سیزل بین المللی – بررسی شرکت

[ad_1]

نمایه شرکت

SISEL (برای “sizzle”) برای: علم ، نوآوری ، موفقیت ، انرژی و ماندگاری.

Sisel International یک شرکت mlm است که در سال 2006 توسط Tom Mower Sr تاسیس شد. و پسرش تام مور جونیور این شرکت در یوتا واقع شده است. آنها در حال حاضر در 12 کشور در سراسر جهان مشغول به كار هستند. آنها در یوتا یک مرکز ساخت 400000 فوت مربع بسیار مدرن دارند.

محصولات

این خط تولید شامل مایع مغذی ، کاهش وزن ، مکمل غذایی ، مو ، دندان ، مراقبت از بدن ، مراقبت از پوست ، لوازم آرایشی و لوازم آرایشی و معدنی افسانه ای بنام Minerals Mineless، Aromatherapy و حتی برخی محصولات مراقبت از منزل است که در حال حاضر شامل مواد شوینده مایع و صابون ظرف می باشد.

در تغذیه مایع ، SISEL از عصاره جلبک دریایی limu moui از تونگا برای ایجاد آنچه بسیاری از محققان معتقدند fucoidan قدرتمندترین مکمل فوکوئیدی است که امروزه در بازار موجود است ، استفاده می کند.

محصولات SISEL صرف نظر از اینکه توزیع کننده هستند یا مشتری ترجیحی دارند ، با قیمت یکسانی برای همه در نظر گرفته شده اند.

به نظر می رسد انگیزه ای برای توزیع کنندگان و مشتریان برای رفتن به برنامه حمل و نقل خودکار وجود دارد.

یکی از مواد مغذی مایع جاودانگی است. قیمت 50 دلار به علاوه مالیات و باربری است ، اما اگر وارد برنامه خرید اتوماتیک شوید ، می توانید 7 دلار پس انداز کنید.

هزینه تبدیل شدن به یک فروشنده

در حال حاضر هزینه راه اندازی 20 دلار و 15 دلار هزینه تجدید خودکار سالانه وجود دارد که در سالگرد تاریخ ورود به کارت اعتباری شما شارژ می شود.

برنامه مشتری ترجیحی

هر بار که محصولی توسط یک مشتری ثبت نام شده ترجیحی خریداری می شود ، شما کمیسیون تهیه می کنید و امتیاز مشتری ترجیحی را کسب می کنید که می توانند برای محصولات رایگان مبادله کنند.

برنامه جبران خسارت

سیزل یک طرح جبران خسارت 12 صفحه ای را بصورت آنلاین در وب سایت شرکت دارد.

طرح جبران SISEL طرحی مختلط است ، بدین معنی که شامل روشهای مختلف محاسبه کمیسیون ها می باشد.

1. پاداش شروع سریع

2. جایزه توزیع کننده مستقیم

3. به توزیع کننده اصلی پاداش دهید

4- پاداش پاداش

5- سبک زندگی جایزه

اگرچه پاداش سریع شروع هنوز در وب سایت شرکت ذکر شده است ، اما خبرنامه این شرکت می گوید که در سال 2009 قطع خواهد شد تا راهی برای پاداش رهبری انقلابی که از روز اول شروع به دریافت صلاحیت می کند ، باز شود. آنها همچنین خاطرنشان کردند که وی تا سال 2009 یک برنامه تبدیل سمت اجرایی داشت.

رتبه ها و مدارک تحصیلی

در حال حاضر فقط 4 تشک به شرح زیر ذکر شده است:

توزیع کننده مستقیم نقره: 100 PV

توزیع کننده مستقیم طلا: 150 PV

توزیع کننده مستقیم پلاتین: 200 PV

توزیع کننده اصلی: طلا یا پلاتین AP (150+ PV) ، 1000 PGV ، 5000 CPGV

آموزش و پشتیبانی

Cecil برخی از ابزارهای فروش را ارائه می دهد ، اما من هیچ ابزار آموزشی را که به آنها می دهید ندیدم.

من فرض می کنم که شما آموزش خود را از حامی مالی خود دریافت کنید ، این روشی است که بیشتر شرکت های حق رای دادن فعالیت می کنند.

خط مشی بازاریابی اینترنتی

آیا این شرکت اجازه بازاریابی آنلاین را می دهد؟ این نکته بسیار مهمی است که باید قبل از ورود به هر شغلی در نظر بگیرید! شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین روشی نوآورانه برای دستیابی به میلیون ها نفر از مردم در اینترنت شده اند. با این حال ، بسیاری از شرکت ها هنوز درک نمی کنند که ما وارد عصر اطلاعات شده ایم و آنها توزیع کنندگان را از تبلیغات آنلاین منع می کنند.

اگرچه Sisel International در مورد تبلیغات یا بازاریابی محصولات خود به صورت آنلاین قوانین سختگیرانه ای دارد ، اما این امکان را برای توزیع کنندگان فراهم می کند تا وب سایت خود را طراحی کنند. سایت باید برای تأیید ارائه شود و باید مطابق آنچه در سیاست آنها بیان شده است ، رهنمودهای خاص را رعایت کند. در صورت تأیید ، ظاهرا برای ثبت وب سایت باید سالانه 1000 دلار پرداخت کنید.

به نظر می رسد وب سایت شرکتی یک وب سایت کپی شده است که حاوی یک صفحه محصول ، یک سبد خرید خودکار و ثبت نام آنلاین نمایندگی فروش است.

شبکه های اجتماعی

سیزل در صفحه اصلی شرکت خود و همچنین پیوندهایی به سایت های شبکه های اجتماعی که در حال حاضر فیس بوک و توییتر هستند ، به یک مرکز رسانه ای پیوند دارد. آنها همچنین پیوندی به وبلاگ شرکت دارند که از آوریل 2010 آغاز شد.

چگونه توزیع کنندگان و مشتریان را بدست می آورند؟

جلسات اختصاصی شغلی در تقویم رویداد شرکت برنامه ریزی شده است ، بنابراین فرض می کنم شما باید با دعوت مردم به جلسات هتل استخدام شوید. من هیچ موردی در مورد روش های استخدام ندیده ام ، بنابراین فرض می کنم شما دوستان ، بستگان و همکاران خود را تعقیب می کنید.

آنها همچنین به نظر می رسد که جلسات مهمانی بی انتها را به عنوان روشی جالب برای کسب اطلاعات در مورد محصولات زیبایی بی انتها و یادگیری نحوه برگزاری مهمانی در خانه تبلیغ می کنند.

بررسی من

به نظر می رسد در بررسی همه چیز Cecil International یک شرکت خوب است. هزینه اولیه کم هزینه ای وجود دارد که آن را برای افرادی که می خواهند یک شغل را شروع کنند جذاب می کند ، اما واقعاً چه تعداد از افراد می خواهند دوستان و بستگان خود را به سمت هتل ها بکشند یا در مهمانی های خود بمانند.

برای موفقیت و رشد مستمر در این مشاغل ، باید به استخدام دیگران ، فروش محصولات و گروه خود بیاموزید که همین کار را انجام دهند. اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، ممکن است فرصت Cecil International مناسب برای شما باشد.

با این حال ، به نظر نمی رسد ، مانند اکثر کارآزمایی ها ، هیچ آموزش بازاریابی ندارند. دلیل عدم موفقیت 95٪ از بازاریابان شبکه به این دلیل است که افراد آموزش دیده وجود ندارند که به افراد آموزش دیده آموزش نمی دهند. بدون آموزش و راهنمایی مناسب ، بیشتر افراد شکست خواهند خورد ، بنابراین اگر می خواهید به سیزل بپیوندید و در 5 درصد برتر باشید ، باید یک مربی را جستجو کنید و در برنامه توسعه رهبری شرکت کنید.

اگر آماده نیستید که به دنبال یک مربی باشید و در برنامه توسعه رهبری شرکت کنید ، پیشنهاد می کنم در جستجوی یک شرکت بازاریابی شبکه ای باشید که آموزش بازاریابی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد محصولات خود را بصورت آنلاین به بازار عرضه کنید. در غیر این صورت ، ممکن است شما علاقه مند به جستجوی یک محصول و شرکتی در اینترنت باشید تا مهارت های کسب درآمد آنلاین را به عنوان یک جایگزین بیاموزید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا