اهمیت توسعه شخصی در بازاریابی شبکه ای

[ad_1]

بازار | بازاریابی

رشد شخصی برای هر کسی که می خواهد به کارهایی که قبلاً انجام نداده اند ، بخش مهمی از زندگی است. توسعه شخصی به ما کمک می کند تا فرد لازم برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود در خانه بازاریابی چند سطحی خود باشیم. در بازاریابی چند سطحی ، پیشرفت شخصی برای دستیابی به موفقیت گسترده مهمتر می شود.

نکاتی که در این مقاله به آن اشاره می کنم:

* تعریف توسعه شخصی

* نقش توسعه شخصی در یک شرکت بازاریابی شبکه ای

* دستیابی بیشتر با قدرت پیشرفت شخصی

::: توسعه شخصی چیست؟ :::

رشد شخصی یک نگرش است. این بدان معنی است که شما همیشه به دنبال استراتژی ها و ایده های جدید بهبود هستید. باید به یاد داشته باشید که پیشرفت شخصی فرایند بی پایان یادگیری است. هرچه دانش بیشتری را در طول مسیر جمع آوری کنیم ، از تجهیزات بهتری برای تصمیم گیری و انتخاب های عاقلانه در سفر در زندگی برخوردار خواهیم بود. توسعه شخصی معمولاً دامنه وسیعی از مناطق را در بر می گیرد که می توانند از جمله امور مالی ، روابط ، بهداشت و غیره بهبود یابند.

پیشرفت شخصی این روزها به اشتباه درک می شود. پیشرفت شخصی این است که در وهله اول مربی و رهبر خود باشید و از دیگران نیز استفاده کنید و از استعدادها ، احساسات ، دانش و مهارتهای خود استفاده کنید تا با کمک و مساعدت دیگران بتوانید جلوه ای ماندگار و مثبت در جهان ایجاد کنید. توسعه شخصی سرمایه گذاری برای بهبود خود است و می تواند بهترین سرمایه گذاری باشد که می توانید انجام دهید.

روی ذهنتان سرمایه گذاری کنید و بگذارید ذهن شما کیف پول شما را پر کند!

پیشرفت شخصی بیش از این است. رشد شخصی راهی برای زندگی است. توسعه شخصی در حال خارج شدن از این جعبه ، خارج شدن از چرخه زندگی ، ارزیابی و تقویت توانایی های خود ، توانمند سازی خودمان و سپس مدیریت زندگی از این منظر جدید است.

بزرگترین چیز در پیشرفت شخصی این است که هیچ راه درست و غلطی برای تحقق این امر وجود ندارد. پیام اصلی پیشرفت شخصی این است که خودمان را بهبود بخشیم و درنهایت به شخصیت بهتر و با مهارت های جدید تبدیل شویم. خودآگاهی ذات رشد شخصی است. مانند هر چیزی که ارزش زندگی در زندگی داشته باشد ، پیشرفت شخصی همیشه آسان نیست. چه از طریق یادگیری و چه از طریق توسعه مهارت های جدید ، پیشرفت شخصی فرآیندی بی پایان است.

::: نقش توسعه شخصی در بازاریابی چند سطحی :::

پیشرفت شخصی برای شما مهم است که در بازاریابی چند سطحی موفق باشید. مانند اکثر افرادی که وارد بازاریابی چند سطحی می شوند ، آنها امیدوارند که تلاشهایی که در خانه بازاریابی چند سطحی انجام می دهند یک روز از آن بپردازد و آن را از نظر مالی آزاد کند.

اگر ما به هدفی که قبلاً یا در گذشته تعیین کرده ایم نرسیم ، رشد ما را می طلبد. اگر در گذشته با یک خانه بازاریابی چند طبقه در خانه خود هرگز یک میلیون دلار درآمد کسب نکرده اید ، باید قبل از اینکه بتوانید یک میلیون دلار بدست آورید ، رشد قابل توجهی داشته باشید. توسعه شخصی به ما کمک می کند تا ضمن بهبود تیم بازاریابی چند سطحی خود ، خودمان را بهبود بخشیم. وقتی این کار را انجام می دهیم ، نه تنها به خودمان کمک می کنیم بلکه تأثیر بسیار زیادی بر سایر افراد اطراف خود می گذاریم.

::: چگونه می توانید با بهره‌گیری از قدرت توسعه شخصی به موفقیتهای بیشتری برسید :::

رشد شخصی چیزی نیست که باید به آن متوسل شویم. توسعه شخصی یک تکنیک یا ابزاری برای رفع سریع نیست. پیشرفت شخصی ، نگرشی است که شما باید به طور مداوم زندگی خود را بهبود بخشید. پیشرفت شخصی توسط سطح بهبودی شما هدایت می شود. توسعه شخصی یک تلاش مادام العمر است زیرا زندگی یک تجارت مستمر است!

به عنوان مثال ، اگر فهمیدید که متلاشی شده اید ، قدرت رشد شخصی و یادگیری مداوم باعث می شود که با شروع سازماندهی ، فردی کاملاً جدید باشید.

بخش مهمی از این فرایند این است که نگاهی دقیق تر به خود بیاندازید و ببینید که در کجا می توانید پیشرفت را انجام دهید ، سپس روی آن کار کنید. در حالی که به خود و دیگران کمک می کنید ، Biz Biz در مرحله بازاریابی چند سطحی رونق خواهد گرفت.

به دنبال آن برو،

Kozan Huseyin Expert کارشناس بازاریابی شرکت شبکه ، بازاریاب اینترنتی ، مربی زندگی ، نویسنده.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا