بازاریابی شبکه های اجتماعی – به Cybergens ، The Gen خوش آمدید

بازار | بازاریابی

[ad_1]

آیا از شبکه بازاریابی اجتماعی لذت می برید؟ آیا فیسبوک خود را بررسی کرده اید؟ آیا نامه الکترونیکی شما اخیراً بررسی شده است؟

طبق برخی از آمارهای بسیار مهم در فیس بوک 6 میلیارد دقیقه از روزها افراد زیادی را برای رزرو صورت می گذرانند.

آلن دانکن مدیر بازاریابی سونی می گوید: کارها ساده بود. شما محصولی را راه اندازی می کنید و سپس آن را رها می کنید. متأسفانه جاده دیگر نیست. مصرف کنندگان رشد کرده اند. برندها پس از كشمكش با نسل سخت X و سپس فرزندان نسل Y عرق را از پیشانی خود پاک كردند و بعد فرزندان نسل Y به سرعت فهمیدند (بی تردید به نارضایتی آنها) كه جهان ناگهان منحرف شده است. همه ما در چند سال گذشته باردار می شویم با چرخاندن فضای رسانه ای نسبت به گذشته سریعتر عجله می کنیم.

به فروشگاه های اینترنتی نسل الکترونیکی خوش آمدید. آخرین در یک خط طولانی از مخالفان دستگاه بازاریابی. اما مارک های تجاری هنوز آستین خود را دارند – سلاحی بسیار دیرهنگام که بطور مشخص وب سایتهای همیشه آنلاین را با هدف موفقیت تقریبا خطرناک هدف قرار می دهد: بازاریابی رسانه های اجتماعی.

بیایید یک جلسه مرور معمولی وب را بررسی کنیم. صفحه RSS خود را بررسی کنید ایمیل خود را بررسی کنید؛ فیس بوک خود را بررسی کنید توییتر خود را بررسی کنید. تا همین اواخر ناشناخته است که شما به احتمال زیاد پیام های متنی نیز ارسال می کنید از تلاش اخیر تبلیغ کننده ما برای اینکه شما را از طریق فیس بوک به یک وب سایت wkd تبدیل کند مفرح می کند.

خودشه؛ تبریک می گویم شما امروز یک مصرف کننده جدید براق هستید و به دنبال پدیده همه گیر بازاریابی رسانه های اجتماعی هستید.

پیش از این مارک ها و مذهب سختگیرانه بودند. ما آنچه را که به ما گفته شد انجام دادیم و آنچه را که آنها گفتند به صورت اعمالی انجام دادیم. بدون سؤال مشکلی نیست. كودكان به روشهای قدیمی در مدارس مجازات می شدند و همه در پیراهن های نشاسته خود می چرخیدند و بله … نیمی از نظم و انضباط و اطاعت. خوب است.

دیگر نه.

Stone Age TV: در Sony بازاریابی اینترنتی و سایر شرکتهای تابعه بازاریابی ما فرقی نمی کند. جهان به یک صندوق پستی پخت و پز بزرگ ضخیم و مرموز تبدیل شده است جایی که می توانید همه چیز مربوط به همه شما را با دقت در یک مکان ببینید. این دنیای شماست با پروفایل ها و صفحات شما و هیچ یک از این مزخرفات قدیمی سال گذشته را مزخرف نمی کنید. شما می خواهید بگویید ورودی ها و فرصتی برای شکل دادن به نحوه اداره یک تجارت است. اگر آنها پوند انگلیس را می خواهند باید برای آن تلاش کنند.

هویت درمورد تصویری کاملاً به تصویر کشیده شده است و سایبرگن بی رحمانه با کلمات اختصاری زندگی می کند. به دلیل همین رویکرد جستجوی سریع مردم وحشت و پوچی می کنند. تأثیر شدید آن برای برندهای مربوطه که در پرتفوی خود می ریزد احساس می شود. تغییر مسئولیت: کار اخلاقی؟ مارک مارک ها این کار را برای ما انجام می دهند من به توئیتر مشغول هستم – یا به نظر می رسد. او با نگاه به چیزها موفق شد – مارکس و اسپنسر با وعده های خود در برنامه A؛ مک دونالد با تصاویر خود (شاید فشار دادن) چمن و گاوها توصیفات مربوط به مواد انگلیسی و / یا بسیار خوب آنها را تزئین کرد.

با توجه به همه اینها پدیده اخیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی دیگر یک پدیده نیست. گراهام سیم مدیر بازاریابی HMV می گوید تعامل آنلاین با مشتریان تعامل فردی به طور بالقوه مقرون به صرفه تر است و پاسخ بهتری از مشتری می گیرد. [previous] طرز تفکر پراکنده از رویکرد جامع بازار. در واقع از نظر مقرون به صرفه بودن هزینه بسیار کاهش می یابد به طوری که بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ادعاهای بنیاد قلب انگلیس تأثیر می گذارد. دیوید پارکر رئیس ارتباطات می گوید: اگر چیزی را در سایت شبکه های اجتماعی قرار دهید می توان آن را در عرض چند ثانیه در سراسر دنیا برداشت. این بسیار سریعتر از آن چیزی است که خود برند می تواند مدیریت کند.

به گفته پارکر رسانه امروز از اینجا و اکنون هدایت می شود. بازاریابی رسانه های اجتماعی نه تنها براق زیبا و نقره ای مانند آرم Apple Mac. خیر – این دیگر حوزه منحصر به فرد توسعه تجارت شجاع جدید نیست: این یک رویکرد نسبتاً ارزان فوق العاده مؤثر و بسیار سریع برای بازاریابی مدرن است که به دیوانگی دیجیتالی متکی است که حاکم بر بسیاری از زندگی امروز ما است. هنگامی که بیلبوردهای بی ادب بیگانه چند بلوک از آن فاصله داشت اکنون بخشی از پیشینه زندگی معاصر است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا