قبل از اینکه خیلی دیر شود ، مارک خود را در توییتر ثبت کنید

[ad_1]

توییتر

در دنیای آنلاین امروزی ، برند و مالکیت برند دارایی های ارزشمندی برای شرکت ها است. بسیاری از دارندگان مارک تجاری از تعجب می دانند که مارک های ارزشمند آنها توسط اشخاص ثالث در توییتر و سایر رسانه های اجتماعی قابل ثبت و استفاده هستند که تعداد کمی از آنچه صاحبخانه می تواند در مورد آن انجام دهد ، استفاده می شود.

خط مشی تجاری توییتر

بخش مربوط به سیاست رسمی مارک تجاری توییتر در مورد تخلف از علامت تجاری در زیر ذکر شده است:

چه نقض سیاست علامت تجاری نیست؟

استفاده از علامت تجاری یک شرکت دیگر به روشی که غیر مرتبط با محصول یا خدمتی باشد که برای آن علامت تجاری داده شده است ، خط مشی علامت تجاری توییتر را نقض نمی کند.

نام کاربری توییتر برای اولین بار ارائه می شود ، ابتدا به صورت پایه ارائه می شود ، و ممکن است محفوظ نباشد. برای اطلاعات در مورد اینکه چرا نمی توانید نام کاربری خاصی را مشخص کنید ، به صفحه راهنمای مراجعه کنید چرا نمی توانم نام کاربری خاصی را ثبت کنم.

کلمات کلیدی جستجو و علاقه که توسط تبلیغ کنندگان انتخاب شده اند ، مشمول قانون علائم تجاری می باشد. اگرچه ممکن است توییتر گزارش های گیج کننده کلمات کلیدی را بررسی کند ، ما ممکن است کلمات کلیدی را در هر حالت غیرفعال کنیم …

مسائل مربوط به علائم تجاری مطرح شده توسط سیاست

یکی از مشاهدات روشن این است که این سیاست به اشخاص ثالث اجازه می دهد تا به عنوان نام کاربر ثبت نام کنند و از علائم تجاری دیگر ، حتی علائم تجاری ثبت شده توسط فدرال ، استفاده کنند ، تا زمانی که استفاده “هیچ ارتباطی با محصول یا خدمتی که علامت تجاری به آن اعطا شده است” نداشته باشد. این مشابه آنچه که توییتر می گوید نقض علامت تجاری توسط پلیس نمی شود مگر اینکه در این بین شباهتی بین نام کاربری / مارک و محصول یا خدمات پیدا کند. این فشار را بر روی مارک تجاری / صاحب نام تجاری می گذارد تا توییتر را ترغیب کند که شباهت بسیار نزدیک است.

این سیاست همچنین بسیاری از سؤالات دیگر را ایجاد می کند. در مورد مارک های جهانی که بطور گسترده شناخته شده و شناخته می شوند چه می گویم؟ آیا با اجازه دادن به شخص ثالث می توان این علائم را به عنوان نام کاربری ثبت کرد ، آیا توییتر مانع از مالک شدن مارک معروف نمی شود که از دیگران در استفاده از مارک هایی که علائم تجاری را ضعیف می کنند ، جلوگیری کند ، به خصوص وقتی که استفاده تا حدودی با ثبت نام متفاوت است؟ به همین ترتیب ، اگر استفاده از علائم تجاری در دسته توییتر باعث اعتراض عمومی در اعتقاد داشتن توییت به صاحب علائم تجاری شود ، چه عواملی ایجاد می شود؟ آیا این مجاز است؟ چه می شود اگر یک کارمند ناامید به طور اشتباه علامت تجاری یک شرکت را به عنوان نام کاربری ثبت کند تا از این شرکت انتقام بگیرد و از استفاده از نام آن به عنوان یک اپراتور توییتر سلب کند؟ سرانجام ، اگر نام کاربری و توییتهای مرتبط با آن باعث تحریف یا افتخار شهرت و حسن نیت مرتبط با یک مارک معروف شود؟

به خط مشی علامت تجاری بروید

در حالی که بهتر است به صورت موضوعی به این سؤالات پاسخ دهید ، واضح است که صاحبان علائم تجاری و علائم تجاری باید در ثبت علائم تجاری و علائم تجاری خود به عنوان نام کاربری فعال باشند تا از ثبت نام اشخاص ثالث جلوگیری شود. ممکن است بتوانید در حذف توییتر یک نام کاربری به ضبط کردن کمک کنید. سیاست توییتر نشان می دهد اگر یک شرکت علامت تجاری خود را ثبت کند ، یک مالک مارک تجاری احتمالاً در اجرای حقوق مارک تجاری موفق خواهد شد. این یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود برندسازی در دنیای امروزی تحت تأثیر اینترنت بسیار مهم باشد.

به همین ترتیب ، مالکان باید از استفاده از علائم تجاری شخص ثالث در توییتر و سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی نظارت و نظارت کنند تا از وقوع این امر جلوگیری کنند.

سرانجام ، علامت تجاری مورد نظر تحت قانون Lanham Act ، 15 ایالات متحده آمریکا محبوب است. بند 1525 (ج) ، اقدامات قانونی ممکن است لازم باشد برای جلوگیری از کاهش این برچسب در صورت اعتماد به توییتر یا سایر رسانه های اجتماعی. در چهره خود ، سیاست مارک تجاری توییتر نشان می دهد که تفاوت کالا / خدمات تحت پوشش علامت ثبت شده و استفاده شخص ثالث برای رد درخواست لغو / انتقال کافی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محافظت از علائم تجاری لطفاً به نقض علائم تجاری آنلاین ، لطفاً به وب سایت ما مراجعه کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا