استفاده از کوپن – آیا همه اسپانیایی ها یکسان هستند؟

[ad_1]

مجله Response اخیراً گزارش کرده است که کوپن های لیست مستقل (FSI) به عنوان یک مؤلفه اصلی در برنامه های تبلیغاتی بسیاری از تولید کنندگان و خرده فروشان در طول سال 2009 با افت بیش از 272 میلیون مورد ظاهر شدند. اما نرخ بازخرید کوپن در سال 2009 چقدر است؟

خوب ، به نظر می رسد که بسیاری از کوپن های Cent استفاده شده اند. نظرسنجی Consumer Experience National Simmons نشان داد که از 10 خانوار 7 در سال 2009 از کوپن استفاده شده است. اگرچه بیشتر آنها به دنبال صرفه جویی در هزینه بودند ، اما دیگران برای امتحان محصولات جدید از کوپن استفاده کردند. از هر مشتری یک نفر ادعا می کرد که از کوپن های Cent FSIs استفاده می کند ، و این دسته کوپن ها را در بالاترین سطح قرار داده و به دنبال آن کوپن های دریافت شده از طریق پست ، در بسته ها ، مجلات یا به صورت آنلاین یا در فروشگاه های نزدیک یا نزدیک تحویل داده می شود.

سالهاست که بازپرداخت کوپن در بین مصرف کنندگان اسپانیایی کمتر به دلیل عاملی از جمله موانع فرهنگی ، عدم آشنایی با فرایند بازخرید ، ترجیحات مختلف محصول ، کانال های توزیع معیوب ، نیازهای چندگانه خرید ، کمترین ارزش کوپن در بین مصرف کنندگان اسپانیایی کمتر از جمعیت عمومی گزارش شده است. ، و او از پذیرفتن کوپن از فروشگاههایی که توسط لاتینوس ها استفاده می شود ، در میان دیگران ، امتناع ورزید.

با این حال ، دو سال گذشته در اقتصاد رو به زوال ممکن است به اسپانیایی ها کمک کند تا با این برنامه کنار بیایند. در سال 2009 ، اسپانیایی ها از خانواده های غیر اسپانیایی متوسط ​​فاصله زیادی نداشتند زیرا 6 از 10 خانواده اسپانیایی از کوپن استفاده می کردند ، زیرا پورتو ریکان (67٪) از این راه پیشتاز بودند ، به دنبال آن کوبایی ها (62٪) ، سایر خانواده ها از میراث اسپانیایی (60٪) و مکزیکی (57٪). تقریباً از هر 10 مصرف کننده اسپانیایی اسپانیایی از کوپن های ذکر شده در روزنامه ها (FSI) و 3 از 10 کوپن استفاده شده از طریق پست استفاده کردند.

با توجه به تنوع و رشد مورد انتظار ساکنین اسپانیایی در ایالات متحده از 15٪ در سال 2009 به 30٪ در سال 2050 ، فرصتی عالی برای تولید کنندگان و خرده فروشان وجود دارد تا با کمک کوپن ها محصولات جدیدی را به Hispanics معرفی کنند. نکته اصلی توسعه برنامه های تبلیغاتی مبتنی بر تحقیق – با یک جزء کوپن – است که باعث ایجاد تنوع بازار اسپانیایی در ایالات متحده می شود. حساسیت به تفاوت های فرهنگی مبتنی بر کشور مبدا ، ترجیحات محصول ، تغییرات منطقه ای به زبان اسپانیایی و سطح ادغام از دیگر عوامل می تواند کوپن ها را به سطل زباله بفرستد یا مصرف کنندگان اسپانیایی را وادار به آزمایش محصولات جدید کند.

منابع:

سرشماری اداره سرشماری – پیش بینی جمعیت از جنسیت ، قومیت ، و منشأ اسپانیایی ایالات متحده: 2010 تا 2050

– SMRB – تابستان 2009 بزرگسالان 6 ماهه (09 فوریه – 09 سپتامبر)

– ژاکلین رنفرو ، “کوپن سازی FSI به رکورد سطوح می رسد” ، مجله پاسخ ، 20 ژانویه 2010

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا