بازاریابی رستوران های پیتزا – قالب های رایگان برای جعبه رایگان باعث می شود که مشتریان بازگردند!

[ad_1]

یکی از ابزارهای بازاریابی که باعث شده این زنجیره های پیتزا مگا در طی سالیان متمادی بسیار موفق بوده و باعث شود آنها در این راه برای مقام اول رقابت کنند ، استفاده منظم از Box Toppers است. شما هیچ پیتزا ، چه از نظر تحویل و چه تحویل ، از هر یک از “زنجیره های بزرگ” ، بدون آگهی مربوط به بالای سینی پیتزا پیدا نخواهید کرد. آنها از منوهای ، کوپن ها و / یا تبلیغات ویژه برای بازگرداندن مشتریان استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از همان فناوری بازار خود را در اختیار داشته باشید و الگوهای رایگان Box Topper وجود دارد که به راحتی می توانید بصورت آنلاین سفارشی سازی کنید.

سهولت طراحی

طراحی Box Toppers یک فرایند سریع و آسان است و برای انجام پروژه خود نیازی به طراحی خاص گرافیکی یا مهارت های رایانه ای ندارید. با ابزارهای طراحی آنلاین پیتزا ، مذاکره در رابط کاربری آسان است – فقط کافی است اطلاعات خود را وارد کرده و در صورت لزوم تصویری را بارگذاری کنید و هنگام کار ، “کامل” را بزنید. معمولاً یک جعبه تصویری در صفحه وجود دارد که مرزهایی را در اختیار شما قرار می دهد که هنگام بارگذاری تصاویر از تخصص ها ، آرم ها و حتی متونی که تغییر می دهید باید در آن بمانید. می توانید تصویر خود را با ماوس “ضبط کنید” ، آن را در وسط حرکت دهید یا کمی حرکت دهید. اگرچه تصویر پس زمینه از پیش طراحی شده است ، می توانید یک یا دو تصویر را اضافه کنید تا پست شما پست شود. معمولاً جعبه های زمینه متن نیز وجود دارد که اطلاعات خصوصی خود را وارد می کنید.

چرا الگوهای Box Toper باعث می شود تا مشتریان بازگردند

تیم طراحی گرافیک که مدل ها را ایجاد کرده است ، از تکنیک های بازاریابی که در طراحی قطعات تخصص دارند ، به گونه ای که طراحی چشمگیر است و “فراخوان عمل” را ارائه می دهد. یکی از دلایلی که زنجیرهای بزرگ اینقدر موفق هستند ، به این دلیل است که آنها یک تیم بازاریابی درجه یک را در اختیار دارند که بر اساس روند بازاریابی ، تبلیغات ایجاد می کنند. همیشه آن را تبلیغ نکنید. اغلب این روش ارائه آن است.

با استفاده از قالب ها ، به شما یک گروه متخصص از طراحان بازاریابی داده می شود که از همان فناوری ها استفاده می کنند و تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می دهند که مشتریان از ارائه آنها خوشحال می شوند. اکثر خانواده ها در سراسر کشور حداقل یک منوی پیتزا دارند که در جایی از آشپزخانه آنها خورده می شود ، پس چرا آن را برای شما درست نمی کند؟ با سفارشی سازی قالب پیتزا مربع بسیار عالی است و پیتزای خوشمزه باعث می شود که آنها برای اطلاعات بیشتر بازگردند.

اگرچه بیشتر صاحبان پیتزا فروشی نیاز به استفاده از Pizza Box Toppers را برای بازگرداندن تجارت باز می دانند ، اما یکی از بزرگترین نگرانی های آنها هزینه است. از مدلهای ارائه شده بدون هیچ هزینه اضافی برای شما استفاده کنید. کلاه های براق و آگهی های پر رنگ اغلب با هزینه کمتری نسبت به کپی کامل رنگ دوبلکس در یک فروشگاه محلی نسخه بر روی کاغذ کپی ساده چاپ می شوند.

چاپ حرفه ای با اقتدار صحبت می کند و پیامی را به شما منتقل می کند که شما نیز حرفه ای هستید. نتیجه نهایی این است که آگهی های جعبه باعث می شود تا مشتریان شما برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا