دنیای وب

نحوه نوشتن نامه فروش آسان است

اگر کپی خود را به عنوان گپ کپی کردید ، یک نامه فروش تقریباً آسان دارید.

اگر در حال گفتگو با یک دوست هستید و راه حلی را که پیدا کرده اید به اشتراک می گذارید ، با یک نامه فروش صحبت می کنید. اینها چیزهایی هستند که می خواهم به یک دوست بگویم … می خواهم بگویم “سلام ، آیا شما تلاش می کنید یا ناامید هستید ، زیرا به اندازه گذشته انرژی ندارید؟ اگر احساس می کنید پیرتر می شوید ، ساعت در حال افزایش است. آیا شما ناامید هستید که زن و شوهر خود را انتخاب می کنید؟ آیا اخیراً احساس عصبانیت کرده اید؟ به هر حال ، اخیراً 10 یا 15 پوند اضافی بدست آورده اید؟ “

سپس ، شما فقط در ادامه راه حل را به اشتراک می گذارید: “من می خواهم آنچه را که اخیراً انجام دادم برای شما تعریف کنم. می دانید در شش ماه گذشته این برنامه تمرینی کوچک را شروع کردم و کمی در مورد آن گفتم عالی است! بعد از گذشت حدود دو ماه از اجرای برنامه ورزش ، من دیگر نیستم. من دیگر زن و شوهرم را گرفتار می کنم ، هیچ خشم در جاده ندارم ، من یک فرد ساکت تر هستم ، انرژی بیشتری دارم ، می توانم از پله ها راه بروم و همه این چیزها را انجام دهم. “

ممکن است این سؤال را در نامه فروش بپرسید. شما می گویید ، “آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید؟ اگر چنین است ، من یک فصل عالی دارم. دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ظهر شما را به صورت آنلاین ملاقات می کنم و این تمرین را انجام می دهیم .این دوربین کوچک را آماده کرده ایم ، یا می توانید از تلفن خود استفاده کنید. یا Facetime یا هر چیز دیگری ، و شما آن را در خانه خود انجام می دهید ، و من آن را در اینجا انجام می دهم ، و من به شما نشان می دهم که چگونه این کار را انجام دهید. و اینها همه مواردی هستند که در حالی که شما در آنجا هستید اتفاق می افتد.

در نامه فروش ، شما البته در مورد یک محصول صحبت می کنید. قیمت برای پیوستن وجود دارد. خوب ، ممکن است در حال نوشتن یک نسخه برای چیزی رایگان باشید – یک جلسه مقدماتی ، بنابراین می توانید بعداً بفروشید. با این حال ، قیمت بی ربط است ، فقط می گوید “سلام ، قیمت وجود دارد.” اگر با دوست خود برای قهوه ملاقات می کنید و دوست می گوید: “چقدر هزینه خواهد داشت؟” خوب ، از آنجا که او دوست شما است ، ممکن است بگویید ، “خوب ، این هزینه ای برای شما نخواهد داشت. اما ، این سالن ورزشی به 5 دلار هزینه ورود نیاز دارد.” بنابراین ، دوست شما این هزینه را پرداخت می کند. بیایید او را به عنوان یک دوست رها کنیم.

وقتی این کار را انجام می دهیم ، وقتی نامه را می نویسیم ، با یک دوست صحبت می کنیم. به نظر شخصی من ، لازم نیست عمیق تر از این باشد. شما به هیچ زبان NLP یا تمایز خاصی و یا هر گونه اقناع علمی فریبنده احتیاج ندارید که باعث شود مردم از مار موجود در پشت روغن مار احساس رضایت کنند. من فکر نمی کنم که ما نیاز به استفاده از هر زبانی از “قدرت بزرگ” داشته باشیم ، به خصوص برای اینکه بتوانیم آنچه اتفاق می افتد ارتباط برقرار کنیم.

به نظر من ، روشی که دوست دارم نامه فروش را بنویسم ، می خواهم مانند یک مکالمه در یک کافه باشد.

بدیهی است اگر مکالمه کافه را به سطح بعدی برسانیم ، ممکن است قیمت آن را اضافه کنیم. بیایید تصور کنیم که دوباره با دوستمان در حال صحبت بودیم ، اما به جای اینکه از ما دعوت شود تا ما را برای یک جلسه خصوصی ملاقات کنیم ، می توانم به دوست خود بگویم ، “آنجا که می روید ، من حدود 12 نفر دیگر را ملاقات کردم ، در دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت 12:00 ، و هر دو آنها 50 دلار پرداخت می کنند / ماهانه تا او بتواند مرا ملاقات کند.و همانطور که می دانید دوست من ، اگر می خواهید به من بپیوندید ، دوست دارم به من بپیوندید ، برای اولین جلسه بیایید. این برای شما هیچ هزینه ای نخواهد داشت ، و شما دوست من هستید ، بنابراین به هیچ وجه هزینه ای برای شما نخواهد داشت. این عادلانه است که هرکسی دیگر بپردازد ، زیرا شما باید بیایید و بپردازید ، بنابراین تنها چیزی که می خواهم این است که بعد از اولین جلسه ، شما مانند همه ثبت نام کنید. ” بنابراین ، ممکن است این تنها تفاوت دوستانه باشد ، در مقابل دوستانی که بصورت آنلاین می سازیم.

من فکر نمی کنم ما باید هر کسی را که به نوعی دوست ما نیست بفروشیم. شما می خواهید با مشتریان ، مشتریان و / یا دانش آموزان خود در یک سطح ارتباط برقرار کنید. در چه سطحی به آنها اهمیت می دهید. این با “بهترین دوست شما” متفاوت خواهد بود ، اما باید به افرادی که به آنها کمک می کنند در کسب و کار موفق شوند ، اهمیت دهید. بنابراین وقتی برای این افراد می نویسید ، وقتی به آنها اهمیت می دهید برای آنها می نویسید ، گویی که آنها در بعضی از سطح دوستان هستند. این کار نوشتن نسخه را بسیار آسان می کند زیرا شما واقعاً به هم وصل می شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا