خرد خیابان هاوکر؟

[ad_1]

من مطمئن هستم وقتی اعتراف می کنم مکنده هستم که بارها و بارها فیلم های مورد علاقه ام را تماشا می کنم (بارها و بارها). برای من ، از نظر ذهنی یا معنوی تأثیرگذاری بر آنچه از یک فیلم خاص دریافت می کنم. مرجع یا استعاره من هیچ آگاهی از ناگهانی مستقیماً از روی صفحه نمایش ظاهر نمی شد. این یک دلیل عالی برای عشق به سینماست.

این اتفاق دوباره در یکشنبه شب گذشته رخ داد که من برای 78 بار شروع به تماشای “زن زیبا” کردم. می دانم او مریض است؟ در اینجا به من فکر کنید ، فقط قدردانی است. من مطمئن نیستم که چگونه این توده طلایی فیلم “ویوین” جولیا رابرت از دست داد ، اما من مطمئن هستم که اکنون آن را کردم. خرد یک فاحشه خیابانی؟ بله گاهی اوقات شواهد کلیدی از غیر معمول ترین مکان ها.

بنابراین ، صحنه را تجسم کنید. هنگامی که ریچارد جیر کاملاً گمشده در لوتوس شریک زندگی خود در بلوار هالیوود را می کشد ، ویویان را روسپی می بیند ، ماشین را متوقف می کند و مکالمه را شروع می کند. “آیا می توانید به من بگویید که چگونه به بورلی هیلز بروم؟” او می پرسد ، انتظار پاسخ مستقیم دارد. ویویان می گوید: “بله ، برای 5 دلار.” طبق شکایت فوری از گر ، ویوین فریاد زد: “قیمت اخیراً به 10 رسیده است.” شما را به عقب برگرداند ، “شما نمی توانید مسیرها را شارژ کنید!” از این رو ، عقل خیابانی که در تمام 77 صحنه دیگر آن را از دست داده ام ناشی از ویویان است … “من می توانم هر کاری را که می خواهم برای عزیزم ارسال کنم ، از دست نداده ام.

فکر می کردم این موقعیت دقیقاً همان موقعیتی است که شما باید در تجارت اینترنتی یا شبکه بازاریابی خود داشته باشید. و این دقیقاً همان کاری است که جمعیت “گمشده” انجام می دهند – زیرا گرسنگی ، اگر نه گرسنگی ، از افرادی که گم شده اند و به راهنمایی احتیاج دارند ، وجود دارد. اکنون من در اینجا باج خواهی را پیشنهاد نمی کنم ، اشتباه نکنید. اما قرار گرفتن در موقعیتی که بتوانید درک کنید و می توانید استراتژی ها و تاکتیک های کسب و کار آنلاین را اجرا کنید که دیگران تصوری از آن ندارند (حضور “روند”) – این شما را در موقعیتی بسیار قوی قرار می دهد.

نام بازی به این صورت است که شما هرچه سریعتر تحصیلات خود را دریافت می کنید تا بتوانید جهت “گمشدگان” را راهنمایی کنید. با پرش های زیاد به مشاغل آنلاین و شبکه ای ، این جمعیت روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر در مسیر مطالعه کنید و اجرای را شروع کنید تا بتوانید رانندگی کنید. اگر این کار را در اولویت کاری خود قرار ندهید ، مطمئناً قیمت “فقط به 10 رسیده” (با بعضی از صفرها پوشیده شده است).

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا