در مورد رتبه بندی های مختلف طراحی اطلاعات کسب کنید

[ad_1]

طراحی | طلا

از آنجا که بازاریابی اینترنتی یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در خارج از کشور امروزه است تعداد بیشتری از شرکتها در یک وب سایت خوب سرمایه گذاری می کنند که تعداد زیادی از مشتری را دعوت می کند تا آنچه را که ارائه می دهند بررسی کنند. دقیقاً مانند هر برند تجاری دیگر تصویر و پیام موجود در وب سایت شرکت در مورد کیفیت سبک و ماهیت محصولات یا خدمات ارائه شده چیزهای زیادی را بیان می کند. به همین دلیل طراحی وب خوب در ارتقاء مؤثر کالاها یا پیشنهادات یک شرکت ضروری است.

به یک طراح وب خوب نیاز دارد تا بتواند چیدمانهای موثری ایجاد کند که کاربران اینترنت را تا زمانی که لازم باشد در صفحه نگه می دارد و حتی آنها را ترغیب به خرید فقط در چند دقیقه کند. طراحی وب دارای رتبه های مختلفی است که برای انواع مختلف شرکت ها و شرکت ها مناسب است. او با داشتن مهارت و دانش یک طراح وب باید بتواند نوع مورد نظر خود را متناسب با نیازها و اهداف مشتری خود تعیین کند.

طراحی وب با توجه به اهدافی که ارائه می دهند طبقه بندی می شوند. همچنین نوع طراحی و ویژگی های موجود در طرح ممکن است از یک طبقه بندی به دیگری متفاوت باشد. مواد فناوری مورد استفاده مانند نرم افزار برنامه نویسی و سایر عناصر نیز بخشی از طبقه بندی هستند.

در اینجا انواع مختلفی از طراحی وب ذکر شده است:

1. ثابت

این ساده ترین نوع طراحی وب سایت است. صفحه را با فرمت متن ساده نمایش می دهد که تمام مدت یکسان است. طرح های استاتیک با کدهای HTML ایجاد می شوند که با اضافه کردن یا کم کردن کدهای HTML خاص می توانند هر از گاهی تغییر کنند. برای ایجاد این نوع طراحی وب باید با کد نویسی آشنا باشید.

2. پویا

با همان اصطلاح این نوع طراحی و به روزرسانی وب سایت به طور مداوم در حال تغییر است. توسط زبانهای اسکریپت نویسی سمت سرور مانند JSP ASP و PHP تولید می شود. طراحی وب پویا بسیار تعاملی است و با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط کاربر می تواند تغییر کند. این نوع طراحی وب سایت برای ایجاد یک وب سایت برای بانک اطلاعات شغلی وب سایت تجارت الکترونیکی سایتهای عضو و بسیاری از وب سایتهای دیگر ایده آل است.

3. فلش

از طراحی وب Flash می توان به طور مؤثر برای ایجاد آرم تصاویر و دیگر عناصر وب سایت متحرک استفاده کرد. جلوه های صوتی در وب سایت نیز با فلش ایجاد می شوند. این روش ایجاد وب سایت طراحی پویاتر تعاملی و سرگرم کننده تری را ارائه می دهد. گالری تصاویر فلش منوهای فلش دکمه های فلش و بنرهای بازاریابی فلش همه نمونه هایی از طراحی وب Flash هستند.

شرکت ها با استفاده از راهکارها و تکنیک های طراحی وب سایت فوق می توانند صفحات وب خود را مطابق تمایل خاص خود و بر اساس آنچه مناسب ترین هویت آنها به عنوان یک شرکت یا سازمان است ایجاد کنند. احتمالاً وب سایتهای قوی تری حجم قابل توجهی از ترافیک وب سایت را به دست می آورند که ممکن است به معنای افزایش فروش شرکت های صاحب نیز باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا