شان برنارد اسمیت و تاکتیک های تحریف اینترنتی

[ad_1]

تلاش برای یافتن روشی مشروع و ارزشمند برای کسب درآمد در اینترنت بسیار دشوار و پیچیده است. تله ها و فریب های خطرناک زیادی وجود دارد که می تواند یک سرمایه گذار یا تاجر ناخواسته را فریب دهد. بهترین سلاح در برابر کلاهبرداران دانش و تحقیقات بهترین ابزار برای به دست آوردن این دانش است. مثالی که در اینجا از آن استفاده خواهیم کرد ، کلاهبرداری به اصطلاح Shaun برنارد اسمیت است که یک متخصص قانونی در زمینه بازاریابی آنلاین در کارخانه های شایعات به منظور رهگیری مشتریان خود هدف قرار می گیرد.

صنعت بازاریابی اینترنتی یکی از دشوارترین مناطق برای ورود است. این امر به این دلیل است که ده ها یا شاید صدها کلاهبردار و سایت های کلاهبرداری در اطراف هستند و تعیین سایت های قانونی بازاریابی آنلاین از سایت های تقلب و مخرب بسیار دشوار است. این مسئله سخت تر از به اصطلاح “کارخانه های شایعه” است که عمدتاً با هدف بی اعتبار کردن سایتهای مشروعیت بازاریابی آنلاین و مربیان بازاریابی به منظور هدایت مشتریان جدید به سایتهای مخرب و جعلی خود دشوارتر شده است. دانش بین حقیقت و شایعات از مهمترین مهارتها در بازاریابی اینترنتی است.

شان برنارد اسمیت مربی مشهور و متخصص بازاریابی اینترنتی است که به بسیاری از بازاریابان آنلاین کمک کرده است تا از تمام توان خود استفاده کنند. با این حال ، به دلیل موفقیت وی ، وی مورد هدف افراد بی پروا قرار گرفت که می خواستند از شهرت وی سرمایه گذاری کنند با اسم بردن نام خود و گرفتن مشتریانی که اخراج می شوند.

این نوع از روشهای تبلیغاتی سیاه بسیار مؤثر است و می تواند بر روی پروفایل کسب و کار آنلاین تأثیر فاجعه بگذارد. یک خواننده عادی می تواند یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهد و بسیاری از مقالات جعلی و یک راهنمای اینترنتی را پیدا کند که نام هدف را تحریف می کند. اکثر این خوانندگان بلافاصله متوقف می شوند و کار را با هدف شروع نمی کنند.

با این حال ، می توان این مقالات تحریف را تحلیل کرد و فوراً از طریق حجاب دروغ هایی که کارخانه های شایعه برای تخریب تصویر فرد استفاده می کنند ، فوراً مشاهده کرد. اول ، واضح است كه برخی از اتهامات مطرح شده آنها كاذب یا حتی كاملاً بی ارتباط با تجارت یا عمل تجاری است. در مورد شان برنارد اسمیت ، روشن است که اتهام جعل یا تولید کم درآمد اشتباه است زیرا کاملاً بی ربط و بی ارتباط با برنامه وی نیست زیرا به روشنی یک برنامه خودی برای کمک به مصرف کننده است که موفقیت آن بستگی به میزان تلاش ، صحت و توانایی مصرف کننده در پیروی از توصیه های ارائه شده دارد در برنامه

بنابراین ، دفعه بعد که نظر منفی یا متهم به کلاهبرداری درباره یک نهاد اینترنتی را مشاهده می کنید ، قبل از اعتقاد به آن ، دو بار فکر کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا