فروش مقالات: راهنمایی برای ناشران جدید

[ad_1]

برگه فروش چیست؟

برگه فروش (که گاه به آن “یک برگه منفرد” یا “برگه اطلاعات” نیز گفته می شود) یک بروشور یک برگه است که باعث تبلیغ یک کتاب و نویسنده آن می شود. نکته اصلی مقاله فروش این است که مزایای کتاب خود را به روشی کوتاه و کوتاه بیان کنید. این مورد به شما کمک می کند تا کتاب خود را مستقیماً به خریدار کتاب بازاریابی کنید. این یک بیانیه مطبوعاتی نیست. شما باید از آن برای تبلیغ کتاب خود استفاده کنید و آن را به خرده فروشان ، عمده فروشان و حتی مصرف کنندگان بفروشید. همچنین باید مقاله خود را در مجموعه رسانه های خود برای کتاب خود قرار دهید تا رسانه های خبری ، داوران کتاب و خرده فروشان موجود در فروشگاه کتاب بتوانند جزئیات خاصی درباره کتاب و برنامه های بازاریابی خود کسب کنند. به یاد داشته باشید ، الف انتشار مطبوعات شما باید روی خبری که شما یا کتاب خود ایجاد می کنید تمرکز کنید. انتشار مطبوعات روشی برای به اشتراک گذاری اطلاعات است و می گوید: “سلام ، به من نگاه کن ، من اطلاعات بسیار جالبی را برای اشتراک با شما دارم.” برعکس ، الف فروش کاغذ این بیش از یک اعلامیه است که کتاب شما در دسترس است. در این مقاله آمده است: “سلام ، به من نگاه کن ، من کتاب جدیدی منتشر کرده ام و می خواهم آن را خریداری کنی. در اینجا تمام اطلاعات مورد نیاز برای دانستن شما قبل از خرید کتاب من است.”

مقاله فروش باید شامل چه مواردی باشد؟

تصویر / تصویر: تصویر HD یا تصویر کتاب شما

توصیف کردن: توضیحی کوتاه اما جذاب از کتاب شما

عنوان: عنوان کامل ، از جمله زیرنویس

نام نویسنده: نام شما اینجاست

تصویر نویسنده: اگر فضای کافی دارید ، یک تصویر را درج کنید

نام نویسنده: شما آن را حدس زده اید ، نام مشترک

معرفی نویسنده: این شخص معمولاً نامی دارد که بزرگتر از شماست ، بنابراین اگر صحیح است ، آن را درج کنید

دسته بندی: دسته قفسه ها (عنوان دسته BISG) یا موضوع کتاب خود را درج کنید

شابک 13: شماره استاندارد کتابی که به کتاب شما اختصاص داده شده است

فرم: شومیز تجارت ، گالینگور ، pdf ، موبی

تاریخ انتشار: تاریخی که کتاب شما در دسترس است

صفحات: تعداد صفحات کتاب شما

قیمت: قیمت پوشش

هرس: ابعاد کتاب شما (5.5 “x 8.5” ، 8.5 “x 11” ، 6 “x 9”)

موجود از: به عنوان مثال اینگرام ، B&T ، آمازون

برنامه های بازاریابی: تبلیغات اینترنتی هدفمند؛ بازاریابی مستقیم و ایمیل و ایمیل. کاتالوگ های تعاونی و نمایشگاه های تجاری؛ بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی ویدیویی

نقل قول ها / توصیفات / ذکرها: این مهم است ، به خصوص اگر استفاده زیادی داشته باشید

فراخوانی برای اقدام: جمله ای مانند “برای اطلاعات بیشتر به MyBooksWebsiteDotCom مراجعه کنید.”

چگونه می توان کتاب خود را با کاغذ فروش به بازار عرضه کرد؟

هنگامی که برگه فروش به درستی طراحی شده است ، دقیقاً مانند داشتن نسخه چاپی در صفحه وب کتاب شما خواهد بود. شما باید از برگه فروش برای برقراری ارتباط هرچه بیشتر در مورد جزئیات مفید و آموزنده کتاب استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تماس با اقدامی را که نیاز به خریداران کتاب برای تماس با شماره تلفن یا بازدید از وب سایت شما دارد ، برقرار کرده اید. شما همچنین باید برگه فروش خود را در مجموعه رسانه های خود برای کتاب خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که مقاله فروش کتاب شما باید جزئی از برنامه بازاریابی شما باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا