پاسخ به سؤالات مصاحبه VTech # 17 – # 18

[ad_1]

17. چه چیزی شما را درباره محصولات یا خدمات ما علاقه مند می کند؟

با این سوال توپی ها این کار را نمی کنند شما می خواهید برای شنیدن هر عقیده ای که دارید حقایق را به آنها بدهید. من مطمئن هستم که کالج شما از منابعی برخوردار است که بتوانید مواردی مانند درآمد شرکت رشد شرکت سن شرکت مدیریت اجرایی رقابت یا هر چیز دیگری را جستجو کنید.

بنابراین اگر می خواهید این شماره ها و اطلاعات را بگیرید و جواب دهید ممکن است به این صورت باشد:

درآمد شرکت و رشد شرکت – اگر شرکت در حال رشد است (و این که شما فقط می خواهید برای یک شرکت کار کنید) بگویید که می خواهید در یک شرکت مترقی کار کنید زیرا درآمد آن به میزان X افزایش یافته است و احساس می کنید فرصتی برای دستیابی به حرفه ای در آنجا وجود دارد. با شماره ها و تمام این اطلاعات روی کاغذ آماده شوید. به سادگی آرم کالج و آرم شرکت را برش داده و چسبیده و یک نمایش ساده ارائه دهید که رقبای شما انجام نخواهند داد.

سن شرکت – اگر شرکت جوان است به آنها بگویید که می خواهید یک شرکت کوچک که پتانسیل زیادی دارد. اگر شرکت بزرگتر و مسن تر است به مصاحبه کننده بگویید که احساس می کنید او در شرکتی مانند ________ است اگر سخت کار کردید می توانید یک کار عالی برای خود رقم بزنید. همه جنبه ها را مثبت بازی کنید.

مدیریت اجرایی – اگر می خواهید به مقاله ای درباره یک مجری ارجاع دهید باید یک نسخه چاپی از مقاله را با نقاط تعیین شده تهیه کنید. فقط با انجام این کار شاید بیشتر از افرادی که با شما مصاحبه کرده اند بیشتر برای مدیران جستجو کرده باشید. به یاد داشته باشید که این شخص می خواهد رئیس خود را نیز پیدا کند. بنابراین وقتی رئیس آنها می پرسد مصاحبه چگونه صورت گرفته می توانند تمام مطالبی را که شما تهیه کرده اید تهیه کنند. این همچنین می تواند یک تجربه عالی باشد و آنها می خواهند توجیه کنند که چرا شما را استخدام کرده اند. این توجیه را به آنها بدهید.

18- چرا دانشگاه یا دانشگاه خود را انتخاب کردید؟

اگر در مورد کیفیت برنامه x y یا z در کالج خود بحث کنید و شروع به صحبت با کالج خود کنید از گوش دادن به شما حوصله مند می شوند. من می توانم یک چیز را در مورد دنیای واقعی قول بدهم. مدرک دانشگاهی فقط به چیزی در رزومه شما تبدیل می شود. من تمام مدت با افراد متقاضی کار در سطح اجرایی کار می کنم. من دیده ام که MBA های هاروارد هیچ شغلی (2 مورد در 5 ماه گذشته) ندارند و من افرادی را دیده ام که به کالج هایی رفته اند که من هرگز نشنیده ام که عضو کلیدی سازمان شوند. اگر می خواهید برخی از اعتبار این نظر را تأیید کنید به هر وب سایت دانشگاه بروید و افرادی را خواهید دید که توانسته اند میلیون ها دلار به دانشکده اهدا کنند زیرا آنها بیرون رفتند و موفق شدند.

اگر می خواهید مواردی مانند: (و احساس نکنید که مجبورید این پاسخ ها را توجیه کنید آنرا عبارتی کنید و به جلو بروید)

من نتوانستم هزینه کل x یا y را تحمل کنم. این ساده است.

این فقط یک رابطه بین کالج x یا y بود و یک جهش بزرگ در ایمان ایجاد کرد و واقعاً کار کرد.

من می دانم که شما جواب آن را زیاد نمی دهید و من دوست ندارم که آن را بدهم اما صادقانه وقتی من خارج از دانشگاه بودم دو نفر از دوستانم به ________ می رفتند. و در پایان من خوشحال هستم زیرا به همین دلیل به دانشگاه رفتم.

من بورس تحصیلی دریافت کردم و تعداد افرادی که می گویند در هنگام بازی ___________ تحصیلات رایگان به ارزش بیش از 100000 دلار دریافت کرده اند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا