طراح لوگو که می تواند ایده شما را از طریق طراحی هنری پیاده سازی کند

[ad_1]

طراحی لوگو یکی از مهیج ترین و تحریک کننده ترین بخش های صنعت طراحی گرافیک است. ایده ایجاد شعاری که میلیون ها نفر می توانند از آن دیدن کنند ، برای بسیاری جذاب است و جای تعجب ندارد که علاقه به این زمینه از همیشه قوی تر باشد.

طراح آرم نیاز دارد:

بیشتر طراحان مدرک دریافت می کنند در حالی که برخی ترجیح می دهند برنامه لیسانس داشته باشند. دانش آموزان در طی تحصیلات خود با اصول اساسی طراحی ، برنامه های طراحی رایانه و مفاهیم بازاریابی آشنا می شوند. طراحی لوگو بخشی از طراحی گرافیکی است که یک برند متمایز را به نمایندگی از شرکت ها یا محصولات ایجاد می کند. آنها ممکن است در یک شرکت طراحی ، انتشارات ، آژانس تبلیغاتی یا به عنوان یک گرافیست مستقل کار کنند.

طراح گرافیک به ایجاد یک طراحی برای همه وثیقه های بازاریابی کمک می کند که شامل بسته بندی محصول ، لوازم التحریر ، بروشور ، بیلبورد ، بروشور و برنامه ریزی طراحی وب سایت باشد. در طول دوره توسعه طراحی ، یک گرافیست با مشتریان درمورد بحث در مورد مفاهیم ، تهیه طرح اولیه ایده ها و نقشه برداری از هویت نام تجاری ، اغلب با استفاده از یک برنامه تصویر سازی رایانه ای ، ملاقات می کند. طراحان وظیفه خود را به خوبی با محققانی انجام می دهند که مخاطبان مورد نظر را مطالعه می کنند و یا با متخصصان تبلیغات برای تولید هویت برند هستند که به طور مؤثر به شناخت برند دست پیدا می کند.

نسبت اشتغال به عنوان طراحان گرافیک:

مطابق دفتر آمار کار ایالات متحده (BLS) ، پیش بینی می شد اشتغال طراحان گرافیک از سال 2014-2024 1٪ افزایش یابد ، و این متخصصان نزدیک به 262000 شغل نسبت به سال 2014 به خود اختصاص داده اند. در ماه مه 2015 ، BLS گزارش داد که طراحان گرافیک وی متوسط ​​سالانه 46.900 دلار درآمد داشته است.

لیسانس طراحی گرافیک یک آموزش پایه است. این متخصصان ممکن است برای دستیابی به اهداف برند خاص پروژه ، با بخش های تبلیغات و تحقیقات همکاری کنند. طراحان باید روی طراحی خلاقانه و چشم نواز تمرکز کنند. بعضی اوقات ، برای درک تصویر یا مارک آرم نیاز به همکاری با آژانس طراحی دارند تا بتوانند پیام محرمانه ای را به شما ارائه دهند و همچنین درک کنند که چگونه جمعیت شناسان مختلف به برخی از معروف ترین و نمادهایی که تاکنون طراحی شده اند پاسخ می دهند.

مسئولیت طراح چیست؟

طراحان ایده های فراوان (غالباً پیچیده) را در یک بسته بندی ساده و اغلب غیر کلامی ارائه می دهند. بهترین طراحی لوگو تأثیر آنی و شهودی دارد که چه کسی آن را تماشا می کند و طراحان آرم وظیفه ایجاد دقیقاً همان پاسخ را دارند. طراح لوگو باید با برنامه ای که برای ساخت آن استفاده می شود آشنا و راحت باشد. معمولاً این به معنای دانش کاملی از Adobe Photoshop ، Adobe Illustrator ، Coral Draw و سایر برنامه های گرافیکی / آرم است. علاوه بر این دانش فنی ، توجه بیشتر به جزئیات – بسیار بیشتر از سایر حرفه ها – وجود دارد.

این گرافیست باید بداند که روندهای فرهنگی ، اجتماعی و صنعتی چگونه است – و به هر قیمتی از آنها اجتناب می کند زیرا شعارها معمولاً نیاز به دوام دارند و بسیار طولانی تر از هر روند معمول زمان باقی می مانند. درک این روندها غالباً حائز اهمیت است زیرا طراحان آرم نیز باید حداقل به یک اندازه ، بینایی باشند. دلیل این امر این است که مشتری اغلب نمی داند دقیقاً به دنبال چه چیزی است. این وظیفه طراح آرم است که چشم انداز خود را به مشتری توضیح دهد و این کار را به گونه ای انجام دهد که به مشتری کمک کند دید و اشتیاق را نسبت به آن تشخیص دهد.

زمینه طراحی آرم:

شکی نیست که در طراحی جادو وجود دارد و می تواند چالش برانگیز باشد ، و قطعاً برای هر تام ، دیک و هری نیست. از بین جهات مختلفی که یک طراح گرافیک می تواند در نظر بگیرد ، طراحی لوگو می تواند بسیار رقابتی باشد و نیاز به تفکر بسیار اصلی و خلاق و همچنین اعتماد به نفس در توانایی های شخص داشته باشد. این بدان معناست که شما یک اشتیاق واقعی و همچنین توانایی یادگیری در طول کار خود دارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا