چگونه یک مربی / مربی بازاریابی اینترنتی یک میلیونر پیدا کنیم – چرا به یک نفر نیاز دارید؟

[ad_1]

احتمالاً از قبل می دانید که چگونه می توانید یک وب سایت ایجاد کنید اگر این کار را نکنید ، منابع آنلاین زیادی وجود دارد که به شما می آموزند چگونه وب سایت را از ابتدا به صورت رایگان ایجاد کنید.

بیایید بگوییم که شما یک وب سایت در حال فروش یک محصول یا خدمات دارید. فکر می کنید کار شما تمام شده است؟ برخی افراد معتقد بودند به محض ایجاد یک وب سایت ، همه چیز به پایان می رسد – Google ترافیک (بازدید کنندگان) را به وب سایت می آورد و خرید می کند. خطا! بسیار اشتباه! تجارت شما به تازگی آغاز شده است.

ایجاد وب سایت آسانترین قسمت اینترنت است. پس از ایجاد یک وب سایت چشمگیر ، باید بررسی کنید که می فروشید. اکنون ، این بخش سخت است و در جایی است که شما باید وقت زیادی را صرف کار کردن بر روی آن کنید. اگر استراتژی بازاریابی ندارید ، خیلی سریع شکست می خورید.

چه یک متخصص و چه مبتدی در بازاریابی اینترنتی باشید ، به یک استراتژی بازاریابی آنلاین خوب نیاز دارید.

آخرین باری که در “بازاریابی اینترنتی” در گوگل جستجو کردم ، 501،000،000 پیشرو گرفتم. برای نام گذاری چند SEO ، فهرست های مقاله ، تبلیغات طبقه بندی شده ، بک لینک ، بازاریابی ایمیل ، تبلیغات مجرد ، وبلاگ نویسی و … وجود دارد. اگر دقیقا نمی دانید دنبال چه چیزی هستید ، مانند گذشته بارها گم می شوید.

می دانید رسیدن به صفحه اول Google بسیار مهم است ، اما چگونه وب سایت خود را در صفحه 1 قرار می دهید؟ از کجا شروع می کنید؟

من سال گذشته در آن مکان بودم و هر آنچه را که به دستم رسیده بود – چربی بیش از حد اطلاعات – پریدن از برنامه به برنامه دیگر وقتی مشکل داشتم – گرفتم و احساس سردرگمی و بی نظمی کردم – هیچ تمرکز ندارم – مجبور شدم از این موارد خلاص شوم و یاد بگیرم که چگونه بسیاری از آنها را سامان دهم اطلاعات.

حل مشکل من ساده بود – من به کسی نیاز داشتم که مسائل را برای من حل کند.

مربی بازاریابی آنلاین.

بسیاری از افراد فکر می کنند دریافت مربی / مربی گران است. این ممکن است اگر شما به دنبال آموزش یک به یک هستید. اگر نمی خواهید پول زیادی خرج کنید ، این همان چیزی است که من پیشنهاد می کنم – کسی را پیدا کنید که قبلاً میلیون ها دلار از طریق اینترنت درآمد داشته و به عضویت آن بپیوندید. از آنجا که شما تنها عضو نیستید ، معمولاً هزینه ماهانه معقولی را پرداخت می کنید.

چرا فقط مربی و مربی بازاریابی آنلاین وجود ندارد؟

دلیل آن ساده است – شما می خواهید از کسی که قبلاً این کار را با موفقیت انجام داده است بیاموزید (میلیون ها دلار بدست آورده اید ، نه هزاران دلار) و هنوز در کار است.

مربی میلیونر را کجا پیدا کنیم؟

  • عزین– بسیاری از بازاریابان آنلاین با تجربه و آگاه مقالاتی را به Ezine ارائه می دهند. به دنبال آن باشید و ببینید که آیا آنها برنامه عضویت دارند.
  • انجمن بازاریابی آنلاین– مورد علاقه من Forum Warrior است. عضویت رایگان است و می توانید توصیه های بسیار خوبی از اعضای با تجربه دریافت کنید.
  • گوگل – هنگام جستجوی مربی آنلاین بازاریابی ، بسیار مراقب باشید. اگر فردی را مشاهده کردید که ممکن است به شما علاقه مند باشد ، حتماً از او (فروم) سؤال کنید.

5 نکته برای یافتن آن:

  1. آن را قبل از اجرای آن امتحان کنید – مطمئن شوید که یک هفته یا ماه محاکمه عضویت را ارائه می دهد (هزینه محاکمه 1.00 دلار یا کمی بالاتر). اطلاعات را تا حد ممکن در طول دوره آزمایشی مطالعه کنید.
  2. سؤال بپرسید و ببینید که چقدر سریع پاسخ می گیرید – مدت زمان معقول در 24 ساعت.
  3. سبک یادگیری شما چیست؟ با آموزش فیلم بهتر بیاموزید – من می توانم ضمن تماشای آن تمرین کنم (با پنجره های تقسیم).
  4. همه بازاریاب های آنلاین مهارت تدریس ندارند. بسیاری از افراد می توانند در حالی که آنچه را که خوب می دانند ثروتمند باشند ثروتمند باشند اما نمی توانند آموزش دهند. کسی را پیدا کنید که بتواند به شما یاد بدهد تا آنجا که می توانید درک کنید.
  5. شما فقط باید زبان اصلی اینترنت ، اصطلاحات و نمادها را بدانید. اطمینان حاصل کنید که معلم شما بدون هیچ توضیحی از زبان اینترنت بی تفاوت استفاده کند.

اگر استراتژی بازاریابی داشته باشید ، تجارت آنلاین لازم نیست که زیاد باشد. یک مربی / مربی بازاریابی آنلاین موفق را پیدا کنید که میلیون ها دلار درآمد داشته باشد ، به عضویت در آن بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه ثروت خود را بدست آورید. من یک راهنمای عالی دارم که فکر نمی کنم به اشتراک بگذارم – اینجا کلیک کنید و آن را بررسی کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا