مفاهیم بازاریابی تخصصی برای شرکتهای حقوقی

[ad_1]

بازار | بازاریابی

ایده بازاریابی طاقچه برای منافع تجاری در یک شرکت حقوقی نسبت به صنعت حقوقی نسبتاً جدید است. در گذشته وکلا و پزشکان به دلیل سوءاستفاده از اخلاق حرفه ای به دنبال راهکارهای خاص بازاریابی منع شده اند. این امر به این دلیل است که به طور سنتی ایجاد برنامه ای برای بازاریابی چیزی به اندازه قانون بسیار دشوار است. با این حال با موج جدیدی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی وکلا تهاجمی تر شده اند و بازاریابی حرفه ای قانونی به یک ضرورت تبدیل شده است.

برای انتخاب موقعیت هدف هنگام ایجاد بازاریابی برای یک کارزار حقوقی باید دو عامل بسیار مهم را در نظر بگیرید. کارزار بازاریابی شرکتهای حقوقی با توانایی وکالت در خدمت به بازار تخصصی در منابع انسانی و فنی مهارت ها و پتانسیل بازار بویژه بازار بی استفاده تعیین می شود. این دو عامل سپس فاکتورهایی از قبیل اندازه بازار سطح رقابت برای موقعیت بازار بازار به پتانسیل شرکت نرخ رشد مداوم و هر پروژه جدیدی در بازار که ممکن است در دسترس باشد تحریف یا محدود می شوند.

شما باید اندازه بازار را تعیین کنید تا تلاش های شما برای شروع بازاریابی برای یک شرکت حقوقی مقرون به صرفه نباشد. تعیین اندازه بازار به معنای تعیین اندازه مراحل قانونی موجود در بازار است از جمله بیشترین بخشی که در یک دوره خاص توسط دادگاههای محلی با آنها روبرو شده اید. مجدداً تعیین سطح رقابت با شما مهم است تا بتوانید منطقه ای را انتخاب کنید که در آن هزینه های تخصیص و بازاریابی کمتری هزینه کنید. گاهی اوقات رقابت می تواند چنان گسترده باشد که بازاریابی شما از دستاوردهای واقعی که در پایان روز بدست می آورید گرانتر باشد.

این عاقلانه است که موقعیتی را انتخاب کنید که هزینه زیادی برای شروع استراتژی های بازاریابی در منافع موسسه حقوقی نداشته باشد. به عنوان مثال شما می توانید یک قانون تخصصی مانند قانون آسیب بطور کلی برخلاف قانون به بازار عرضه کنید. اگر شرکت شما خدمات خود را راحت تر به مکان خاصی ارائه دهد مطمئناً در بازاریابی این رشته خاص هوشمندانه عمل می کند. در این زمینه بسیار خاص باشید تا بتوانید به پتانسیل کامل در بازار برسید. اگر متوجه شدید شرکت شما قادر به پاسخگویی به نیازهای شما نیست اگر مطمئن هستید که شرکت حقوقی شما با روندی رو به رشد است که در نهایت پاسخگوی نیاز بازار باشد. نرخ رشد خود را ترسیم کنید و ببینید چه چیزی در یک بازه زمانی مشخص قادر به تسهیل هستید سپس خود را در حد مناسب بازاریابی کنید.

توصیه می شود از بازارهایی استفاده کنید که هنوز از این رقابت استفاده نشده اند. فروشگاه های جدید همیشه در بازار موجود هستند و نسبت به رقابت برای بازارهای سنتی پیشنهاد بهتری ارائه می دهند. به جای رقابت با یک میلیون شرکت حقوقی برای حوادث صدف می توانید ادعاهای زیست محیطی ناکافی را جستجو کنید. در حالی که به دنبال منافع یک موسسه حقوقی متخصص در بازاریابی هستید سایر عواملی که باید در نظر بگیرند شامل سابقه کار یک موسسه حقوقی برای ایجاد روابط عمومی مثبت روندهای جدید در بازار است که می تواند مناطق آینده را مشخص کند و منابع موجود (نیروی کار مالی دفاتر و صلاحیت قانونی) ) و یک بازه زمانی واقعی در بازاریابی برای دستیابی به اهداف.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا