بازاریابی وب سایت و موتور جستجو را ساده کنید

[ad_1]

ظهور اینترنت رقابت برای شرکتهایی که هم اکنون در سطح جهان در سراسر کشورها و قاره ها گسترش می یابد ایجاد شده است. اینترنت با سرعتی سریع در حال پیشرفت است و به این دلیل که یک فرایند پویا است و شرکت ها را مجبور می کند چندین نوع روش بازاریابی را با بازاریابی و تبلیغات سنتی سنتی تطبیق دهند.

هدف کلی بازاریابی آنلاین این است که همیشه افراد بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب کند تا خریداران برای تجارت شما بهتر شود و برند شرکت شما را ارتقا بخشد. با کار با مقرون به صرفه ترین کانال ها بازاریابی وب سایت بسته به بازار و نیازهای شما ترافیک خاص / خریداران بالقوه وب سایت شما را هدف قرار می دهد.

مهمترین مزیت بازاریابی اینترنتی و موتورهای جستجو در رابطه با بازاریابی سنتی توانایی اندازه گیری نتایج شما در زمان واقعی است.

یک کمپین موفق بازاریابی اینترنتی برای اندازه گیری نتایج به نرم افزار ردیابی تبدیل نیاز دارد. معیارهای تبدیل شامل هزینه به ازای هر کلیک (CPC) میانگین هزینه در هر هزار برداشت (CPM) هزینه برای هر اقدام (CPA) و بازده سرمایه گذاری (ROI) است. ردیابی و تعیین معیارهای تبدیل شما برای اندازه گیری و بهینه سازی کمپین های شما بسیار مهم است تا بتوانید به معیار تبدیل نهایی خود یعنی بازده سرمایه گذاری (ROI) خود برسید. Google Analytics یک ابزار نظارت بر مقرون به صرفه است که عملکرد کلی کمپین های بازاریابی آنلاین شما را از کلیک به تبدیل ردیابی نمی کند.

کانال های بازاریابی وب سایت:

1. تبلیغات در شبکه نمایش

Display Advertising یک بازاریابی گرافیکی و تبلیغ وب است که در کنار مقالات محتوا در وب سایت شخص ثالث از جمله بنرهای وب یا تبلیغات بنر ظاهر می شود. تبلیغات نمایش در صفحات وب به اشکال مختلف ظاهر می شود و حاوی متن تصاویر آرم ها و نقشه ها هستند و روشی مناسب برای گسترش دسترسی به تبلیغات شما هستند. جستجوی بازاریابی و تبلیغات نمایش می تواند درآمد آنلاین را افزایش دهد.

Google Display و Bing / Yahoo! جستجو در شبکه جستجو راه حلهای تبلیغاتی عالی ارائه می دهد. YouTube یک آگهی ویدیویی به همراه فیلم های مربوط به YouTube و / یا در وب سایت های Google Display Network متناسب با بازار هدف ارائه می دهد.

Google Display Network – برنامه Google Ad Ad Builder در AdWords به شما امکان می دهد تا به راحتی آگهی های تصویری و تصویری قانع کننده ایجاد کنید تا سازمان خود را برجسته کنید.

· هی هو! تبلیغات نمایشگر من – تبلیغات نمایشگر من برنامه های نمایش در Yahoo! شبکه پلاس. با تبلیغات نمایشگر من امکان تنظیم تبلیغات شخصی هدفگذاری کمپین و نظارت بر عملکرد کلی کمپین شما وجود دارد.

2. بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی اطلاعات را در قالب فیلم به خریدار بالقوه ارائه می دهد و آنها را به سمت محصول هدایت می کند. فیلم آنلاین بتدریج محبوبیت بیشتری پیدا می کند و شرکت ها آن را راهی مناسب برای جذب مشتری می دانند.

بازاریابان از اهمیت ایجاد مواد ویدئویی عالی درک می کنند زیرا بازاریابی دیجیتال و تبلیغات همچنان در حال تکامل است. ویدئو یکی از مهیج ترین راه هایی است که شرکت ها می توانند حس کنجکاوی و مشتریان داخلی را توسعه دهند.

3. بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو ترویج وب سایت ها با افزایش دید آنها در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) با تبلیغات با پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) تبلیغات / محتوای متنی عملکرد جاسازی شده پرداخت شده و اقدامات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.

4. پرداخت هر کلیک (PPC)

آگهی شما در کنار یا بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک برای اصطلاح جستجوی وارد شده به Google یا Bing ظاهر می شود. تبلیغات PPC به عنوان تبلیغات حمایت شده به همراه صفحه نتایج Google و تبلیغات با صفحه نتایج بینگ شناخته می شوند. تبلیغ کنندگان پیشنهادهای لازم را برای اصطلاحات جستجوی مشخص تعیین می کنند و هنگامی که یک جستجوگر روی یک تبلیغ کلیک می کند تبلیغ کننده براساس مبلغی که تبلیغ کننده برای آن اصطلاح جستجو ارائه می دهد شارژ می شود.

5. تبلیغات / محتوا متن

آگهی دهندگان تبلیغات را در سایتهای دیگر با اطلاعات مربوط به محصولات خود قرار می دهند و به افرادی که در جستجوی اطلاعات از آن سایتها هستند تبلیغات نشان داده می شود. پورتال جستجو برای یافتن معنای آن محتوای یک صفحه وب را تجزیه و تحلیل می کند و با عبارت اصلی مربوطه که تبلیغات محتوا را برای نمایش در صفحه هدف قرار می دهد مطابقت دارد.

Google AdSense اولین شبکه تبلیغاتی متنی مهم بود.

هی هو! شبکه بینگ 30٪ بازار تبلیغات جستجو را دراختیار دارد.

6. سئو

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند افزایش دید وب سایت شما به نتایج جستجوی ارگانیک موتور جستجو با جستجو در نحوه کار موتورهای جستجو شخصی جستجوی افراد و جستجوی کلمات کلیدی و عباراتی است که مشتریان جستجو می کنند.

شما باید تلاش های توسعه وب سایت خود را طراحی کرده و محبوبیت موتورهای جستجو را به همراه کد بهینه سازی طراحی جریان محتوا طراحی متون سئو و ایجاد لینک ها بسازید.

7. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

بازاریابی رسانه های اجتماعی فرایند دستیابی به بازدید کنندگان هدفمند از طریق وب سایت های رسانه های اجتماعی است که شامل وبلاگ ها سایت های شبکه های اجتماعی در اینترنت سایت های نشانه گذاری اجتماعی و انجمن ها می شود. بازاریابی رسانه های اجتماعی با ارسال مستقیم بازدید کننده ایجاد پیوند به وب سایت و ایجاد آگاهی سایت شما را ارتقا می دهد.

سایت های شبکه های اجتماعی شامل فیس بوک لینکدین و توییتر هستند که می توانید در وب سایت خود پیوندی را در پروفایل خود قرار دهید. بیشترین دستاوردها هنگامی حاصل می شود که افراد دیگر سایت شما را ذکر پیوند یا نشانه گذاری کنند.

نشانک های اجتماعی شبکه ای است که در آن کاربران جزئیات مربوط به وب سایت ها مقاله ها یا اخبار مورد نظر خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. این سایت های نشانه گذاری اجتماعی شامل Digg Delicious StumbleUpon و Google Bookmarks هستند.

8. بازاریابی ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل ارسال پیام تجاری به گروهی از افرادی است که از طریق ایمیل کار می کنند. یکی از استراتژی های مهم تبلیغی برای یک وب سایت ایجاد یک نشریه ایمیل ماهانه است. این می تواند یک خبرنامه لیستی از پیشنهادات به روزرسانی های صنعت یا اطلاعات مربوط به محصول جدید باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا