یک قدم کوچک برای تولید منجر از Facebook

[ad_1]

راز یک صفحه فرود سفارشی

فیس بوک برای ماندن اینجاست. بسیاری از شرکت ها در تلاشند تا از فیس بوک برای تولید سرب به عنوان بخشی از یک برنامه بازاریابی اینترنتی استفاده کنند.

تاکنون ، آنها چندان خوش شانس نیستند. این در شرایطی است که می توانیم صفحات فرود سفارشی را در فیس بوک بیابیم و اینکه چگونه این یک راه عالی برای تولید سرب و فروش است.

و همانطور که می دانید ، این در واقع یک مفهوم 3 مرحله ای است (می دانم شوک بزرگ ، درست است؟). / P> ممکن است برخی از شما از قبل در مورد آنچه صحبت می کنم بدانم؛ با این حال ، اکثر شرکت ها این کار را نمی کنند.

بنابراین ، بیایید لحظه ای برگردیم. در اینجا نحوه استفاده شرکت های فعلی از فیس بوک آورده شده است.

  1. آنها یک صفحه فیس بوک راه اندازی کردند ،
  2. برخی از پست ها را انجام دهید
  3. به دوستان خود بگویید که آنها را “دوست دارند” (این به آنها کمک می کند تا قبل از شروع به گفتن شرکای تجاری / مشتریان خود در مورد تلاش هایشان در فیس بوک از آنها پیگیری کنند.
  4. سپس (هنگامی که اعتماد خود را در فیس بوک ایجاد کنند) به مشتری / همکار خود می گویند
  5. آنها چند کار انجام می دهند

و همه این کارها هرگز آنها را به جایی نمی رساند. هیچ نوع منطقه ضبط داده یا تماس با عمل وجود ندارد (به غیر از “خرید محصول من”).

بازاریابی با Facebook در 3 مرحله ساده: از یک صفحه اختصاصی Facebook در برنامه بازاریابی آنلاین خود استفاده کنید

در مارکوم (یک شرکت بازاریابی اینترنتی) به برخی از مشتریان خود کمک کردیم تا این کمپین ویژه را راه اندازی کنند و ما شاهد نتایج بسیار خوبی بودیم:

  • ترافیک بیشتر در سایت آنها
  • منجر به تولید بیشتر از این فناوری است
  • مشتریان ما بسیار خوشحال هستند

در اینجا نحوه کار این سیستم آورده شده است:

مرحله 1: بله ، شما نیاز به ایجاد “فراخوانی برای اقدام” دارید. جای تعجب ندارد. با این حال ، فراخوانی برای اقدام (CTA) باید آن را بیش از “ارزش افزوده” برای مصرف کننده کند. به عنوان مثال ، ما با چندین نمایندگی پردازش پنجره کار می کنیم. تبلیغ عالی با ارزش “کاغذ سفید” خواهد بود که هرکسی می تواند آن را بارگیری کند. درباره تعطیلات ، می توانید به راحتی یک کاغذ سفید با عنوان “5 نمای شگفت انگیز از مهمانی شام” بنویسید.

گام 2: شما فرم موجود در وب سایت خود را تهیه کرده اید که نام و ایمیل مصرف کننده را درخواست می کند (این تنها چیزی است که شما در این مرحله به آن نیاز دارید … اجازه ندهید که این مدل از کنترل خارج شود).

مرحله 3:(اینجا جایی است که جادو اتفاق می افتد) شما یک صفحه فرود اختصاصی را در سایت فیس بوک خود ایجاد می کنید. و این فقط اضافه کردن برگه یا چیز کوچک نیست. شما در واقع می توانید تصویری گرافیکی اضافه کنید که شامل فراخوانی شگفت انگیز برای عمل است (که در مرحله 1 ایجاد کرده اید).

عکس شامل یک تماس بسیار قوی برای اقدام است. گفتن آنچه شما می خواهید (تجارت) مورد نظر شما از مشتری بسیار آسان است. و نتیجه دلخواه را تولید می کند!

بسیاری از شرکت ها از فیس بوک به عنوان ابزاری در برنامه جامع بازاریابی اینترنتی خود استفاده می کنند. این فرایند به شما کمک می کند تا نتایج بسیار قدرتمندی از فعالیتهای Facebook خود مشاهده کنید.

و یک آخرین جزئیات وجود دارد … خوب ، در واقع دو.

جزئیات نهایی شماره 1: صفحه استقبال از Facebook را به صفحه فرود سفارشی جدید خود تبدیل کنید. این بدان معناست که هرکسی که در فیس بوک دوست ندارید در این صفحه خاص فرود خواهد آمد.

جزئیات نهایی شماره 2: Marketplace: چند انفجار ایمیل را به گروه فعلی مشتریان خود ارسال کنید و آنها را به صفحه Facebook خود دعوت کنید. همچنین ، برخی از ایمیل ها را از لیست سرب ارسال کنید. همچنین می توانید برخی از تبلیغات PPC فیس بوک را به صفحه سفارشی Facebook خود انجام دهید.

آنچه پیدا خواهید کرد اینست که لیست شما رشد خواهد کرد ، ارزش مصرف کننده را تحویل می دهد و شما فوراً تعدادی از مشتریان بالقوه اضافی را نیز مشاهده خواهید کرد و در دراز مدت ، پس از اجرای این استراتژی کوچک ، رشد خوبی در فروش خواهید دید.

اکنون مشخص است که چندین مرحله جزئی در این فرآیند سه مرحله ای وجود دارد (یعنی ارسال نامه الکترونیکی ، انتخاب لیست ، توسعه نقشه و موارد دیگر). اینها همه مواردی است که می توانیم به شما کمک کنیم. اگر علاقه مند به اجرای این استراتژی به عنوان بخشی از یک برنامه بازاریابی آنلاین هستید ، با جف با شماره 866-503-7673 تماس بگیرید یا فرم را در وب سایت Markomm تکمیل کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا