بررسی میان وعده سالم – میان وعده غذایی MLM؟

[ad_1]

میان وعده سالم یکی دیگر از فرصت های حق رای دادن از بیش از 4800 بازاریاب چند سطحی است که امروزه بصورت آنلاین انجام می شود. بیایید نگاهی به محصولات و فرصت های موجود بیندازیم.

شركت Snack Healthy در پاییز سال 2010 توسط بازیگری مدیر عامل كاترین وست و اسكات كووس تأسیس شد و مقر آن در Palm Beach Gardens فلوریدا است. یک شرکت بازاریابی از Corp Health است.

همه محصولات در خط کاملاً طبیعی خود قرار دارند بدون چربی و بسته بندی شده با کمتر از 110 کالری در هر وعده. محصولات نشان داده شده در وب سایت کولیار از تمام میله های میوه ای و آجیل طبیعی میله های انرژی zing میله های فیبر توت مخلوط میوه های ترد مینی شیرینی های سبک و تمام پاپ کورن های سبک طبیعی است.

میان وعده سالم فرصتی برای فرانشیزه کردن از طریق بازاریابی مستقیم در فروش است که محصولات خرده فروشی و عمده فروشی و از طریق تلاش تیمی با به کارگیری سایر بازاریاب ها به فروش می رساند. برنامه جبران خسارت وارده بر اساس حجم فروش و میزان رتبه بندی اعضای تیم کمیسیونی از ده تا چهل درصد ارائه می دهد. رتبه های اعلام شده عبارتند از پایه برنز نقره طلا پلاتین روبی زمرد و الماس. همچنین برای جوایز گروهی جوایز تیمی پاداش حفظ و حتی گزینه های سهام و پاداش رانندگی برای مسافرت اتومبیل و غیره پاداش می دهد.

برای هر کسی که عاشق بازاریابی مستقیم چهره به چهره یا فروش مستقیم با مسافرت گسترده و تجربه در این نوع بازاریابی باشد این ممکن است مناسب باشد. با وجود همه رقابت از تولید کنندگان غول پیکر مانند Frito-Lay می توان رقابت را دشوار کرد. من شخصاً علاقه ای به این نوع امتیازات ندارم. با این حال اگر شما یک مبتدی هستید که به دنبال نوع دیگری از بازاریابی خانگی با توانایی ساخت 2 تا 5 هزار در هفته هستید آموزش آموزش و تمدید در دسترس است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا