بازاریابان هنوز از RSS نمی گیرند – چگونه واقعاً می توانیم RSS را اندازه بگیریم

[ad_1]

حتی پس از همه چیز نوشته شده و توضیح داده شده است ، حتی پست های معتبر بازاریابی آنلاین مانند ClickZ هنوز فیدهای RSS را دریافت نمی کنند.

در یک مقاله خوب بازاریابی RSS ، RSS را به ترکیب بازاریابی اضافه کنید ، هایدی کوهن درباره معیارهای RSS می گوید:

“از دید بازاریابی ، قابلیت RSS هنوز در حال تحول است و بنابراین محدود است. شما نمی دانید چه کسی فیدهای شما را تا حد ممکن از طریق ایمیل دریافت کرده است.”

بله ، قابلیت RSS هنوز در حال پیشرفت است و ممکن است فراتر از استانداردهای ایمیل تکامل یابد. از جهاتی از قبل …

همچنین صحیح است که شما نمی توانید بدانید چه کسی فیدهای شما را دریافت کرده است … اگر تنها از محبوب ترین RSS و تکنیک های اساسی استفاده می کنید.

با این حال ، هنگامی که فیدهای شما به پایگاه داده های کاربر موجود متصل شد ، می توانید در واقع فراتر از آنچه استانداردهای ایمیل ارائه می دهد ، فراتر بروید.

در اینجا برخی از امکانات …

آ]از رویکرد “URL منحصر به فرد فید” استفاده کنید ، جایی که هر مشترکین فید را با شناسه منحصر به فرد دریافت می کند ، بنابراین می توانید فیدهای مورد نظر را به طور دقیق ردیابی کنید … یعنی آنچه کاربر ناشناس درخواست می کند چیست.

ب]اگر می خواهید داده های مشترکین فید خوراک را با داده های کاربر نامگذاری شده (ثبت شده) ترکیب کنید ، می توانید به راحتی در هنگام ثبت نام یا فقط کاربران ثبت نام شده ، خوراک را تهیه کنید و هر URL منحصر به فرد فید را به یک کاربر نامگذاری شده پیوند دهید. به خصوص اگر شخصی سازی خوراک را ارائه دهید ، این به هیچ وجه مشکلی نخواهد بود. پس از ترکیب این داده ها ، می توانید هر تکرار کاربر را با فید خود اندازه گیری کنید.

ج]اگر نمی خواهید بازدید کنندگان خود را برای ثبت نام در مشترک شدن در فید خود مجبور کنید ، هنوز می توانید از خط مشی URL منحصر به فرد فید ، که با یک جلسه کاربر ، کوکی یا سایر اطلاعات شناسایی به آنها متصل می شوید ، استفاده کنید. بعد از اینکه مشترک در فید RSS ثبت نام کرد ، می توانید داده هایی را که قبلاً جمع کرده اید براساس تعامل جریان فعلی و تعامل وب سایت با حساب کاربری جدید خود ادغام کنید.

دکتر]روش دیگری که می توانید استفاده کنید احراز هویت کاربر است ، زیرا دسترسی به فیدهای خود را با استفاده از ترکیب نام کاربری / رمز عبور محدود می کنید. اگر هر کاربر منحصر به فرد یک گروه منحصر به فرد دریافت می کند ، می توانید بر اساس این اطلاعات همه چیز را ردیابی کنید.

امکانات دیگری نیز وجود دارد و اجرای واقعی موارد ذکر شده تا حدودی پیچیده تر از آنچه در نگاه اول ظاهر می شود ، پیچیده تر است. به عنوان مثال ، به یک استراتژی پیچیده تر بازاریابی آنلاین نیز نیاز دارد. نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته تر از ساده ترین راه حل انتشار RSS در بازار است. نیاز به ادغام با بانک اطلاعاتی کاربر و پلت فرم اینترنت شما.

اما نکته این است که نه تنها از لحاظ تئوری امکان پذیر است بلکه عملی است. در حقیقت ، برای شرکت هایی که سیستم عامل های اینترنت پیشرفته خود را دارند ساده است.

فقط یک تکذیب سریع …

آ]اگر فید شما به طور گسترده منتشر می شود ، ممکن است حتی اگر از URL های خوراک منحصر به فرد استفاده می کنید ، بینایی را از دست ندهید (البته می توانید با تجزیه و تحلیل داده های کاربر عامل آن را اندازه گیری کنید). استفاده از فرم تأیید اعتبار کاربر نیز این مشکل را برطرف می کند.

ب]حتی اگر فید شما به طور گسترده منتشر شود ، این هنوز قابل مقایسه با ایمیل کاربران است. با توجه به اینکه اندازه گیری قیمت های آزاد سخت تر می شود زیرا کاربران ممنوع عکس هستند ، معیارهای ایمیل دیگر به نظر نمی رسد براق باشد.

اگر می خواهید در مورد فیدهای RSS اطلاعات بیشتری کسب کنید ، به سادگی خواندن مجموعه مقالات ، گزارش ها ، مصاحبه ها و اخبار مربوط به RSS را در اینجا شروع کنید http://rssdiary.marketingstudies.net/content/cat_rss_metrics.php

من همچنین امیدوارم که به زودی فرا برسد ، زیرا نیازی به چنین پاسخی نیازی نخواهد بود ، زیرا بازاریابان بالاخره قدرت فیدهای RSS را خواهند فهمید.

کپی رایت 2005 Rok Hrastnik

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا