Vollara Review – آیا می توانید با این شرکت درآمد کسب کنید؟

[ad_1]

با بسیاری از مردم در اقتصاد فعلی ما رنج می برند تعداد زیادی از مردم به دنبال ایجاد یک خانه تجاری هستند تا بتوانند پول بیشتری کسب کنند. آیا شما کسی هستید که والارا را فرصتی برای کسب درآمد اضافی می دانید؟ بررسی Vollara در مورد این شرکت بحث خواهد کرد و اینکه آیا می توانید با فرصت های آنها درآمد کسب کنید.

شرکت

Vollara یک شرکت بازاریابی شبکه ای است که در ژانویه سال 2010 راه اندازی شد. مستقر در دالاس تگزاس خط تولید آن بر سلامتی زندگی پاکی محیط زیست و کاهش وزن تمرکز دارد. این شرکت در ابتدا با نام Electrolux ساخته شد تا همانطور که در شرکت های حق رای دادن رایج است علاقه جدیدی به وجود آورد. این شرکت مادر از سال 1924 شروع به کار کرده است.

محصولات

وولارا با بهره مندی از علاقه روزافزون به موج مکمل های سلامتی مکمل های غذایی مولتی ویتامین ها غذاهای انرژی زا و… را ارائه می دهد. آنها همچنین طیف منحصر به فردی از تصفیه آب تصفیه هوا و محصولات حفاظت از برق را به بازار عرضه می کنند. خلاصه ای از سه دسته محصولات در زیر آورده شده است.

1. وزن خود را تشکیل دهید شامل محصولاتی برای احیای بدن و ذهن شما کاهش یا حفظ وزن بدن و پاکسازی دستگاه گوارش است.

2. سبک زندگی سلامتی – طیف گسترده ای از محصولات برای حمایت مهربان از پیری و حمایت از آلرژی ها استخوان ها قلب عروق خونی ایمنی خلق و خوی و پروستات به نام چند مورد.

3. خلوص محیط زیست – انواع سیستم های تصفیه آب و هوا از جمله یک محصول جدید لباسشویی که برای رفع نیاز صابون های لباسشویی طراحی شده است.

فرصت

برنامه جبران خسارت Vollara بر پایه ساختار دوگانه MLM سنتی بنا شده است که در آن اعضای جدید استخدام می شوید و آنها را در سمت چپ یا راست سازمان خود قرار می دهید. شما با رشد سازمان و فروش خود شروع به درآمدزایی در سود فروش خرده فروشی می کنید و از طریق 9 سطح مختلف کار می کنید. توانایی کسب درآمد بزرگ با این فرصت به توانایی فرد در استخدام اعضای جدید در تجارت خود بستگی دارد. همانطور که در سایر بررسی های ولارا دیده ام که با هر برنامه بازاریابی شبکه ای مشترک است به احتمال زیاد شما نیاز به برگزاری نمایش محصولات شرکت در مهمانی های خانگی و بازاریابی آنها به خانواده دوستان و بستگان دارید.

به نظر می رسد این شرکت شرکتی قوی است که اگر از تکنیک های بازاریابی گرم که در بالا توضیح داده شده است می توانید با آن سودآوری کنید. من با بررسی های کلاهبرداری ولارا مخالفم زیرا این افراد معمولاً بازاریاب شبکه ناامن هستند که در گذشته در تجارت خود ناکام بوده اند. موفق ترین مهارت های اعمال نفوذ در بازاریابی آنلاین برای غلبه بر مرزها و پیشرفت آهسته نیاز به بازاریابی داغ دارد. با ضریب شکست 97 درصدی در صنعت یادگیری تکنیک های موثر بازاریابی لازم است تا کسب و کار ولارا با کسانی که موفق می شوند نیز در 3 درصد باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا