سؤالاتی که باید هنگام استخدام یک کارگزار املاک و مستغلات بپرسید

[ad_1]

متداول ترین سؤالاتی که می توانید هنگام استخدام یک کارگزار بپرسید!

انتخاب یک نماینده املاک و مستغلات برای کمک به بزرگترین معامله مالی که یک شخص تاکنون می تواند داشته باشد بخش مهمی از روند فروش خانه است. در یک شرایط اقتصادی دشوار که رقابت بین شرکتهای املاک و مستغلات در حال افزایش است انتخاب نماینده مناسب برای شما می تواند یک کار گیج کننده باشد.

فروشندگان خانه باید مصاحبه را با چندین عامل املاک و مستغلات شروع کنند تا کسی را پیدا کنند که تماس بگیرد با این حال شیمی تنها متغیری نیست که باید در نظر بگیرد. مدت زمانی که یک نماینده کار را سپری می کند میزان موفقیت فروش خانه یا دانش آن در مورد بازار محلی نیز می تواند نقش مهمی در فرایند تصمیم گیری داشته باشد.

برای شروع مکالمه سعی کنید این پنج سؤال اساسی را که فروشندگان خانه باید قبل از انتخاب یک کارگزار برای نمایندگی آنها بپرسید بپرسید.

1. چه مدت در املاک و مستغلات کار کرده اید و از نظر فروش خانه در طی 12 ماه گذشته چقدر موفق بوده اید؟ مدت زمانی که نماینده املاک و مستغلات در تجارت گذرانده اند و میزان موفقیت در فروش خانه آنها نشان دهنده دانش و تجربه آنها در صنعت است. در حالت ایده آل فروشنده خانه می خواهد با یک نماینده همکاری کند که درصد بالایی از معاملات انجام شده را در محدوده قیمت خانه شما داشته باشد.

2- میانگین زمان فروش این لیست ها چقدر است؟ مقایسه زمان بازاریابی بین نمایندگانی که با آنها مصاحبه می کنید نشانه ای از چگونگی فروش املاک به شما ارائه می دهد.

3- نسبت لیست قیمت به قیمت فروش چیست؟ تفاوت معنادار بین قیمت های اصلی لیست و قیمت های فروش نهایی می تواند نشانگر این باشد که لیست قیمت های نشان داده شده در آغاز غیر واقعی بود.

4- برنامه بازاریابی آنلاین شما برای فروش ملک من چیست؟ در کانادا اکثریت قریب به اتفاق خریداران خانه به جستجوی خانه های خود در اینترنت می پردازند. بنابراین شخصی که شما برای کمک به شما در فروش خانه خود انتخاب می کنید باید حضور قدرتمندی در بازاریابی آنلاین داشته باشد و همچنین از طریق رسانه های اجتماعی قابل مشاهده باشد تا به وسیع ترین مخاطبان ممکن برسد. قبل یا بعد از مصاحبه با نامزد برای انجام سریع جستجوی Google برای نام و نام شرکت عامل و پیدا کردن آنچه می یابید. مشاوره حرفه ای: اگر اطلاعات زیادی پیدا نکردید چگونه انتظار دارید که خریداران خانه خود را پیدا کنند و در حالی که در بازار فعال است آن را بیابند؟

5- آیا مراجعی دارید که می توانید از مشتری های قبلی به اشتراک بگذارید؟ مراجع به شما امکان می دهد بینش بیشتری در مورد کار روزانه نماینده املاک و مستغلات کسب کنید. جمع آوری منابع قابل احترام به شما کمک می کند تا بهترین نماینده املاک و مستغلات نیازهای شما را انتخاب کند.

مشاوره حرفه ای: اکیداً توصیه می شود که یک نماینده با حضور گسترده آنلاین انتخاب کنید و بررسی اعتبار و اعتبار آنها به صورت آنلاین بسیار مهم است. آیا جستجوی سریع Google را برای نام نمایندگان بصورت آنلاین انجام دهید آیا آنها یک لیست محلی در Google بررسی صفحه کسب و کار Facebook و غیره دارند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا