بزرگترین اشتباهی که می توانید هنگام انتشار کتاب خود مرتکب شوید

[ad_1]

عنوان نامه فروش یا مقاله شما می تواند مهمترین عامل موفقیت محصول شما باشد.

در اینجا به همین دلیل است …

عنوانی که در انتشار اول مطبوعات از آن استفاده کردم خیلی خوب کار کرد و من هنوز هم بعد از 12 سال از آن استفاده می کنم.

نه تنها توجه عمده به عناوین خواهد شد بلکه تبلیغات خوب می تواند هزاران دلار در هزینه های بازاریابی برای شما صرفه جویی کند.

در اینجا چگونه من این کار را کردم …

در ابتدا تبلیغات را مطالعه کردم. من از مردی به نام پل هارتونین چیزهای زیادی آموختم. شاید او بهترین دوره تبلیغاتی را داشته باشد.

تد نیکلاس نیز یکی از بزرگترین تأثیرات من بود. یک مرد مدت طولانی است که تبلیغات فضایی انجام داده است. اینجاست که بیشتر تبلیغات فضایی خود را یاد گرفتم.

بنابراین من با تبلیغات با این ایده دیوانه کننده – یک کتاب آشپزی علمی تخیلی تجربه تبلیغات کردم. سپس یک بیانیه مطبوعاتی نوشتم.

من شکل پل هارتونیان را دنبال کردم و این بیانیه مطبوعاتی را ارسال کردم.

تازه آب گرفت!

این قبل از ایمیل بود بنابراین من آن را ارسال کردم من آن را به ایستگاه های رادیویی و روزنامه ها ارسال کردم.

من هنوز هم از آن استفاده می کنم هر سال این چیزها را میفرستم. من 12 سال است که این کار را انجام می دهم.

عناوین مطبوعاتی من این است که کودکان صورت خود را می خورند. مادرم سرشان را می خنداند.

در کتاب دستور العمل وجود دارد به نام الگوی ژلاتینی که صورت شما را می خورد. می توانید کلونینگ دقیق صورت خود را در ژلاتین انجام دهید و آن را با چرخه سالاد معرفی کنید. این مهمانی شما برای هالووین است.

من در این بیانیه مطبوعاتی حدود 100 ایمیل ارسال کرده ام. تلفن شروع به زنگ زدن کرد! زنگ زدن از ساعت پنج صبح آغاز شد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ابتدا مطبوعات خود را ارسال کنید و سپس هنگامی که یک ویرایشگر یا دیسک سخت با شما تماس می گیرد پیشنهاد دهید که CV و برگه سؤال و پاسخ خود را برای آنها ارسال کنید.

آنها فکر می کنند شما بسیار حرفه ای هستید و قبلاً این کار را کرده اید و در واقع چنین نیستید. من هنوز هم در لباس خواب مبهم هستم.

من شروع به تماس کردم خصوصاً از این نمایشگاههای باغ وحش صبحگاهی در ایستگاه های FM. آنها فکر کردند سرگرم کننده است آنها به من اجازه می دهند پنج یا ده دقیقه درمورد محصولاتم صحبت کنم.

آدرس 800 و وب سایت خود را به من بدهید تلفن را آویزان کنید بروید بررسی کنید و سفارشات فوری را دریافت کنید.

نکته خوب در تبلیغات این است که بسیاری از این بازاریابی را ایجاد می کند … کلمه دهان بهترین نوع است که می توانید دریافت کنید.

نکته مهم این همه این است که رایگان است. نیازی به پرداخت نیکل نیست. مطمئناً شما می خواهید تبلیغات خود را ادامه دهید تا به این نتیجه برسید به خصوص اگر در یک برنامه رادیویی در دنور ظاهر شوید.

بنابراین شما یک تبلیغات کوچک در فضا را در Denver Post یا هر چیز دیگری خریداری می کنید تا بسیاری از مردم آن را ببینند و بگویند هی من این شخص را در رادیو شنیدم!

این چگونه برای من کار کرد.

آنها تماس گرفتند و گفتند: سلام شما کسی نیستید که این کیک های انفجاری یا هر چیز دیگری را دارید؟ آنها به این دلیل که درباره من شنیده اند تماس گرفتند و به خاطر تبلیغات من درباره من شنیدند.

به یاد داشته باشید: اگر خود کتاب چاپ می کنید با جستجوی تبلیغات سرمایه گذاری خود را دو برابر کنید.

انتشار مطبوعاتی تیتر چشم نواز و نوشتن هرچه بیشتر ممکن است.

اگر به یک برنامه مشترک رادیویی در سراسر کشور برسید ممکن است کتاب شما در طول شب پخش شود زیرا این برنامه در سراسر کشور پخش می شود!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا