FHTM چیست؟

[ad_1]

بازاریابی FHTM یا Fortune Hi Tech یک شرکت بازاریابی شبکه ای (MLM) است که در سال 2001 توسط پل Orboson در لکسینگتون کنتاکی آغاز شده است. طبق گفته انجمن فروش مستقیم ، بازاریابی چند سطحی به عنوان “سیستم جبران فروش مستقیم” شناخته می شود ، جایی که توزیع کننده / نماینده فروش می تواند او نه تنها در فروش شخصی خود ، نه تنها در فروش شخصی که از طرف وی تعیین شده است ، بلکه در فروش افرادی که توسط استخدام کنندگان شخصی استخدام شده اند ، درآمد کسب می کند. “با ورود حق رای دادن و افزونه ها ، این واقعیت که این شرکت هنوز هم در زمان نوشتن این کار وجود دارد چیز خوب. FHTM با حدود 45000 توزیع کننده در ایالات متحده ، کانادا و انگلیس قدرت دارد.

محصولات

FHTM محصولات زیادی دارد که توسط نمایندگان آن قابل فروش است. مشروعیت محصولات مورد تردید قرار گرفته است زیرا قیمت بسیاری از آنها بالاتر از چیزی است که در موسسات خرده فروشی سنتی پیدا می کنید. فقط به دلیل گران بودن آن به معنای اشتباه شرکت نیست ، بلکه فقط به پرداخت پول برای بازپرداخت نمایندگان خود نیاز دارد. نکته جالب در مورد این شرکت این است که طیف گسترده ای از محصولات و خدمات برای فروش وجود دارد. این محصولات شامل محصولات بهداشتی و زیبایی ، اشتراک های شبکه دیش و حتی سیستم های هشدار خانگی است. بسیار عالی است که آزادی فروش هر کالایی را که می خواهید داشته باشید.

پول

برای شروع فعالیت خود در FHTM ، 299 دلار هزینه برای شما خواهد داشت اما وقتی به عنوان نماینده شروع می کنید ، شما را به پیوستن به بسته بالاتر که 698 دلار هزینه دارد تشویق می کنیم. این به شما امکان می دهد مدیر و مربی آموزش باشید. هزینه تمام مواد و پشتیبانی را پوشش می دهد. هزینه های اضافی زیادی وجود دارد که می توانید مانند وب سایت ها خریداری کنید ، اما از شما خواسته می شود 3 محصول یا خدماتی را که FHTM ارائه می دهد خریداری کنید.

قبل از تسریع در ثبت نام

FHTM ممکن است بزرگترین شرکت MLM روی کره زمین باشد ، اما برای اینکه موفق باشید باید وقت و انرژی زیادی را برای یادگیری هنر نسل پیشرو در اینترنت اختصاص دهید. ممکن است روزهای قدیمی شبکه هنوز کار کنند ، اما به جای مزاحمت دوستان ، خانواده و همسایگان ، چرا از میلیون ها نفر در اینترنت که واقعاً به آنچه می فروشید ، اهمیت نمی دهند ، بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید بسیاری از مشتریان بالقوه بصورت آنلاین ، باید مربی پیدا کنید که بتواند راه را به شما نشان دهد. ایجاد لیست های رهبری آنلاین سریعترین راه برای ساخت خط مفقود شده شما در هر فرصت کاری است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا