شبکه نمایش گوگل چیست و چرا باید باشد؟

[ad_1]

گل | گوگل

Google Display Network (GDN) بزرگترین شبکه جهان با میلیونها برداشت تبلیغات در روز است که به بیش از 81٪ از کاربران اینترنت در سرتاسر جهان می رسد و میانگین آن 30 فرد در معرض آگهی است. Google Display Network همچنین گروهی از سایتها را در بیش از 60 گروه مختلف مختلف قرار می دهد. این بدان معنی است که مهم نیست شما چه کسی هستید یا در چه صنعتی کار می کنید ، مردم به دنبال چه چیزی می فروشند. اولین چالش این است که در هنگام آماده بودن آنچه را که می فروشید ، در مقابل این افراد قرار بگیرید.

بازیکنان کلیدی این نوع تبلیغات را به حداکثر می رسانند و آن را در استراتژی های بازاریابی خود گنجانده اند. در واقع ، مدیر ارشد هیلتون در سراسر جهانداستین بومر می گوید: “شبکه نمایش Google به ما این امکان را می دهد که به بخش های مختلف مشتریان بطور گسترده دسترسی پیدا کنیم و یک بخش اساسی در بازاریابی آنلاین باقی بماند.”

وقتی در شبکه Google تبلیغ می کنید ، نه تنها در Google تبلیغ می کنید. شما در حال حاضر در بیش از یک میلیون وب سایت در سراسر جهان تبلیغ می کنید. من مطمئن هستم که آن تبلیغات کوچک آزاردهنده را در وب سایتهایی مشاهده کرده اید که در زیر می گویند “گزینه تبلیغات” تبلیغات متن ، تصویر و فیلم وجود دارد. اینها همه تبلیغاتی است که توسط Google طراحی شده و به منظور کمک به کاربر در یافتن اطلاعات مرتبط با وب سایت مورد نظر در آن زمان طراحی شده است. این تعجب آور است که بیشتر افراد از کلیک بر روی این پیوندها خودداری می کنند.

همه محصولات Google قانونی هستند. آنها بسیار سخت تلاش کرده اند تا تجربه وب شما را تا حد امکان آسان و ساده انجام دهند ، بنابراین از کلیک کردن روی تبلیغات آنها در وب سایت ها نترسید. این به شما آسیب نمی رساند. درعوض ، این به نفع شما خواهد بود. با این حال ، هنگامی که عضو Google شوید و شروع به جاسازی این تبلیغات در وب سایت های خود کنید ، نباید افراد را به خود جذب کنید یا آنها را مجبور به کلیک بر روی این تبلیغات کنید زیرا آنها توسط گوگل کلاهبرداری تلقی می شوند و شما از این برنامه ممنوع می شوید. گوگل همچنین در تلاش است تا برنامه را یکپارچه نگه دارد.

مزایای استفاده از شبکه GOOGLE

فرصت های موجودی

  • بزرگترین شبکه تبلیغاتی
  • رتبه بندی و اندازه سایت های مختلف

طرح بندی انعطاف پذیر

  • طیف گسترده ای از گزینه های هدف گذاری
  • مدل های قیمت گذاری انعطاف پذیر

تبلیغات مخاطبان و رفتار کاربر

  • هدف قرار دادن نسخه های نمایشی / ارائه روانی
  • آگاهی محصول را افزایش دهید
  • کاربران وب را در حال حرکت ضبط کنید

نشان دادن

  • فرصتهای استراتژیک
  • طیف گسترده ای از قالب ها و ابزارهای نمایشگر
  • بین ارائه و تحقیق هم افزایی برقرار کنید

بازده کنترل سرمایه گذاری

  • قیمت گذاری هوشمند
  • پاسخ مستقیم موثر
  • بسیاری از ویژگی ها برای کنترل هزینه ها

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا