بهترین برنامه آموزش آنلاین برای بازاریابی آنلاین

[ad_1]

آیا نمی دانید بهترین برنامه آموزش بازاریابی آنلاین بصورت آنلاین چیست؟ خوب باید بگویم من به عنوان یک مشاور بازاریابی اینترنتی انواع مختلفی از برنامه ها را پیدا کرده ام. من از سال 2004 به کار بازاریابی آنلاین مشغول هستم بنابراین اکنون معلمان مدرسه قدیمی و قهرمانان جدید مدرسه را دیده ام. من صادقانه می توانم بگویم که کیفیت برنامه کاملاً متفاوت است.

برنامه های آموزش بازاریابی اینترنتی در مدرسه قدیمی مانند امروز نرم افزاری نیستند و از نظر فناوری به آن پرداخت می شوند. روز قبل استراتژی های قدرتمند ضربه ای را که واقعاً فروش وب سایت شما را بهبود بخشیده اند یاد خواهید گرفت. من می خواهم یک داستان شخصی را درباره یک برنامه بازاریابی اینترنتی رایگان که در زمان تحصیل در دانشگاه با آن روبرو شده باشم به اشتراک بگذارم – و این کل زندگی من را تغییر داد.

بنابراین من در کالج بودم که برای کسب درآمد بین کلاسها بهترین تلاش خود را کردم و روش بازاریابی لینک مستقیم را انجام می دادم. در آن زمان شما موتورهای جستجوگر سنتی با پرداخت به ازای هر کلیک مانند Overture MSN Adcenter و Google AdWords را داشتید. این 3 نفر برتر بود – قبل از ادغام یاهو و MSN (در حال حاضر بینگ). بنابراین من در کالج بودم که مستقیماً به صفحه نامه فروش زشت وصل شدم و نتیجه ای نگرفتم. خوب در واقع تنها نتایجی که به دست آوردم نتایج ضعیفی بود.

من هر مقاله ای را که می توانستید به آن فکر کنید می خواندم و با یک پسر به نام تری دین آشنا شدم. مقاله او را خواندم شگفت زده شد و پیوندی به کتاب رایگان وی دیدم. کتاب را با چیزی مانند 10 راه سریع و آسان برای افزایش فروش وب سایت خود در هفته تماس بگیرید (یا چیزی شبیه به آن). من آن را خوانده ام و بازاریابی را کاملاً تغییر داده ام.

یک هفته پس از اجرای ایده های وی و اعمال تغییرات در وب سایت من اولین فروش خود را به دست آوردم. از صندلی خودم افتادم. نمی توانستم باور کنم گفتم اینترنت چیز واقعی است و بیشتر می خواستم. اکنون به سرعت و به این روزهای سنی و آموزش بازاریابی آنلاین که به نظر من مضحک است. همه راز یا فناوری جدیدی دارند. همه سعی می کنند یک شبه بدون وب سایت ثروتمند شوند.

این روزها برنامه های آموزش بازاریابی اینترنتی زیادی وجود دارد که به مردم می آموزد تا بازاریابی وابسته را شروع کنند و پیوندهای خود را در فیس بوک فروم و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند. این کار نمی کند و بازاریاب های مدرسه قدیمی این تاکتیک های تبلیغاتی و نویسندگان را به نظر می رسند که انگار اشتباه می گیرند. چرا از کلمه prankster استفاده می کنید؟ خوب ساده است

در هر کجا که بروید هر کس یک روش جدید برای انجام کاری دارد. همه چیز باید سریع تر بهتر و بالاتر از روش اثبات شده برای کسب درآمد باشد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم شکست می خورند زیرا فکر می کنند فقط می توانند یک وب سایت ایجاد کنند پیوند خود را در دستگاه اتوماسیون قرار دهند و یک شبه ثروتمند شوند. مثل این کار نمی کند بدتر اینکه وقتی افراد به یک شبکه وابسته می پیوندند در ترویج یک محصول خاص شرکت می کنند آنها فقط در همه جا پیوند مشارکت خود را منفجر می کنند.

و بله برنامه های گران قیمت آموزش بازاریابی آنلاین وجود دارد که این نوع بازاریابی را توصیه می کنند. ترسناک است اینطور نیست؟ این امر باعث می شود تا بازاریابان جدید مانند خودم بد و بسته به نظر برسند زیرا روش های من کار می کنند و اجرای آنها و دیدن نتایج نبوغ نیست. هر وقت با یک برنامه آموزشی بازاریابی آنلاین مواجه شدید باید چند نکته را تماشا کنید.

شما باید به این نکته توجه کنید که آیا شخص چیزی رایگان برای ارائه شما دارد – نمونه گرفتن. به این ترتیب می توانید تخصص و مهارت آنها را آزمایش کنید تا ببینید که چه حرفی برای گفتن دارند. سپس باید بتوانید آنچه را که از نمونه رایگان آموخته اید استفاده کنید و بتوانید آن را در کار خود به کار بگیرید. این بسیار مهم است زیرا فقط به دلیل پرداخت هزینه برنامه بازاریابی اینترنتی این بدان معنی نیست که شما چیزهای مهم را یاد خواهید گرفت.

یک بازاریاب آنلاین شناخته شده (که من آنها را افشا نمی کنم) وجود دارد که دارای یک برنامه تجارت آنلاین است. او توصیفات زیادی از افرادی داشت که از استراتژی های او استفاده می کردند و ماهانه هزاران دلار درآمد می کردند. برخی از آنها روزانه هزاران دلار درآمد می کردند. در حقیقت … برخی از آنها روزانه بیش از 10000 دلار درآمد کسب می کردند – و موفقیت خود را به مسیر این مرد نسبت دادند.

بنابراین من این جلسه را با قیمت 39 دلار (از ماشین سازی) خریداری کردم و چه یافتید؟ من برای یک دوره پیشرفته 995 دلاری در زمینه درآمدزایی آنلاین فروش خوبی پیدا کردم. مطالبی که من خریداری کردم فقط درمورد اینکه چرا اکثر مردم به صورت آنلاین پول نمی گیرند و اینکه مردم چگونه کالاهایی را که می خواهند تبلیغ کنند تبلیغ می کنند – به جای فروش آنچه مردم جستجو می کنند تبلیغ می کنند.

چه کسی این را نمی داند؟ کدام صاحب مشاغل چیزی را که هیچ کس نمی خواهد بفروشد؟ این یک تحقیق ساده در بازار است. بنابراین من یک دوره 39 دلار خریدم و بسیار ناامید شدم و بسیار دیوانه وار به دلیل گواهینامه هایی که دیدم مربوط به این دوره هستند. بنابراین در اینجا برخی از بازی ها و ترفندهایی که برخی متخصصان در دوره جدید به منظور تقویت حساب های بانکی خود و بهره مندی از مردم ترجیح می دهند وجود دارد.

بنابراین قطعاً این بهترین برنامه آموزش بازاریابی اینترنتی نبود که من تا به حال دیده ام. بازاریاب قدیمی اینترنت قبلاً وقتی ارزش پیدا می کند معرفی کرده است به همین دلیل آنها افسانه ای هستند و در تالار مشاهیر بازاریابی قرار دارند. امروزه می توانید به یوتیوب بروید و بیش از 100 معلم که یک سیستم موفقیت منحصر به فرد برای بازاریابی آنلاین دارند از هر کس دیگری پیدا کنید. اگر به تبلیغات نگاه کنید همه یکسان به نظر می رسند. و هنگام خرید محصولات اکثر آنها فقط اطلاعاتی هستند که بصورت پارافراسی می شوند.

تعداد زیادی از برنامه های آموزش بازاریابی آنلاین بصورت آنلاین وجود دارد و شما به تنهایی نمی توانید به کسی اعتماد کنید. اگر می خواهید کسی را دنبال کنید مطمئن شوید که آنها یک وب سایت واقعی دارند – نه فقط یک لینک وابسته زشت. اطمینان حاصل کنید که آنها یک خبرنامه نامه الکترونیکی دارند که می توانید مشترک شوید و از آن یاد بگیرید. اطمینان حاصل کنید که آنها مقالات و مطالب آموزشی رایگان برای یادگیری دارند. اطمینان حاصل کنید که می توانید از طریق ایمیل و از طریق رسانه های اجتماعی به آنها برسید. اطمینان حاصل کنید که از آخرین روندهای موجود در صنعت بازاریابی آنلاین موجود است.

مراقب باشید که از چه کسی خریداری می کنید زیرا ممکن است مانند گذشته ناامید شوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا