بود زیرا می بینیم منابع اطلاعاتی برای ارائه چشم اندازهای برجسته مشتری 360 درجه و آمارهای قابل اجرا که به فنون تبلیغاتی اطلاع می دهد و حتی به آنها کمک می کند گرد هم آمده اند.
[ad_2]