استراتژی های بازاریابی کانال یوتیوب مقرون به صرفه برای افزایش نتایج بازاریابی آنلاین

[ad_1]

یوتیوب

نیلسون خالص رتبه بندی در سال 2008 گزارش داد که یوتیوب بیش از 68 میلیون بازدید کننده بی نظیر در هر ماه دارد و ششمین مخاطب بازدیدکننده در ایالات متحده (قبل از eBay ، Amazon و Wikipedia) دارد. بیش از 2/3 از ساکنان ایالات متحده بالای 25 سال ویدئویی را در یوتیوب مشاهده کردند و 91٪ از کاربران چیزی را به صورت آنلاین خریداری کردند. YouTube یک کانال بازاریابی بسیار قدرتمند و یک فرصت آنلاین است.

راه هایی برای سرمایه گذاری در این مخاطب عظیم با صرف تبلیغات قابل توجهی وجود دارد ، اما من روی تاکتیکهای “ارگانیک” با صرفه تر کار می کنم. این امر به زمان نیاز دارد ، اما به هزینه مستقیم نقدی نیاز ندارد. برای اهداف این مقاله ، فرض می کنم که شما قبلاً یک کانال YouTube با مارک ایجاد کرده اید و اکنون به دنبال راه هایی برای استفاده از کانال خود ، گسترش دسترسی خود و افزایش پایه اشتراک خود هستید. (اگر تازه وارد YouTube هستید و هنوز کانال خود را ساخته اید ، مرکز راهنمایی YouTube مکان خوبی برای شروع است.)

اولین قدم برای به حداکثر رساندن کارآیی کانال YouTube شما قدم به عقب و مطالعه هدف بازاریابی YouTube است. آیا ترافیک ، توزیع و مارک است؟ پس از تعیین هدف مشخص ، می توانید یک برنامه حمله هدفمند را تهیه کنید. طراحی کانال شما باید هدف شما را منعکس کند و لازم است نگاهی منظم به طرح ، آرم ، تصاویر و اطلاعات پروفایل داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که طراحی شما به اندازه کافی برند و پیام شما را منعکس می کند. کانال YouTube خود را بعنوان پسوند وب سایت خود در نظر بگیرید. بنابراین ، بسیار باید شبیه به ظاهر و احساس وب سایت شما و سایر مواد تجاری باشد.

اطلاعات مربوط به نمایه خود را در توصیف نوع محتوای موجود در کانال و وب سایت خود قرار دهید. علاوه بر این ، حتماً به وب سایت خود پیوند داده و اطلاعات مخاطب خود را خارج از YouTube درج کنید. علاوه بر این ، آن را در پروفایل خود مشخص کنید که می خواهید کاربران بتوانند نظر ، رتبه بندی کنند ، به اشتراک بگذارند ، پاسخ های ویدئویی اضافه کنند و در کانال خود مشترک شوند.

هنگام افزودن محتوای ویدیو به کانال خود ، اطمینان حاصل کنید که هر فیلم حاوی پیام واضح ، مبهم و گیج کننده است. محتوای خود را به روز نگه دارید و یک پیشنهاد ثابت از یک تا دو فیلم جدید در هفته را در همان برنامه بارگذاری کنید تا مشترکان شما بدانند چه موقع انتظار محتوای جدید را دارند. علاوه بر این ، فیلم های برجسته را به طور مرتب به روز کنید. شما این فرصت را دارید که نه فیلم را در کانال خود نشان دهید و می توانید رتبه و موقعیت فیلم های برجسته را کنترل کنید. علاوه بر این ، از ویژگی لیست پخش به عنوان راهی برای سازماندهی فیلم های خود استفاده کنید. ایجاد لیست های پخش به صورت موضوعی به کاربران و مشترکین کمک می کند تا فیلم های مورد نظر خود را پیدا کنند ، و همچنین آنها را در محتوا قرار دهند که ممکن است در غیر این صورت تماشا کنند.

همچنین به کیفیت فیلم های خود توجه کنید. YouTube توانایی نمایش فیلم ها در سطح کیفی بالاتر را دارد. کیفیت فیلم بارگذاری شده با پهنای باند بینندگان مشخص می کند که آیا این فیلم با کیفیت بالاتر مشاهده می شود یا خیر. فیلم با کیفیت بالا به معنای افزایش وضوح بصری است. این تفاوت به ویژه در فیلم هایی با متن یا حرکات سریع و در حالت تمام صفحه قابل توجه است. هنگام بارگذاری یک فیلم ، اطمینان حاصل کنید که وضوح تصویر 480 x 360 یا بالاتر و نرخ فریم آن 24 فریم در ثانیه (فریم در ثانیه) یا بالاتر است.

هر بار که ویدیوی جدید را بارگذاری می کنید ، به انواع فیلم هایی که در گذشته عملکرد خوبی داشته اند و همچنین VSEO (بهینه سازی موتور جستجوی ویدیو) توجه ویژه ای کنید. قالب و موضوع فیلم ها را با نمایش ها ، نظرات و رتبه بندی های زیادی کپی کنید تا تلاش کنید تا دوباره موفقیت را ایجاد کنید. کلمات کلیدی خاصی را در عنوانی که افراد در YouTube و موتورهای جستجوگر خارجی جستجو می کنند درج کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که توضیحات شما سرشار از کلمات کلیدی و خاص است و به شرکت کنندگانی که در این فیلم ظاهر می شوند اعتبار دارند (همین مورد در مورد سایت نیز صدق می کند). به این ترتیب افرادی که عنوان ویدیوی شما را نمی شناسند می توانند با نام یا مکان شرکت کننده جستجو کنند و فیلم شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. من همچنین توصیه می کنم ویدئوی خود را در گروه مربوطه مناسب قرار دهید (برخلاف این عقیده که می توانید با قرار دادن ویدیوی خود در یک گروه دیگر ، نماهای خود را کنترل کنید). اگر می خواهید ترافیک YouTube را به وب سایت خود هدایت کنید ، پیوندی را به وب سایت خود در بالای توضیحات ویدیوی خود وارد کنید تا پیوند به طور مستقیم در زیر عنوان ویدیوی شما ظاهر شود.

یک تاکتیک دیگر که می توانید هنگام بارگذاری فیلم های جدید در کانال خود استفاده کنید ، استفاده از ویژگی حاشیه نویسی ویدیو است. حاشیه نویسی ویدیو روشی جدید است که با استفاده از آن می توانید نظرات تعاملی را به فیلم های خود اضافه کنید. شما می توانید آنچه که حاشیه نویسی ها می گویند کنترل کنید ، جایی که در این فیلم ظاهر می شود ، چه موقع ظاهر شده و ناپدید می شوند حاشیه نویسی مانند بالن کلمه (جعبه متن) و همچنین پوشش روی صفحه نمایش ظاهر می شود. حتی می توانید از حاشیه نویسی به ویدیو ، کانال یا نتایج جستجوی YouTube دیگر پیوند برقرار کنید. حاشیه نویسی در ارتباط نگه داشتن کاربران با پیوند دادن به فیلم ها و کانال های دیگر شما مؤثر است ، بنابراین آنها روی محتوای شما متمرکز می شوند.

پس از اصلاح طراحی کانال ، پیام ، سازمان ، فرکانس ویدیو ، SEO برای پیوندهای ویدئویی و وب سایت ، آماده افزایش پایه مشترکین خود هستید. نکته اصلی در بازاریابی موفقیت آمیز در YouTube ، پایگاه مشترکان بزرگ آن است. مشترکین با بررسی هدف شما ، به عنوان ناشر مطالب شما عمل می کنند. آنها بینایی را افزایش می دهند ، فیلم های شما را رتبه بندی می کنند ، نظر می دهند ، شما را به موارد دلخواه خود اضافه می کنند ، با دوستان خود به اشتراک می گذارند و در نهایت باعث افزایش ترافیک و قرار گرفتن در معرض وب سایت / مارک شما می شوند. علاوه بر این ، محتوای تهیه شده توسط یک کانال با مشترکین و دوستان بیشتری در هنگام رتبه بندی ویدیو و محبوبیت ، وزن بیشتری کسب می کند.

YouTube موتور خود را به گونه ای ساخته است که باید مشترکان را بدست آورد. برای اینکه از کسی بخواهید در کانال شما مشترک شود ، ابتدا باید او را دعوت کنید تا دوست شود. پس از پذیرفتن دعوت دوستتان ، می توانید از آنها برای عضویت در کانال خود دعوت کنید. نکته اصلی دعوت هرچه بیشتر افراد برای دوست شدن است. برای یافتن این دوستان بالقوه ، به کانالهای محبوب بپیوندید. این افراد بیشترین فعالیت را در YouTube دارند.

علاوه بر این ، شرکت در ویژگی گروه ها یک روش عالی دیگر برای پیدا کردن دوستان و افزایش قرار گرفتن در معرض است. عضویت در گروه ها روشی مؤثر برای ایستادگی در کنار افراد علاقمند به مباحث و ایده های خاص است که در نهایت می تواند منجر به دوستان و مشترکان بیشتری شود. همچنین ایجاد گروه جدید YouTube برای جذب کاربران همفکر آسان است. اگر گروه جدیدی ایجاد کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که آن باز است و دعوت به عضویت لازم نیست.

اکنون که ممکن است دوستان زیادی اضافه کرده باشید ، می توانید از ویژگی اشتراک گذاری استفاده کنید. ویژگی اشتراک گذاری به شما امکان می دهد هر بار که ویدیوی جدید بارگذاری می شود ، مشترکان و دوستان خود را به آنها اطلاع دهید. این عملکرد اشتراک گذاری بسیار مفید است زیرا به شما امکان می دهد گروه های خاصی را هدف قرار دهید (به سیلوهای بازاریابی فکر کنید). به عنوان مثال ، شما می توانید با مشترکین ، دوستان و افرادی که دعوت دوستان دریافت کرده اند اما هنوز قبول نکرده اید یا ثبت نام نکرده اید به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از ویژگیهای مفید پس از ایجاد پایگاه دوست خود ، ویژگی خبرنامه است. بولتن ها برای پخش پیام ها استفاده می شوند و به محض انتشار ، پیام ها به کلیه مخاطبین کانال ارسال می شود. لیست مخاطبین شما شامل کاربران دیگری در سایت است که شما از طریق دعوت های دوستان و همچنین ایمیل دوستانی که ویدیوهای خود را به اشتراک گذاشته اند با آنها ارتباط برقرار کرده اید. همچنین می توانید لیست های تماس خصوصی را با استفاده از یک برچسب برای توصیف ویژگی مشترک آن لیست ایجاد کنید. سپس می توانید مخاطبین خاص را در لیست های مختلف مخاطب قرار دهید و به طور همزمان پیام های مختلفی را برای چندین دوست ارسال کنید.

از آنجا که YouTube یک فضای ویدئویی مهم آنلاین است ، باید به طور مرتب با دوستان و مشترکان ارتباط برقرار کنید. خواه از طریق ارسال ، اشتراک گذاری فیلم های جدید یا تماس مستقیم ، با این مخاطبین به عنوان بخش مهمی از تجارت خود رفتار کنید. به یاد داشته باشید که به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید و با روشی مشابه لیست ایمیل خود با آنها رفتار کنید. به یاد داشته باشید افرادی که در کانال شما مشترک هستند به فیلم های شما علاقه مند هستند اما به محتوای ناخواسته شما نیستند ، بنابراین یک خط خوب را دنبال کنید.

اگر از YouTube به عنوان روشی برای افزایش ترافیک به وب سایت خود برای افزایش حجم فروش استفاده می کنید ، اقدامات دیگری را که ممکن است در سایت خود انجام دهید در نظر بگیرید تا بازدیدکنندگان YouTube را به فروش تبدیل کنید. چه در مورد صفحات فرود ، پیام شخصی ، قیمت گذاری یا هر استراتژی دیگری که به تبدیل بازدید کنندگان شما به مشتریان پرداخت کمک می کند ، می آید ، تا زمانی که آنها را به درستی برسانید ، آزمایش ، آزمایش و آزمایش مفید است.

در مرحله بعدی ، من تاکتیک های خاصی را که می توانید برای افزایش فعالیت در کانال و فیلم های خود اعمال کنید ، بیان می کنم. حضور یک شرکت کننده فعال در انجمن YouTube خیلی پیش خواهد رفت. شبکه ها می توانند در جهان مهم باشند که این موضوع مربوط به آن باشد یا خیر. من قبلاً به شرکت در گروهها اشاره کردم و این قطعاً در گروه قرار می گیرد. در اینجا چند روش شبکه اضافی که ارزش انجام آنها را دارند:

o فیلم های محبوب مرتبط با حوزه تخصص خود را پیدا کنید و پاسخ های ویدئویی را ارسال کنید. پاسخ های ویدئویی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرند ، و احتمال قوی وجود دارد که پاسخ ویدئویی شما به نتایج خاتمه یابد. نکته مهم در یادآوری این است که فیلم شما فقط یک بار می تواند به عنوان پاسخ استفاده شود.

o همچنین می توانید پاسخ به فیلم های خود ارسال کنید.

o فیلم های دیگران را تماشا کرده و نظر دهید. نظرات خود را مختصر ، قابل احترام و هدفمند کنید.

o همچنین می توانید در مورد فیلم های خود نظر دهید تا مکالمه شروع شود.

o فیلم های کاربران دیگر را به عنوان موارد دلخواه خود علامت گذاری کنید. این به احتمال زیاد توجه آنها را جلب خواهد کرد و به نظر می رسد در انجمن YouTube شرکت می کند.

O در مسابقه هایی که در YouTube برگزار می شود شرکت کنید. این یک روش عالی دیگر برای جذب مطالب و کانال شماست.

o محبوب ترین فیلم های YouTube را به موتورهای جستجوی ویدیو و سایت های توزیع ویدیو اضافه کنید.

o کانال YouTube خود را در سایر رسانه های اینترنتی مانند وبلاگ ، فیس بوک ، مای اسپیس و توییتر خود تبلیغ کنید.

YouTube عاملی است که باید مورد توجه قرار گیرد. بارزترین آمار این واقعیت است که 10 دقیقه فیلم در هر دقیقه در YouTube بارگذاری می شود. اگر تمام یا برخی از استراتژی های ذکر شده در بالا را پیاده سازی کنید ، مطمئناً شاهد افزایش نتایج کانال YouTube خود خواهید بود. مانند سایر استراتژی های بازاریابی رشد یافته ارگانیک ، قبل از دیدن نتایج قابل اندازه گیری ، زمان و صبر لازم است. صبر کنید و می دانم که این روند ارزشمندی است و در درازمدت آن را پرداخت می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا