آیا کسب و کار شما از یک وبلاگ بهره مند خواهد شد؟

[ad_1]

مدتی است که وبلاگها به سر می برند. این مسئله به سرعت جایگزین دیگری برای دریافت خبر شده است. این امر از محلی برای اجاره و تعلیق در مورد یک موضوع یا به اشتراک گذاشتن امور شخصی به ابزاری است که افراد تجاری برای تبادل اطلاعات با کارمندان یا مشتریان برای جایگزینی روزنامه ها استفاده می کنند.

اگر به دنبال ایجاد یک وبلاگ برای ارتباطات داخلی شرکت خود هستید ، به این فکر کنید که می خواهید وبلاگ چیست و چه نوع اطلاعاتی را می خواهید به اشتراک بگذارید. قبل از تحقیق در مورد ابزارها ، بلاگ خود را برنامه ریزی کنید تا از آن استفاده کنید یا شخصی را برای نگهداری از آن استخدام کنید. به غیر از این ، شما می توانید یک ابزار اشتباه را شناسایی کنید و شخص مسئول نگهداری از آن را وقت زیادی را صرف انجام تکالیف “نیمه وقت” کنید. همچنین اگر قرار است وبلاگ جایگزین یک خبرنامه شرکت موجود به صورت چاپی یا از طریق ایمیل شود ، بهتر است یک نظرسنجی انجام شود تا اطمینان حاصل شود که کارمندان برای بررسی وب آماده هستند و نه دریافت کاغذی که بتوانند به صورت استراحت یا تحویل مستقیم از طریق ایمیل به دفاترشان مراجعه کنند. اگر کسی حاضر نیست برای اطلاعات به وبلاگ برود ، برای ساختن یک وبلاگ اتلاف وقت و هزینه است.

اگر به دنبال ایجاد بلاگ برای ارتباطات خارجی هستید ، معمولاً برای مشتریان موجود یا بالقوه اما می توانید تأمین کنندگان را نیز در این زمینه وارد کنید ، باید علاوه بر ارائه خود به اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته خواهد شد فکر کنید. آیا وبلاگ باید نگاهی سازگار با برند شما و سایر ابزارهای بازاریابی داشته باشد؟ آیا باید بخشی از یا مستقل از وب سایت شما باشد؟ آیا اساساً این یک ابزار بازاریابی یا برنامه آموزشی برای تبادل اطلاعات است یا ترکیبی؟ چه کسی مقالات / ارسال ها را به وبلاگ ارسال می کند و چند بار؟ اگر قصد دارید از وبلاگ برای جایگزینی خبرنامه استفاده کنید ، خوانندگان فعلی چگونه می دانند چه موقع وبلاگ را به روز می کنند؟ آیا می خواهید یک ایمیل برای اطلاع از آنها در مورد به روزرسانی ها ارسال کنید یا فقط آنها را از نرخ برنامه ریزی شده انتشار مطلع می کنید تا بتوانند خود را بررسی کنند؟ آیا از Twitter یا شبکه اجتماعی دیگری برای اتصال وبلاگ خود به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود استفاده خواهید کرد؟

اگر یک شرکت کوچک یا مشاور آزاد هستید که در مورد ایجاد یک وبلاگ فکر می کنید ، به یک مورد نیاز دارید؟ شاید بهتر باشد با یک مشاور یا شرکت دیگر شریک شوید تا مسئولیت یک وبلاگ را که برای هر دو شما سود دارد به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید در درجه اول بنویسید تا اطلاعات را به اشتراک بگذارید ، اما نمی خواهید وبلاگ خود را ایجاد کنید ، ارسال یک میهمان را در وبلاگ جداگانه ای که از قبل وجود دارد ، در نظر بگیرید که نوع اطلاعاتی را که می خواهید به اشتراک بگذارید فراهم می کند. می توانید وبلاگ نامزد را بررسی کنید تا ببینید بیشتر از یک نفر در حال نوشتن است. اگر این کار را انجام دادند ، یک مخاطب را جستجو کنید و با مراجعه به موضوع خود ایمیلی ارسال کنید و از آنها بخواهید که آیا می خواهید یک مهمان یا یک پستی که ساخته اید ، بخواهید. این باعث می شود در ساختن یک وبلاگ و جستجوی مخاطب در وقت خود صرفه جویی کنید. این امر باعث می شود اعتماد شما به توانایی شما در تهیه داده برای وبلاگ در صورت تصمیم گیری در مورد نیاز به وبلاگ خود ایجاد کند ، پس از آن واقعاً برای سخت ترین قسمت از وبلاگ ها آماده خواهید شد.

قبل از ایجاد یک وبلاگ ، سؤالات فوق را درباره نوع وبلاگ مورد نظر خود بپرسید. سپس مشخص کنید که آیا شرکت شما واقعاً به وبلاگ احتیاج دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا