شما به من پول؟ یاد بگیرید که چگونه می توانید از طریق اینترنت پول بدست آورید!

[ad_1]

پول

آیا در جستجوی “کسب درآمد” بوده اید؟

خوب ، بگذارید با شما صحبت کنم که چگونه بازاریابی شما می تواند در هنگام خواب به شما پول بزرگی دهد (سایت های شما به جای آن پول در می آورند)!

آیا به تازگی در مورد بازاریابی اینترنتی شنیده اید و علاقه مندید که کل این روند چگونه کار می کند؟

خوب ، به سادگی ، بازاریابی اینترنتی اصطلاح گسترده ای برای توصیف روش های مختلف چگونگی کسب درآمد اینترنتی از طریق اشکال مختلف بازاریابی اینترنتی است.

بیشتر افراد بر تعداد اطلاعات موجود در وب غلبه دارند.

من شما را سرزنش نمی کنم!

زیرا من بودم!

به همین دلیل تصمیم گرفتم یک نمودار ایجاد کنم.

این نمودار به شما می آموزد که چگونه یک بار و برای همیشه پول آنلاین کسب کنید.

من می خواهم یک راهنمایی ایجاد کنم که بتوانید به آنها اعتماد کنید و به آن اعتماد کنید و به دنبال یک مرجع آینده باشید تا بتوانید به جای اینکه تمام پول خود را صرف خواندن مطالب دیگران کنید در حالی که در آنجا نشسته اید ، می توانید از طریق اینترنت پول بدست آورید و از اینکه چه کاری اشتباه انجام می دهند ، استفاده کنید.

من هر آنچه را که باید در مورد نحوه شروع یک امپراتوری تجارت آنلاین بدانید به شما یاد خواهم داد!

بنابراین می توانیم با هم درآمد کسب کنیم!

حوری!

به طور خلاصه ، در اینجا روش هایی که افراد با استفاده از اینترنت می توانند درآمد کسب کنند ، هستند.

روش های مختلفی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد ، اما متداول ترین آنها را توضیح می دهم:

1. بازاریابی وابسته – این منطقه ای است که من در حال حاضر از آن درآمد می کنم. به طور خلاصه ، بازاریابی شما مستلزم هدایت ترافیک به وب سایت شخصی با محصولات پیشنهادی است.

در اینجا روش هایی برای بدست آوردن پول شریک از طریق بازاریابی کمیسیون ارائه شده است.

آ. هزینه فروش (CPS) – به طور خلاصه ، هر بار که می توانید شخصی را برای خرید چیزی از وب سایت فروشنده راهنمایی کنید ، حقوق دریافت می کنید. ترافیکی که شما را به سمت سایت شخص هدایت می کند ، توسط پرونده ای معروف به “کوکی” که در رایانه بازدید کننده گنجانده شده است ، هنگامی که روی پیوندی که ارائه می دهید ، منتقل می شود و به صفحه محصول می رود ، پیگیری می شود. اکنون بسته به نوع کالایی که می فروشید ، می توانید از 3٪ (از برنامه ای مانند آمازون همکاران) یا حتی 75٪ (از بین برخی محصولات ClickBank) کمیسیون دریافت کنید.

ب CPC این زمانی است که هر بار که می توانید از یک بازرگان پول دریافت کنید ، می توانید به شخصی هدایت کنید تا به سادگی روی پیوند به وب سایت فروشنده کلیک کند. سود کلیک معمولاً بسته به میزان کمیسیون شما از فروشنده می تواند پرداخت شود یا چند سکه. به طور کلی ، کمیسیون CPC بسیار پایین تر از CPS است. پرداخت به این روش ، در یک روش مشابه پرداخت هزینه مشتری بالقوه (برای دریافت هزینه برای مشتری بالقوه زیر مراجعه کنید) دستیابی آسانتر از CPS است ، زیرا مردم به احتمال زیاد روی یک پیوند کلیک می کنند تا خرید مستقیم یک محصول.

ج هزینه در هر روش (CPA) برنامه وابسته Ebay بزرگترین در جهان است. برای هر کاربر که موقعیت مکانی خود را نشان می دهد ، eBay برای ثبت نام در این شخص به شما پرداخت می کند! درست است! شما برای کسی که به سادگی برای ثبت نام در eBay ثبت نام کند ، پرداخت می شوید! CPA به معنای هزینه در هر عمل است ، و این بدان معنی است که برای هرکسی که به مکان خود اشاره کند و به نوعی اقدام کند ، پرداخت می شود. مثلا. یک پرونده بارگیری کنید یا برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. این بسیار آسان است ، درست است؟

دکتر.. هزینه سرب (CPL) این زمانی است که یک بازرگان هر بار که پتانسیل بالایی را برای آنها ایجاد کنید پول می گیرید. سرب ممکن است شامل آدرس ایمیل سرب ، شماره تلفن تماس یا آدرس خانه باشد. این کمیسیون که به طور کلی درآمد کسب می کند نیز در مقایسه با CPS بسیار اندک است. با این حال ، انجام این کار بسیار ساده تر است. خیلی راحت تر است که شخصی را به جای خرید یک محصول ، آدرس ایمیل خود را به شما بدهد.

E- هزینه در هر هزار (CPM) – این جایی است که شما برای ارسال 1000 نفر به یک سایت خاص هزینه دریافت می کنید و تنها کاری که باید انجام دهید جستجو در سایت برای دستمزدها است! به عبارت دیگر ، شما به سادگی افراد را به سمت یک سایت سوق می دهید ، هیچکدام از آنها مجبور نیستند چیزی بخرند و هنوز هم دستمزد بگیرند! شگفت آور!

بازاریابی کمیسیون روش مورد علاقه شخصی من برای کسب درآمد آنلاین است ، زیرا شما به سادگی شخصی را به وب سایت شخص دیگری می فرستید و اگر افراد کافی را بفرستید ، فروش خود را انجام می دهید!

این بدان معناست که نیازی به داشتن محصولی ندارید و در برخی موارد اگر به ترافیک پولی وابسته شوید حتی به وب سایت احتیاج ندارید (اما نکته منفی این است که باید هزینه ترافیک را بپردازید).

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا