روشهای تحقیق در مورد کلید واژه

[ad_1]

آنها می گویند راه های زیادی برای جستجوی کلمات کلیدی وجود دارد و دقیق ترین روش برای همه آنها شمارش همه جستجوگرها است که هر کدام دارای سیستم خود هستند. من تمایل به مخالفت ندارم ، زیرا بیشتر ما بسته به موقعیت خاص ، بیش از یک روش استفاده می کنیم. بسیاری از ابزارهای ایجاد کلمات کلیدی در دسترس هستند ، بعضی از آنها بهتر از سایرین هستند ، اما من به این مرحله نمی روم. من در مورد اصول اساسی تحقیق در مورد کلید واژه ها و اهمیت رویکرد صحیح کلمات کلیدی صحبت خواهم کرد.

اول از همه ، باید هدف کمپین تبلیغاتی را تعریف کرد. اصطلاحات جستجوی مختلف برای اهداف مختلف تبلیغات مورد بررسی قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال ، اگر ما سعی در افزایش ترافیک ورودی سایت خود داشتیم ، تمام کلمات کلیدی تولید ترافیک اختیاری را در نظر می گیریم. این یکی از روشهای جستجوی کلمات کلیدی است که منجر به پر شدن کلمات کلیدی شده است و باید از آن اجتناب کرد. این امر به این دلیل است که تقریباً همه موتورهای جستجوگر یاد گرفته اند که به طور فعال پزشکان این فناوری را شناسایی و مجازات کنند. اگر از طرف دیگر هدف کمپین ما افزایش درآمد یا نرخ تبدیل باشد ، تحقیقات کلمات کلیدی ما بیشتر به جای لیست کردن کلمات کلیدی مرتبط با تولید ترافیک ، بر روی شرایط پرس و جو تبدیل شده متمرکز می شوند.

هنگامی که شما یک هدف را تعریف می کنید ، استراتژی های بسیاری وجود دارد که ممکن است انتخاب کنید. متداول ترین روش استفاده از خدمات جستجوی کلمات کلیدی ارائه شده توسط هر یک از موتورهای اصلی جستجو است. با این وجود ، قرار دادن تمام تخم های خود در یک سبد لزوما هوشمندانه ترین کار برای انجام آن نیست. موتورهای جستجوگر مختلف با روشی که پایگاه داده های کلمات کلیدی آنها با توجه به متدولوژی آنها طبقه بندی می شوند متفاوت هستند و الگوریتم های جستجو نیز متفاوت هستند. باهوش ترین کار در این شرایط استفاده از این اختلافات به نفع شماست. مهم نیست که اختلافات آنها چقدر شدید باشد ، همه موتورهای جستجو با یک پارامتر موافقت می کنند – کمترین پرس و جوهای جستجو. هدف از جستجوی شما این است که بهترین کلمات کلیدی را برای هدف قرار دادن ، مقایسه نتایج ارائه شده توسط خدمات جستجوی کلمات کلیدی مختلف برای یافتن بدترین کلمات ، و مقایسه مؤثر در رسیدن به هدف خود ، مقایسه کنید.

رویکرد همه چیز در روشهای تحقیق کلمه کلیدی است. کسانی هستند که یک تحقیق خلاقانه تر نسبت به روشهای محافظه کارانه و اثبات شده ترجیح می دهند همه این واقعیت ها جوش می خورد که همیشه بیش از یک راه برای شما وجود دارد. انتخاب یکی بیشتر مربوط به تجربه ، ترجیح شخصی و وضعیت موجود است. به خاطر داشته باشید روشی که شما انتخاب می کنید ، رویکرد شما به کلمات کلیدی را تعیین می کند و این روش باید بیشتر در مورد اهداف کمپین تبلیغاتی شما باشد تا به ترجیحات شخصی شما.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا