بررسی تجارت BeautiControl – پرده برداری از حقایق تکان دهنده

[ad_1]

در نزدیکی لیست برتر شرکت های فروش مستقیم که محصولات زیبایی ارائه می دهند باید BeautiControl باشد. موقعیت مکانی شگرف این شرکت و وعده های مربوط به برنامه جبران خیرخواهانه و فورد موستانگ به عنوان پاداش باعث می شود شما به یک مشاور جذاب تر تبدیل شوید

آیا واقعاً مطبق اعتیاد به مواد مخدره هستید؟

الف) 25 سال فروش

BeautiControl که در سال 1981 تأسیس و مقر آن در دالاس ، تگزاس است ، 25 سالگی خود را “توانمندسازی زنان برای ایجاد زندگی ای که دوست دارد” جشن می گیرد. بیشتر شرکتهای بازاریابی شبکه ای نمی توانند 10 سال زنده بمانند چه رسد به 25 ، بنابراین این واقعیت باید چیزی راجع به بنیاد محکم شرکت بیان کند.

بیش از 100000 مشاور فعلی BeautiControl در سراسر جهان وجود دارد ، که دلیل دیگری برای احساس امنیت در زمان و انرژی خود برای تبدیل شدن به یک مشاور است. سابقه طولانی موفقیت شرکت در رابطه با برنامه جبران خسارت آنها است ، بنابراین بیایید نگاهی گذرا به آن بپردازیم.

ب) طبقه بندی شده است ، می توانم به شما بگویم اما پس از آن باید شما را بکشم

برنامه جبران خسارت BeautiControl یکی از اسرار بازاریابی شبکه ای است که از نزدیک محافظت کرده ام. وب سایت این شرکت یک سیاست سختگیرانه برای عدم افشای برنامه جبران خسارت تا زمانی که اطلاعات خود را برای تماس توسط یک مشاور تهیه کنید ، تنظیم می کند.

من این سیاست را دوست ندارم ، زیرا این امر شما را مجبور می کند تا قبل از اینکه فرصتی برای بررسی نحوه پرداخت شما داشته باشید ، با روش های فروش مشاوران بمباران شوید. اگرچه برنامه جبران خسارت در سایت وجود ندارد ، اما من توانسته ام برخی از اطلاعات ارزشمند را برای کمک به شما درج کنم.

از برنامه جبران BeautiControl به عنوان طرح جداشده Stairstep یاد می شود. این بدان معنی است که به محض رسیدن به استانداردهای عملکردی خاص در شرکت ، می توانید رتبه خود را ارتقاء داده و از خط حمایت مالی اولیه خود جدا شوید. حامی شما همچنان بر فروش سخت درآمد شما امتیاز اضافی کسب می کند.

متأسفانه این نوع برنامه به هیچ وجه انگیزه ای برای کمک به افراد در مقاطع پایین ایجاد نمی کند ، زیرا شما نمی خواهید سطوح پایین را از هم جدا کنید و به عنوان رقبای مستقیم خود درآید. من به شرکتهایی توصیه می کنم که از زمان فروش اول ، هر بار 100٪ از فروش را به شما بدهند.

ج) برخی از شماره ها برای شما هستند

  • این برای شما به عنوان یک مشاور 250 دلار هزینه خواهد داشت – در ابتدا بد نیست اما بعد از آن شما را با محصولاتی که فقط یک بار در داخل خریداری می کنید بمباران کنید ، این می تواند گران باشد
  • بسته های محصولات به طور متوسط ​​65 تا 68 دلار برای شما هزینه خواهند داشت – محصولات خودشان از مراقبت از پوست گرفته تا حمام و بدن تا زیبایی متفاوت هستند.
  • تخفيف محصولات مشاوره با توجه به اندازه سفارش ، معمولاً بين 25 تا 50٪
  • به محض اینکه 4 مشاور زیر خط مشی خود را بدست آورید ، 50٪ تخفیف می گیرید و در اینجا می توانید برای سود بیشتر به مردم بفروشید
  • هنگامی که فروش خرده فروشی شخصی در این ماه به 450 دلار یا بیشتر برسد ، 4٪ از کالاهای خود را که در آن ماه فروخته می شوید کمیسیون می گیرید (بد نیست)

اگرچه در سراسر جهان بیش از 100،000 مشاور BeautiControl وجود دارد ، اما تعداد کمی از آنها بالاترین سود را دارند ، اما اکثر آنها برای ادامه کار با آن تلاش می کنند. برای دستیابی به عملکرد بسیار خوب با این شرکت ، شما باید مقادیر عظیمی از محصولات را بفروشید ، و در نتیجه باید واقعاً بدانید که چگونه این محصولات را به خوبی به بازار عرضه کنید.

رعد و برق موفقیت سریع اقتصادی

همراه با برنامه و محصولات جبران خسارت BeautiControl ، اولین راز موفقیت شگفت انگیز مالی آنلاین تسلط بر استراتژی های موثر بازاریابی است. راهنما می تواند در انجام این کار به شما کمک کند ، بنابراین همیشه از یکی آگاه باشید.

هنگامی که شما می دانید که چگونه به طور موثر بازاریابی کنید و به محصولی که بازاریابی می کنید باور داشته باشید ، کاملاً موفق خواهید شد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا