بازاریابی ایمیل کونگ فو

[ad_1]

ایمیل | بازار

آیا ایمیلی را شنیدید که به عنوان “برنامه اینترنتی قاتل” توصیف شده است؟ آیا می فهمید که چرا ایمیل برنامه قاتل برای تجارت آنلاین شما است یا اگر اکنون اینگونه نباشد ، چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

در اوقات فراغت ، من WingTsun (TM) کونگ فو را آموزش می دهم. من بازاریابی اینترنتی را با بازاریابی مدارس هنرهای رزمی و کلاسهای اینترنتی انجام دادم. بخش اعظم آنچه من در مورد بازاریابی اینترنتی – و زندگی – آموختم ، عمیقا تحت تأثیر کونگ فو بود.

مفهوم محور کونگ فو. بازاریابی اینترنتی نیز باید خوب باشد. آیا تاکنون از مفهوم “بهترین دفاع از یک جنایت خوب” شنیده اید؟

من و دانشجویانم افراد خوبی هستیم. اما اگر مجبورید از خود یا خانواده خود دفاع کنید ، می دانید که نمی توانید چنین مهربان باشید. بقای شما یا عشق شما عزیزان به پیروزی شما بستگی دارد. شما نمی توانید متوقف شوید ، شما باید برنده شوید.

بنابراین بگذارید از شما بپرسم: اگر در شرایطی قرار داشتید که مجبور شدید از خود و خانواده خود دفاع کنید – زندگی یا مرگ! – آیا شما فقط یک بار می خواهید ضربه بزنید؟ البته که نه. شما همچنان به ضرب و شتم خود ادامه خواهید داد تا شما و خانواده تان در امان باشید ، درست است؟

اما آیا این راهی است که تجارت خود را بصورت آنلاین بازاریابی می کنید؟ بی امان؟ برنده میشی؟ یا برای هر بازدید کننده یک ضربه دریافت می کنید؟ آیا واقعاً فکر می کنید مردم منتظر خواهند ماند تا ببینند چه اتفاقی می افتد؟ یا بعداً برای اعتصاب دیگر برگردید؟

به نظر می رسد خنده دار است ، اما این همان کاری است که اکثر شرکت ها بصورت آنلاین انجام می دهند! من هم این کار را کردم ، بهتر می دانم! هر بازاریابی به شما خواهد گفت که این یک واقعیت شناخته شده است که معمولاً قبل از اینکه شخصی در واقع خرید انجام دهد ، چندین قرار گرفتن در معرض نور را برای شما بازاریابی می کند. تمرکز بر روی موفقیت در وب سایت خود بسیار آسان است. اما شانس برنده شدن فقط در یک ضربه چیست؟

آیا می دانید بازدید از وب سایت خود برای شما هزینه ای دارد؟ شاید بتوانید آن را اندازه گیری کنید زیرا در حال پرداخت هزینه تبلیغات در هر کلیک ، پنجره بازشو یا یک بنر هستید. یا شاید شما فقط می دانید که چندین ساعت سیم پیچ بالای خون صفحه کلید عرق گذرانده و در تلاش برای بهینه سازی صفحات خود برای موتورهای جستجو هستید. به هر شکلی که فکر می کنید ، شرط می بندم که برای هر بازدید کننده ای هزینه و زمان زیادی را برای شما هزینه می کند. آیا واقعاً می خواهید که آنها پیاده روی کنند و بیرون بروند ، هرگز دیگر دیده نشوند و هیچ درآمدی ایجاد نکنند؟

آیا می خواهید هر روز صبح دوشنبه یک بار بخاطر شغلی که از آن متنفر هستید ، خزید؟ اگر نیازی به اعتماد به نفس یک شرکت ناشناخته نیست ، خانواده شما امن تر خواهد بود ، درست است؟

برنده میشی؟

آیا شما یک جنگجو اینترنتی هستید؟

سپس باید آدرس ایمیل آنها را دریافت کنید ، و اجازه ارسال ایمیل به آنها را بدهید. سپس کونگ فو را شروع می کنیم.

من مفهوم سری WingTsun را به شما آموزش خواهم داد. سری مشت ها شبیه به مسلسل است – این یک سری از مشت های مداوم است که هر یک به یک زنجیره مداوم بی وقفه به یکدیگر متصل می شوند. آنها ادامه می دهند! باور کنید یا نه ، با کمی ورزش ، فرد می تواند 7 یا 8 بار در ثانیه را به مدت 100 یا بیشتر پانچ کند. در حقیقت ، 10 ضربه در ثانیه به این سختی نیست و 12 مشت در هر ثانیه بی نظیر است! هر یک از این مشتها به صورت خودکار هستند و بازتاب می شوند. همه چیز روی خودکار است.

این کاری است که خبرنامه ایمیل شما می تواند برای شما انجام دهد. زنجیره کونگ فو را مشت می کند. آنها به آینده خود ادامه می دهند تا شما برنده شوید!

اکنون می خواهم اطمینان حاصل کنم که در مورد اسپم صحبت نمی کنیم – ما در مورد بازاریابی مجوز صحبت می کنیم. ما در مورد ارسال ایمیل به افرادی که در خبرنامه شما از وب سایت شما مشترک هستند صحبت می کنیم.

دفاع از خود ساده است. هیچ زمانی برای تلاش برای دنباله های پیچیده و به یاد ماندنی از ده ها حرکت وجود ندارد! شما فقط به چند مورد ساده نیاز دارید که در هنگام خرابی تراشه ها و رفع آن مشکل هستند.

در WingTsun کونگ فو که من آموزش می دهم ، پانچ های سری لایحه را مشت می زند. شما آن را تا حد زیادی در روز اول فرا می گیرید ، سپس برای 40 یا 60 سال آینده حدود هزار روز انجام دهید! البته اینطور خواهد بود ، شما آن را می دانید که می دانید چگونه راه بروید!

ما همین کار را با ایمیل انجام خواهیم داد. در اینجا مفاهیم و مراحل ساده برای بازاریابی از طریق ایمیل کونگ فو آورده شده است:

1. وظیفه اصلی وب سایت شما این است که بازدید کننده آدرس ایمیل خود را به شما بدهد و مجوز ارسال ایمیل به وی را برای شما فراهم کند. شما باید مکانیسم اشتراک خود را به صورت برجسته نمایش دهید. ساز و کار می تواند به آسانی به عنوان یک لینک ایمیل ، شکلی که می تواند ارسال کند ، یک پنجره پاپ / پاپوود / popover یا هر چیز دیگری باشد. فقط آدرس ایمیل را دریافت کنید. و حتماً به آنها بگویید که با آن چه کار کنند – شما خبرنامه ، نشریات ، پیشنهادات گاه به گاه یا هر چیز دیگری را برای آنها ارسال خواهید کرد. دردناک نیست که به زبان انگلیسی ساده بگویید که آدرس ایمیل آنها را به گروهی از ارسال کنندگان اسپم فروخته اید. و حتما این وعده را حفظ کنید! از آنجا که مردم از آدرس های ایمیل خود بسیار محافظت می کنند ، ممکن است ایده خوبی برای تهیه دلیل مناسب برای اشتراک آنها باشد. شاید بتوانید یک کتاب الکترونیکی یا گزارش رایگان یا یک آزمایش رایگان برای آنها ارائه دهید تا در خدمت شما باشند.

2. شما می خواهید که خبرنامه نامه الکترونیکی شما اعتماد به نفس و احترام مشترک را به دست آورد و مشترکان را به مشتری و مشتری تبدیل به تجارت تکراری کند. شما باید بطور منظم خبرنامه خود را برای همیشه ارسال کنید ، به روش قدیمی اعتماد به نفس و احترام کسب کنید و هرگز مشترکین خود را ترک نکنید. شما می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید ، اما من ترجیح می دهم بیشتر آن را حداقل با یک روبات سریال انجام دهم. تعداد زیادی سرور خوب در آنجا وجود دارد و می توانید با سرور میزبانی شده روی سرورهای شخص دیگری بروید یا می توانید اسکریپتی را روی سرور خود اجرا کنید.

همین است ، شما اکنون اولین درس خود را در ایمیل بازاریابی کونگ فو گرفته اید! به نظر شما چه کاری مشکل خواهد بود؟ بیا ، این فقط بازاریابی اینترنتی است ، نه یک جنگ کونگ فو!

کپی رایت 2005 مایک آدامز

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا