دنیای وب

برای بهبود بهره وری از بازاریابی اینترنتی به صورت هم زمان و یک بار کارشناسی ارشد را انجام دهید

درک بهره وری از بازاریابی اینترنتی به ویژه دشوار است ، زیرا تکنیک های مختلف زیادی برای تسلط وجود دارد. به راحتی می توانید در دام اطلاعات بیفتید. بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، نشانک های اجتماعی ، بازاریابی انجمن ، بازاریابی مقاله ، بازاریابی نظرات وبلاگ ، ایجاد روابط ، ایجاد اجتماع ، تبلیغات با هر کلیک ، لینک دهنده و مشارکتهای سرمایه گذاری مشترک. استفاده از هر یک از این تکنیک ها به راحتی آسان نیست. هر یک از این فناوری ها مرتباً و گاهاً ماهانه تغییر می کنند. ماندن مثل کابوس می تواند به نظر برسد.

راه حل بسیار ساده است ، اگرچه ممکن است انتخاب و چسبیدن به یک روش کار ساده ای نباشد تا ماهیت دوم شود. سپس ، و تنها پس از آن ، می توانید روشها را تغییر دهید.

مزایای بسیاری برای این تاکتیک وجود دارد. به یک دلیل ، تمرکز بر تلاشهای شما نمی تواند به شما آسیب برساند. احتمالاً به شما كمك خواهد كرد ، زیرا تلاش زیادی از یك روش باعث می شود كه شما از تلاشهای پراكنده به روشهای مختلف دورتر شوید.

این بدان معنا نیست که شما باید سایر روش ها را کاملاً نادیده بگیرید. بعضی از روشها به طور طبیعی طولانی تر از سایر روش ها هستند. به عنوان مثال ، شامل کلمات کلیدی در پست های وبلاگ شما یک روش بازاریابی طولانی مدت است. شما برای این کلمه کلیدی در ده پست اول خود رتبه بندی نمی کنید – اما ممکن است شروع به دیدن نتایج واقعی در صد خود کنید. شما همچنین می توانید کلمات کلیدی را در حین انجام کارهای دیگر گنجانید.

اما اگر قرار است مقالات بازاریابی را انجام دهید ، روی بازاریابی مقاله کار کنید ، جز هر چیز دیگری. برای مثال نگران همکاری های JV نباشید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقالات بسیار باکیفیت را با بک لینک های ذاتی خود ارسال کنید و تا زمانی که صدها مقاله در اینترنت بچرخید کار نکنید. در این مرحله ، شما به نوعی “توده انتقادی” مقالات رسیده اید و می توانید توجه خود را به پیدا کردن همکاران JV جلب کنید. در این مرحله ، شما به اندازه کافی ترافیک خواهید دید که ارزش آن را برای زمان شریک زندگی دارد.

شما همچنین هنگام تلاش برای پیگیری تغییرات از هر طریق خاص ، استرس کمتری خواهید داشت. به عنوان مثال ، بازاریابان رسانه های اجتماعی اکنون در تلاشند تا از تغییراتی که Google + انجام داده است ، پیروی کنند – اگر اکنون مشغول حالت گوشه مقاله هستید ، لازم نیست نگران این موضوع باشید.

اصلی ترین مشکلی که بازاریابان اینترنتی به طور کلی با آن روبرو هستند نوع فلج ناشی از عدم اطلاع از انجام چه کاری است. انتخاب و پایبندی به یک روش به بازاریابی آنلاین اجازه می دهد تا بر این فلج غلبه کند. متنوع سازی برای اوراق بهادار مناسب است ، اما همیشه کسی که در تلاش برای ساختن یک امپراتوری اینترنتی است بهترین استراتژی نیست.

شما می توانید بازاریابی آنلاین رایگان دریافت کنید و گزارش های مالی آنلاین را نیز در اینجا دریافت کنید http://rossgift.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا