نقد و بررسی انتقادی از سیویان از کسی که به آن ملحق نشده است

[ad_1]

اخیراً چند پیام متنی از افرادی که درباره شرکت جدیدی به نام سایویان می شناسم دریافت کردم. بنابراین من یک نگاهی به این اطلاعات انداختم و تصمیم گرفتم تا قبل از پیوستن ، این بررسی سایوی را برای افرادی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستند ، گرد هم آوریم. بخاطر داشته باشید که من خود نیاجی سایوی نیستم بنابراین می توانید مطمئن باشید که یک بررسی واقعاً بی طرفانه می گیرید ، زیرا در صورت پیوستن یا نبودن به هیچ وجه برای من مهم نیست. با این حال ، اجازه دهید عمیق تر حفاری کنیم.

کیویان کیست؟

سایویان شرکتی است که به مشتریان این امکان را می دهد تا حداکثر 20٪ بازپرداخت در خرید آنلاین از طریق RSM دریافت کنند. آنها همچنین دارای یک عضویت مسافرتی جهانی (GTM) هستند که به شما امکان می دهد حداکثر 20 درصد پول نقد را در هزینه های سفر خود دریافت کنید. آنها این عضویت ها را از طریق بازاریابی شبکه ای ، که به عنوان بازاریابی روابط نیز شناخته می شود ، ارتقا می بخشند. این یک شرکت بسیار جدید است ، بنابراین اطلاعات زیادی به صورت آنلاین در دسترس نیست. با این حال ، در وب سایت تیم شرکت ظاهر می شود. رئیس سایویان جان شین است و رئیس بازاریابی استو گوویک است. باید اعتراف کنم که من درباره این مردان چیز زیادی نمی دانم و نمی توانم اطلاعات زیادی درباره آنها بصورت آنلاین پیدا کنم. با این حال ، من در مورد مدیر ارتباطات شرکت ، باب دورن ، و شریک اصلی کوین مارینو شنیدم. دوران و مارینو شرکا و رهبران ارشد نیروی آمریکای شمالی بودند. اگر درست به خاطر بیاورم ، اولین و تنها توزیع کننده قدرت آمریکای شمالی وجود داشتند که در کمیته های تجمعی یک میلیون دلار درآمد داشتند. و در حالی که من هرگز به طور مستقیم با آنها کار نکرده ام ، من برخی از بازاریابان را می شناسم که به آنها احترام می گذارم و چیزی جز چیزهای خوب در مورد آنها نمی گویم. در حقیقت ، این شرکت تنها چند ماه عمر دارد و خیلی زود است که بگوییم این شرکت موفق خواهد شد یا خیر. اما اگر شما نوع سرمایه گذاری در معاملات استارتاپ و فرصت های کف زمین را در اختیار دارید ، ممکن است سایویان برای شما مناسب باشد.

چگونه می توان با سایویان درآمد کسب کرد؟

طرح جبران خسارت واقعی است. با ورود به عضویت در عضویت که هزینه آن 125 دلار در ماه است ، یک دنبال کننده شوید. شرکت دارای یک برنامه جبران یک سطح است. این شرکت روزانه کمیسیون پرداخت می کند و با رشد تیم شما درآمد شما را افزایش می دهد. هرچه شرکت های فعال تر در هر ماه 125 دلار پرداخت کنند ، درآمد شما از برنامه جبران خسارت بیشتر می شود.

در اینجا لیستی کوتاه از برچسب های شرکت شما می توانید تبلیغ کنید:

بنیانگذار – شخصاً 3 عضو وابسته استخدام کنید – 5 دلار در روز یا 1825 دلار درآمد سالانه.

بنیانگذار VIP – 12 زیر گروه – روزانه 20 دلار یا 7،300 دلار درآمد سالانه.

بنیان گذار نخبگان – 39 شرکت وابسته به تیم – 30 دلار در روز یا 9،950 دلار درآمد سالانه.

موسس 1 – 80 هم تیمی – 50 دلار در روز یا 18000 دلار درآمد سالانه.

موسس 2- 150 عضو تیم – 100 دلار در روز یا 36.500 دلار درآمد سالانه.

بنیانگذار 3- 300 عضو تیم وابسته – 150 دلار در روز ، یا 54،750 دلار درآمد سالانه.

موسس 4 – 500 تیم همکار – 200 دلار در روز یا 73،000 دلار درآمد سالانه.

موسس 5 – 750 شرکت وابسته – روزانه 300 دلار ، یا 109.500 دلار درآمد سالانه.

چند موقعیت وجود دارد که می توانید بر روی آنها بنویسید اما فکر می کنم شما عکس بگیرید. تیمی از وابستگان فعال بسازید و بتوانید درآمد خود را افزایش دهید. زیبایی برنامه این است که می توان در مورد آن صحبت آسان کرد. همه خرید می کنند ، بنابراین صحبت کردن با آنها در مورد گرفتن وجه نقد در کاری که در واقع انجام می دهند صحبت کردن بسیار ساده است. در مورد سفر ، پیش بینی می شود صنعت تریلیون دلار در ده سال آینده به دلیل رونق کودک دو برابر شود. به علاوه ، چه کسی دوست ندارد مسافرت کند ، درست است؟

معاملات واقعی سیویان؟

پاسخ کوتاه بله است. برخی از رهبران خوب با تجربه رانندگی کشتی وجود دارند. صحبت در مورد عضویت آسان است. طرح جبران خسارت ساده و سودآور است. مطمئناً ، این شرکت جوان است و ریسکی نیز در پی دارد ، اما ورود زودهنگام نیز می تواند به سودهای کلان مالی منجر شود ، زیرا اگر سازنده باشید ، ممکن است یک تکه بزرگ از اندازه شرکت داشته باشید. با این حال ، من دو توصیه دارم که می تواند گروه را به نفع شما جمع کند وقتی موفقیت شما حاصل می شود. ابتدا حتماً یک اسپانسر خوب پیدا کنید که مایل به همکاری با شما باشد و پشتیبانی و آموزش مورد نیاز خود را برای شما ارائه دهد. ثانیاً ، بازاریابی جذاب را بیاموزید تا بتوانید از اینترنت برای به دست آوردن حق رای دادن MLM بصورت آنلاین بهره بگیرید. اگر می توانید خود را به صورت آنلاین قرار دهید تا از آنچه می توانید به دست بیاورید ، چیزی در مورد اندازه مشاغل سایویان برای ما نگوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا