استراتژی های بازاریابی اینترنتی با طراحی یک صفحه وب هوشمند سود می برد

[ad_1]

بازار | طراحی

آیا می توانید یک صفحه وب ده ساله را تشخیص دهید؟ اگر در مورد آن فکر کنید ، بسیار آسان است – بدون هیچ گونه ملاحظه ای از یک شیوه نامه ، متن های زیادی نوشته شده دارند. این ممکن است شامل یک دسته از GIF های متحرک باشد و دارای یک صفحه پیمایش کاملاً ثابت است. متأسفانه ، بیشتر کارآفرینان آنلاین وب سایت پرنعمت بورلی هیلز 90210 را ایجاد می کنند. بدتر از همه ، بسیاری از این سایت ها هرگز به روز نمی شوند. اگر این خیلی آشنا به نظر می رسد ، در اینجا چند استراتژی بازاریابی آنلاین وجود دارد که باید به شما در جلوگیری از زیاده روی (عتیقه و پسامدرن) برای وب سایت خود کمک کند.

اول ، مردم قبل از دیدن هر چیز دیگری متوجه رنگ بندی سایت شما خواهند شد. هنگام مونتاژ سایت خود ، به فکر برخی رنگ ها و نحوه استفاده از آنها برای تعیین حضور هدفمند شرکت خود باشید. اطمینان حاصل کنید که آنها را به طور مداوم بکار می برید و در مورد چگونگی برقراری عواطف رنگها با شما تأمل می کنید. رنگ هایی را انتخاب کنید که محصولات شما را برجسته کرده و آنها را گیج نکنید.

با این همه بدتر ، باعث می شود کثیف به نظر برسد. برای نمونه ای از یک وب سایت شلوغ به Google مراجعه کنید. این لوگو دارای یک آرم ، جعبه متن و سه پیوند با زمینه روشن و سفید است و محبوب ترین وب سایت در جهان است.

نکته دیگر برای جلوگیری از استفاده بیش از حد از افکت ها و تصاویر است. برخی وب سایت ها از سوئیچ ها و گرافیکی استفاده می کنند که محو و خارج می شوند. اگرچه زیبا است اما می تواند تحرک را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

انتخاب یک موضوع خوب ، رنگ ها و طراحی باعث می شود تا از برخی از گزینه های لوکس تر خودداری کنید. سازگاری صفحه من با استفاده از افزونه های محبوب و جلوه های محدود برای استراتژی های بازاریابی هوشمند وب بسیار مفید است و در صورت اجرای آن مورد نظر شما خواهد بود.

از آنجا که محتوا پادشاه است ، در اوایل ابزارهایی سرمایه گذاری کنید که به روزرسانی و حفظ محتوای شما را آسان می کند ، خواه ساده به عنوان یک وبلاگ وردپرس ، یا یک سیستم مدیریت کامل محتوای مانند DruPaul. از ورق های سبک آبشار استفاده کنید (بله ، راه اندازی آن دشوار است) ، زیرا باعث می شود در آینده ظاهر سایت شما بسیار ساده تر شود. بسیاری از این سایت های به ظاهر قرون وسطایی این کار را انجام می دهند زیرا تغییر آنها کار بسیار ظالمانه ای است.

روی محتوای خود تمرکز کنید. به همین دلیل افراد به سایت شما می آیند. تمرکز روی تحرک؛ یک شاخص خوب و اهداف واضح اعلام شده باعث شگفتی بازدید کنندگان مکرر خواهد شد و این امر باعث می شود بازدید کنندگان مکرر از آن استفاده کنند. هنگام نوشتن محتوا ، از استفاده از اصطلاحات خودداری کنید و عبارات زیبا و واضحی را بیان کنید. مطمئناً ، می توانید بگویید که فضای CSS eigenstat را برای تجربه UI توضیح می دهد ، اما اگر چشمان شما به آن می درخشد ، تصور کنید که چگونه یک سایت کامل آن مطلب را می خواند.

به همین ترتیب ، اگر محتوایی دارید که نیاز به تعامل کاربر دارد ، لطفاً آن را در محدوده یک افزونه مشهور نگه دارید: Flash ، Shockwave ، PDF و Java همه قابل قبول هستند. DIVX ، Windows Media ، Quicktime و هر چیز دیگری که ممکن است در آنجا نباشد – بستگی به آنچه که انتظار دارید از نصب افرادی که البته به وب سایت شما می آیند وجود دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا