استراتژی های موفقیت آمیز بازاریابی برند برای بازاریابان آنلاین

[ad_1]

استراتژی | بازار

استراتژی های بازاریابی برند چیست و چگونه می توان از استراتژی های بازاریابی برند برای کمک به مشاغل آنلاین استفاده کرد؟ درست مانند کارهای آجری و ملات ، یک تجارت آنلاین نیز باید تصویر مثبتی را به مشتری پیشنهاد دهد. علیرغم آنچه بسیاری از افراد فکر می کنند ، این برند چیزی بیش از ایجاد آرم شرکت و استفاده از یک طرح رنگی خاص است. استراتژی های بازاریابی برند همچنین باید شامل هدف ، تمرکز و تصویر یک تجارت باشد. بیایید در مورد برخی از مزایای استراتژی های بازاریابی برند صحبت کنیم.

مزایای برند:

  • داشتن مارک شما به افراد کمک می کند تا شرکت شما را به خاطر شرکت هایی که از یک نام مشترک استفاده می کنند به خاطر بسپارند. استراتژی های بازاریابی برند در مورد کمک به بازار هدف برای تمایز تمرکز و هدف شرکت شما است. مصرف کنندگان احتمالاً وقتی که از کار شما و اطراف خود آگاهی داشته باشند ، به مشاغل شما روی می آورند.
  • استراتژی های بازاریابی برند همچنین به شما کمک می کند تا به خوبی شناخته شوید. افرادی که ممکن است بعد از اینکه با شما همکاری نکرده اند می توانند با شما آشنا شوند و شما چه کاری انجام می دهید. اگر تبلیغات شما را بصورت آنلاین مشاهده می کنند ، خبرنامه های خود را دریافت می کنند ، نامه های منظم را از طریق شرکت و از طریق ایمیل از شرکت شما دریافت می کنند ، شما یک نام تجاری را ایجاد کرده اید وقتی Tanga به محصولی یا خدمات شما نیاز دارد ، شرکت شما اولین کسی خواهد بود که در مورد آن فکر می کند.
  • استفاده از استراتژی های بازاریابی برند به شما کمک می کند تا وفاداری مشتری را به دست آورید و حفظ کنید. این یک واقعیت است که مردم با هویت برند ارتباط تنگاتنگی دارند. یک مصرف کننده کهنه کار یک شرکت یا خدمات باکیفیت را از شرکتی می خواهد که می داند به آنها اعتماد دارد. در ارائه یک هویت برند عالی ، مردم تمایل دارند شما و شرکت شما را به خاطر بسپارند. آنها غالباً براساس سطح رضایتمندی ، خانواده ، دوستان و دستیاران را به شما ارجاع می دهند.
  • خریداران هزینه عکس را پرداخت می کنند ، خیلی ساده است. انجمن “آشنا با نام تجاری”. مردم معمولاً نامهای تجاری خاصی را با برتری مرتبط می دانند و فقط به همین دلیل خرید مارک های خاص را انتخاب می کنند. استراتژی های بازاریابی برند می تواند در هنگام اجرای عاقلانه به مشاغل پاداش دهد. هنگامی که یک مصرف کننده فقط می خواهد از یک مارک خاص برای یک محصول یا خدمات استفاده کند ، آنها برای دریافت آن حاضر به پرداخت هر قیمت هستند. ایجاد یک مارک عالی با استراتژی های بازاریابی برند باعث می شود تا به شرکت شما یک تصویر برتر از برند تبدیل شود و مصرف کننده را از رقابت فراموش کند.

استراتژی های بازاریابی برند اولین گام ها برای ارتقاء خود هستند

شایان ذکر است که این مارک خیلی بیشتر از یک آرم جذاب ، طرح رنگی یا آرم باشد. هنگام استفاده از استراتژی های بازاریابی برند ، چند مرحله اولیه وجود دارد که باید برای ایجاد یک تصویر موفق از برند انجام شود.

مرحله 1: استراتژی های بازاریابی رقابتی برند

یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد تصویر موفق برند برای یک بازاریاب شبکه ، متمایز کردن خود از رقابت است. لازم است دریابیم که مصرف کننده چگونه رقابت را درک می کند و می داند که چگونه رقیب از دیگران متمایز است. همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت رقبا مهم است. هنگامی که نقاط ضعف در رقابت آموخته می شود ، یادگیری از نقاط ضعف آن بسیار ساده تر است و می تواند یک کمک کننده برای ترسیم کار شما به روشی مثبت تر باشد.

مرحله 2: استراتژی های بازاریابی برند نقاط قوت شما را می شناسند

هنگامی که نقاط ضعف در رقابت را بدانید ، باید توجه به نقاط قوت شرکت تغییر یابد. انجام تجزیه و تحلیل بازار هدفمند می تواند هنگام استفاده از آنچه از آن آموخته می شود بسیار کمک کننده باشد. سودمندی این ابزار با تأیید اینکه نقاط قوت شرکت شما برای بازار هدف بسیار مهم است ، محقق می شود. با دانستن نقاط قوت شرکت خود و نقاط قوت مهم مشتریان خود ، اکنون این توانایی را دارید که آنها را با موفقیت در بین مخاطبان مشارکت در نام تجاری خود به بازار عرضه کنید. استراتژی های بازاریابی برند باید به درستی اجرا شود تا عملیاتی شود.

مرحله سوم: استراتژی های بازاریابی برند مشتریان خود را بشناسید

شناخت مصرف کننده یکی دیگر از استراتژی های مهم بازاریابی برای برندهاست که نباید از آنها چشم پوشی کرد. از رفتار خرید آنها مطلع شوید ، چند بار آنها را خریداری می کنید؟ آیا آنها چند خرید هستند یا طیف گسترده ای از خدمات و محصولات. پرسیدن این نوع سؤالات می تواند به بهبود بازار مصرف کننده کمک کند. همچنین نیازهای مشتری هدف ، استاندارد زندگی ، نگرش ها و ذهنیت ها را کشف کنید. در کشف و کار با این خصوصیات شخصی ، کلید دیگری برای موفقیت بازاریابی یافت شده است.

مرحله چهارم: استراتژی های بازاریابی برند مارک خود شوید

مارک خود باشید ، با اطمینان از اینکه شرکت شما هویت تجاری شما را ایجاد کرده منعکس کننده مارک تجاری خود باشید. به عبارت دیگر ، اگر زمان پاسخگویی سریع به سوالات مشتری را به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی برند خود تعیین کنید ، باید زمان پاسخگویی را به مشتریان خود اختصاص دهید. هر یک از اعضای شرکت باید مارک و مارک تجاری شما را زندگی کنند تا استراتژی های بازاریابی برند شما سودمند باشد.

نحوه فروش با مارک ها

پس از تدوین استراتژی های بازاریابی برند ، پس چه؟ وقتی به مارک مک دونالد فکر می کنید ، چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ آیا بندهای طلایی یا رونالد مک دونالد به ذهن خطور می کنند؟ به همین ترتیب ، انتخاب یک طاقچه و مارک آنلاین برای کسب و کار ما بر این اساس مهم است. عملکرد خوب خود را در منطقه I قبل از حرکت به منطقه دیگری بدانید. در اینجا مواردی برای فروش آنلاین با مارک ها پس از اجرای استراتژی های بازاریابی برند ارائه شده است.

1) وب سایت شرکت شما این نشان می دهد که شما در واقع یک تاجر جدی هستید. هیچ چیز بیشتر از کسی که یک صفحه وب وابسته کپی شده نشان می دهد ، آماتور را فریاد نمی زند. وب سایت میزبان شما یک استراتژی بازاریابی با برند هوشمند است.

2) سرویس پاسخگویی خودکار و انتخاب اشتراک در استراتژی های بازاریابی برند “ضروری است”. بسیار محتمل است که بازدید کنندگان سایت شما در اولین بازدید خریداری و پیوستن به آنها نباشند. بنابراین وقتی سایت شما را ترک می کنند ، ممکن است آنها را برای همیشه از دست دهید ، مگر اینکه نام آنها را به صورت اختیاری انتخاب کنید. با این کار می توانید یک سری ایمیل را دنبال کنید. ایمیل های پیگیری به تقویت نام تجاری شما در ذهن مصرف کنندگان هدف شما کمک می کند. به یاد داشته باشید که با استقبال قابل ملاحظه ای از پشتکار که می تواند فروش را به دنبال داشته باشد ، پیگیری کنید.

کلیه تجار جدی باید دارای خدمات پاسخگویی خودکار باشند. علاوه بر این استراتژی بازاریابی برند ، می توانید با ارائه یک هدیه رایگان مانند گزارش یا کتاب الکترونیکی ، شانس خود را برای گرفتن نام بازدید کنندگان افزایش دهید.

3) تصویر نمایه ای از خود و امضای آنلاین نه تنها یک لمس شخصی به استراتژی های بازاریابی برند شما اضافه می کند بلکه به خوانندگان خود نیز اجازه می دهد که شما یک شخص واقعی باشید.

4) صدا ، اگر صدای گفتگوی شما خوشایند است ، برای کمک به انسانی سازی وب سایت شرکت خود و ایجاد ارتباط با مخاطبان خود ، ضبط صدا را با تصویر پروفایل و امضا کنید. این یک استراتژی عالی برای بازاریابی برند است که برای بسیاری از بازاریاب ها مناسب است.

5) یک وبلاگ تجاری راه اندازی کنید. وبلاگ شما می تواند علاوه بر دامنه اصلی شما باشد یا اگر با بودجه سخت کار می کنید ، می توانید حداقل تا زمانی که شروع به درآمدزایی کنید ، حداقل از یک سرویس وبلاگ رایگان استفاده کنید. هر استراتژی بازاریابی برند مورد بحث در اینجا می تواند در یک وبلاگ رایگان استفاده شود. بلاگ اغلب باید با مطالب جدید و منحصر به فرد مرتبط با سایت شما به روز شود. پست وبلاگ باید به عنوان پیام مداوم باقی بماند ، بنابراین نباید محتوای خارج از موضوع اضافه شود. هدف این است که تاپیک و پیام ثابت نگه داشته شود. می توانید خوانندگان وبلاگ خود را در مورد محتوای وبلاگ خود با استفاده از فید RSS به روز کنید.

6) نام استراتژی نهایی بازاریابی برند که برای یک بازاریاب آنلاین بسیار مهم خواهد بود نام دامنه است. اگر از افزونه ای برای دامنه اصلی وب سایت خود استفاده نمی کنید ، می توانید نام دامنه را ثبت کنید و به آن ارسال کنید تا به وبلاگ خود اشاره کند. به مخاطبان خود نشان دهید که دامنه خود را ثبت کرده اید ، و به آنها نشان می دهد که نسبت به تجارت خود جدی هستید.

استراتژی های بازاریابی برند باید یک بخش جدایی ناپذیر از تمام مشاغل آنلاین باشد زیرا مردم می خواهند با افرادی که می شناسند ، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند ، تجارت کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا